spot_img

Norris: «Η οδήγηση των νέων μονοθεσίων θα είναι στο όριο»

Σύμφωνα με τον Lando Norris, τα νέα μονοθέσια της Formula 1 θα κινούνται περισσότερο στο όριο και οι οδηγοί θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί.

Ο Lando Norris έχει κάνει μία πρώτη δοκιμή των μονοθεσίων του 2022 στον προσομοιωτή της McLaren, στο πλαίσιο της προετοιμασίας των ομάδων της Formula 1 στη νέα εποχή του αθλήματος και την προσαρμογή στους νέους τεχνικούς κανονισμούς. Οι οδηγοί συμπληρώνουν περισσότερα χιλιόμετρα στον προσομοιωτή και κατανοούν ακόμα περισσότερο, μαζί με τις ομάδες τους, το concept των νέων μονοθεσίων. Ωστόσο, ο Norris επιμένει στην αρχική του άποψη για τα μονοθέσια του 2022, μιλώντας στην ιστοσελίδα motorsport.com.

Διαβάστε επίσης: Υποτιμημένοι «άφαντοι» της F1 – #5, Luca Badoer

Έχοντας πλέον μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα, ρωτήθηκε για τις διαφορές με τα τωρινά μονοθέσια και απάντησε:

Σίγουρα θα υπάρχει ένα ελαφρώς διαφορετικό στυλ οδήγησης. Δε νομίζω πως θα είναι τόσο ωραίο, κατά κάποιον τρόπο. Νομίζω πως θα είναι περισσότερο στο όριο σε ό,τι αφορά το πώς θα πιέζουμε. Θα μοιάζει με τα μονοθέσια της Formula 2, πιστεύω, όπου βλέπουμε περισσότερο τους οδηγούς ν’ αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα. Όμως, ίσως να είμαι λάθος, καθώς τα πράγματα συνεχώς αλλάζουν. Αυτό που οδήγησα ένα μήνα νωρίτερα θα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που θα οδηγήσω αυτή τη στιγμή. Αντίστοιχα, θα είναι πολύ διαφορετικό, και πάλι, από αυτό που θα οδηγήσουμε στον πρώτο αγώνα.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Κατάρ.

Συνεχίζοντας ο Norris, εκτιμά πως η αλλαγή των χαρακτηριστικών θα οφείλεται από το γεγονός πως περισσότερη κάθετη δύναμη θα παράγεται, πλέον, από το φαινόμενο ground effect και όχι από τις πτέρυγες και τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα που έχουν τα τωρινά μονοθέσια.

Ακόμα η εξέλιξη είναι σε πρώιμο στάδιο, επομένως το νέο μονοθέσιο αλλάζει ελαφρώς κάθε εβδομάδα. Θεωρώ, όμως, πως η διαφορετική αίσθηση οφείλεται στο ότι θα βασίζεται περισσότερο στο φαινόμενο ground effect και όχι στην παραγωγή κάθετης δύναμης από την εμπρός και την πίσω πτέρυγα. Δεν υπάρχει, επίσης, ο εκτροπέας αέρα στη μέση και όλα τα σχετικά που έχουμε στα τωρινά μονοθέσια, όλα αυτά δε θα είναι διαθέσιμα. Επομένως, αυτά αλλάζουν ελαφρώς την αίσθηση του μονοθεσίου και τον τρόπο οδήγησης που απαιτείται. Ακόμα και ο τρόπος που πρέπει να “στήσεις” το μονοθέσιο είναι αρκετά διαφορετικός.

Τέλος, ο Lando Norris ελπίζει πως η αλλαγή των κανονισμών θα πετύχει τους στόχους της Formula 1, που προσδοκά τα νέα μονοθέσια να μπορούν ν’ ακολουθούν πιο εύκολα τα προπορευόμενά τους. Ωστόσο, σύμφωνα, με τον ίδιο, υπάρχουν και κάποιοι αρνητικοί παράγοντες.

Όλες οι αλλαγές που γίνονται την επόμενη σεζόν έχουν ως στόχο να κάνουν τα μονοθέσια να μπορούν ν’ αγωνίζονται καλύτερα μεταξύ τους. Εάν, όμως, υπάρχει λιγότερος ακάθαρτος αέρας όταν ακολουθεί ένα μονοθέσιο, θα υπάρχει και λιγότερη εκμετάλλευση από το φαινόμενο slipstream. Ουσιαστικά κερδίζουν σ’ έναν τομέα, όμως χάνουν σ’ έναν άλλο, εφόσον σχετίζονται αρκετά μεταξύ τους. Επομένως, ελπίζω πως θα είναι καλύτερα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Αρκετοί οδηγοί έχουν εκφράσει κάποιες ανησυχίες για τα μονοθέσια του 2022 και τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται στον προσομοιωτή. Ο στόχος της Formula 1 είναι να υπάρχουν μεγαλύτερες μάχες στην πίστα και αυτό ήταν το σκεπτικό της αλλαγής των τεχνικών κανονισμών. Μόνο όταν υπάρξουν πραγματικά δεδομένα στην πίστα θα προκύψουν τα πρώτα ασφαλή συμπεράσματα.

Δείτε το GP Μονακό για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles