Ο αγωνιστικός επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, τόνισε την αναγκαιότητα βελτίωσης της ομάδας στις κατατακτήριες δοκιμές για την επίτευξη της τρίτης θέσης στους Κατασκευαστές.
Η McLaren αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην ισοβαθμία για την τέταρτη θέση μαζί με τη Racing Point. Μπροστά τους, για μόλις έναν βαθμό, βρίσκεται η Renault που ανέβηκε στο βάθρο του GP Εμίλια-Ρομάνια, με τον Daniel Ricciardo.
Αμφότεροι οι δύο οδηγοί της ομάδας του Woking τερμάτισαν πίσω από τους βασικούς ανταγωνιστές τους. Εκτός από τον Ricciardo, ο Sergio Perez της Racing Point τους άφησε επίσης πίσω με την 6η του θέση. Ο Carlos Sainz έκανε το ένα από τα ελάχιστα προσπεράσματα του αγώνα, ξεπερνώντας τον Lando Norris για την 7η θέση.
Μεταξύ των τριών αυτών ομάδων, η McLaren είναι αυτή που έχει προκριθεί τις περισσότερες φορές στο Q3, μετρώντας συνολικά 24 παρουσίες είτε με έναν είτε και με τους δύο οδηγούς της. Η Racing Point και η Renault μετρούν 18 και 17 εμφανίσεις αντίστοιχα. Ωστόσο, στους τελευταίους 5 αγώνες, ο Norris και ο Sainz έχουν ολοκληρώσει τις κατατακτήριες δοκιμές τους πίσω από τουλάχιστον μία Renault ή Racing Point.
Διαβάστε επίσης: Grosjean: «Θα μπορούσα να πάω στο IndyCar»
Ο Andreas Seidl διευκρίνισε πως η υπεροχή της ομάδας του στον ρυθμό αγώνα έχει ουσιαστικά εξαλειφθεί, λόγω της δυσκολίας προσπερασμάτων που έχουν φέρει οι τελευταίες πίστες. Έτσι, οι οδηγοί της αδυνατούν να αναρριχηθούν σημαντικά στην κατάταξη. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της McLaren, είναι καθοριστική η βελτίωση της απόδοσης στις κατατακτήριες δοκιμές, με τη Renault να αποτελεί το κυριότερο μέτρο σύγκρισης.
Είδαμε μέσω του Carlos ότι σε πίστες σαν αυτή (Imola), αν κολλήσουμε πίσω από ένα μονοθέσιο δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα, ακόμα κι αν υπερτερούμε σε συνολικό ρυθμό. Γι’αυτό πιστεύω πως, πρέπει να χαιρόμαστε για το τελικό αποτέλεσμα και για τους 10 βαθμούς που πήραμε.
Πρέπει να αξιοποιήσουμε τις επόμενες ημέρες, ώστε να ξεκαθαρίσουμε πώς θα βρούμε αυτό το κάτι παραπάνω στις κατατακτήριες δοκιμές.
Με την ομάδα, το μονοθέσιο και τους οδηγούς που διαθέτουμε, είναι ξεκάθαρα στο χέρι μας να μείνουμε ζωντανοί στη μάχη. Το track position που μας δίνουν οι κατατακτήριες δοκιμές είναι κρίσιμο, γιατί ουσιαστικά καθορίζει τη μοίρα του αγώνα. Είναι άλλο να είσαι “εγκλωβισμένος” πίσω από ένα μονοθέσιο και άλλο να έχεις καθαρή πίστα μπροστά σου.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” για την F1, με την ανάλυση του GP Εμίλια-Ρομάνια και τον σχολιασμό των τελευταίων εξελίξεων.