Οι τεχνικοί διευθυντές των ομάδων συμφώνησαν σε μια σειρά από αλλαγές στην αεροδυναμική που θα υποστούν τα μονοθέσια F1 κατά το 2021.
Η πανδημία του Covid-19 έχει αλλάξει ολοκληρωτικά την εικόνα του πλανήτη, με το motorsport να έχει σταματήσει προς το παρόν. Όμως τις τελευταίες ημέρες βλέπουμε σιγά σιγά τα εκάστοτε πρωταθλήματα να κάνουν τα πρώτα βήματα ώστε να ξεκινήσουν οι αγώνες όσο πιο γρήγορα γίνεται, με ασφαλή μέσα. Στην F1 έχουμε δει την επιθυμία να ξεκινήσει η σεζόν τον Ιούλιο, όμως παρασκηνιακά βλέπουμε τεράστιες αλλαγές σε πολύ σημαντικά θέματα.
Μια από τις αλλαγές που είδαμε είναι η παράταση στην αλλαγή των τεχνικών κανονισμών για το 2022, με τα νέα μονοθέσια να παίρνουν παράταση ενός έτους. Παράλληλα, αποφασίστηκε πως θα υπάρξει περιορισμός στην εξέλιξη των μονοθεσίων, με τα σασί να παραμένουν τα ίδια για το 2021, ενώ θα επιτραπούν αλλαγές στην αεροδυναμική.
Σε τηλεδιάσκεψη, το Τεχνικό Επιτελείο (TWG) της F1 που αποτελείται από τους τεχνικούς διευθυντές των ομάδων κατέληξε σε ένα πλάνο όπου θα υπάρξουν αλλαγές στο αμάξωμα, το πάτωμα και τις αεροτομές. Αυτό θα μειώσει την αεροδυναμική ικανότητα των μονοθεσίων, όπως επίσης και τα φορτία που δέχονται τα ελαστικά. Η Pirelli απέτυχε να εξελίξει κατάλληλες γόμες για το 2020, με τις ομάδες και τους οδηγούς να τα απορρίπτουν. Ως αποτέλεσμα, για το 2020 τα μονοθέσια θα χρησιμοποιούν τα ελαστικά του 2019, τα οποία θα συνεχίσουν το 2020.
Το πρόβλημα είναι πως τα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί με τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του 2019. Αυτό είναι ένας πολύ ισχυρός λόγος ώστε να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στην αεροδυναμική το 2021, ώστε τα μονοθέσια να μην γίνουν υπερβολικά γρήγορα για τα τωρινά ελαστικά της F1.
Επιπλέον, η πλειοψηφία των ομάδων πιέζει ώστε να υπάρξουν περιορισμοί στην εξέλιξη ώστε να ελεγχθεί το κόστος και τα χρήματα που θα δαπανούν. Το σχέδιο προβλέπει το σύστημα token, το οποίο το είδαμε για την εξέλιξη των κινητήριων μονάδων το 2014, ενώ καταργήθηκε το 2017.