Ο Charles Leclerc θα εκκινήσει από την τελευταία θέση το GP Καναδά, καθώς η Ferrari επέλεξε να αλλάξει εκ νέου όλα τα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος του.
Η Ferrari προχώρησε σε μία ακόμα αλλαγή εξαρτημάτων στη μονάδα ισχύος του Charles Leclerc, στην προσπάθειά της να έχει τις ελάχιστες δυνατές απώλειες ενόψει της συνέχειας του Πρωταθλήματος της Formula 1. Ο Μονεγάσκος είχε ήδη μία ποινή 10 θέσεων από την τοποθέτηση του 3ου control electronics την Παρασκευή.
Ο οδηγός της Ferrari θα χρησιμοποιήσει για το FP3, τις κατατακτήριες και τον αγώνα στην πίστα του Μόντρεαλ νέο ICE (Internal Combustion Engine), Turbo, MGU-H και MGU-K. Όλα τα παραπάνω εξαρτήματα είναι πέραν του επιτρεπτού ορίου, καθώς πρόκειται για το νούμερο 4 σε κάθε ένα από αυτά. Υπενθυμίζεται πως ο κάθε οδηγός επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει τρία από το καθένα από αυτά στη σεζόν χωρίς να δεχτεί κάποια ποινή. Παράλληλα, ο Μονεγάσκος χρησιμοποιεί και την εξάτμιση #5 για το 2022, με το σχετικό όριο για τη σεζόν να ανέρχεται στις 8, επομένως δεν του επιφέρει κάποια ποινή.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αζερμπαϊτζάν.
Εκτός από τον Leclerc, αλλαγές στη μονάδα ισχύος είχε και ο teammate του στη Ferrari, Carlos Sainz. Ο Ισπανός έχει νέο ICE, το οποίο είναι το τρίτο της χρονιάς, επομένως δε θα έχει κάποια ποινή.
Δείτε το μεγάλο τελικό του ελληνικού πρωταθλήματος Formula G.