Η McLaren συνεχίζει να εξελίσσει την MCL35, και πιο συγκεκριμένα το εμπρός μέρος, προσθέτοντας μια ακόμη αναβάθμιση στο ρύγχος της.
Το αναβαθμισμένο ρύγχος φαίνεται να είναι παρόμοιο με αυτό της Mercedes και Renault, ενώ παρουσιάστηκε επίσημα για πρώτη φορά στο Mugello και το GP Τοσκάνης, κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών. Φαίνεται πως παρουσιάζει τις προσδοκίες και την αισιοδοξία των αεροδυναμιστών της ομάδας, με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσης και την ανάκαμψη από την απογοητευτική πορεία στους τελευταίους αγώνες. Επίσης, πριν οριστικοποιηθεί και εφαρμοστεί μόνιμα το καινούριο κομμάτι στο μονοθέσιο, η McLaren είχε φροντίσει να ελέγξει την αποδοτικότητά του στο μονοθέσιο του Lando Norris, στο GP Ρωσίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Άιφελ, το μονοθέσιο που είχε εγκατεστημένες τις αναβαθμίσεις ήταν αυτό του Carlos Sainz Jr. Ο Ισπανός βρέθηκε στη 10η θέση, πίσω από τον team-mate Lando Norris που κατετάγη 8ος. Ο Sainz, φανερά απογοητευμένος, γνώριζε το αίτιο που δεν του επέτρεπε να αποδώσει το 100% των ικανοτήτων του, κάνοντας έτσι ευκολότερη τη ζωή της Renault και της Racing Point.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 24 Οκτωβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Μετά το τέλος εκείνου του τριημέρου και παρά την “φτωχή” απόδοση της ομάδας του, ο Carlos Sainz Jr. δήλωσε:
Δεν γνωρίζουμε με σιγουριά το αίτιο της απογοητευτικής μας κατάστασης στο συγκεκριμένο Grand Prix, ούτε κατά πόσο αποδοτική ήταν η αναβάθμιση του εμπρόσθιου ρύγχους. Αν λάβουμε υπόψιν την ακύρωση των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής λόγω των άσχημων καιρικών συνθηκών, είναι πιο εύλογη αυτή η εξήγηση.
Επιπλέον, ανακοινώθηκε από την McLaren πως το διαφοροποιημένο ρύγχος θα αξιοποιηθεί και στο GP Πορτογαλίας, μαζί με νέες περιφερειακές αναβαθμίσεις.
Την ίδια στιγμή, ο επικεφαλής της ομάδας Andreas Seidl δήλωσε:
Καθώς ετοιμαζόμασταν για το Grand Prix του Portimao, εστιάσαμε στην ανάλυση δεδομένων που συλλέξαμε από τον αγώνα στο Nurburgring, με σκοπό να επιλέξουμε την αποδοτικότερη λύση για την αναβάθμιση του μονοθεσίου. Βασισμένοι στις αναλύσεις μας, αποφασίσαμε να συνεχίσουμε τη χρήση του νέου αεροδυναμικού μας πακέτου. Σε αυτό περιλαμβάνεται η νέα εμπρόσθια αεροτομή, σε συνδυασμό με ένα ανταγωνιστικό πακέτο ρυθμίσεων και διορθώσεων. Θα φέρουμε κι άλλες αναβαθμίσεις την Παρασκευή, θέλοντας να ελέγξουμε την αποδοτικότητά μας σε ολοκληρωτικό επίπεδο, δηλαδή σε συνδυασμό με τον τωρινό σχεδιασμό.
Επιπρόσθετα, ο Carlos Sainz Jr. πρόσθεσε:
Η ομάδα εργάζεται σκληρά τις τελευταίες μέρες στην ανάλυση των στοιχείων και δεδομένων που σύλλεξε στο προηγούμενο Grand Prix. Ελπίζω να ανταποκριθούμε σε όλα τις προκλήσεις που πιστεύουμε ότι θα αντιμετωπίσουμε στο Portimao.
Τέλος, η μάχη στους Κατασκευαστές για τις ομάδες του midfield μαίνεται, με τη Racing Point να βρίσκεται στην 3η θέση με 120 βαθμούς. Ακολουθεί η McLaren με 116 και στην 5η θέση βρίσκεται η Renault με 114.