Ο Hamilton διαφωνεί με το βάρος των μονοθεσίων του 2022

Ο Lewis Hamilton τέθηκε αντίθετος με την αύξηση του κατώτατου βάρους που θα έχει η νέα γενιά μονοθεσίων της Formula 1 το 2022.

To σπορ αναμένεται να μπει σε μια νέα εποχή την επόμενη σεζόν. Οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς θα έχουν ως αποτέλεσμα την ολική αλλαγή των μονοθεσίων, εμφανισιακά και αεροδυναμικά. Το κόστος όμως θα φέρει μια τεράστια αύξηση στο βάρος τους κατά 38kg.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 14 Ιουνίου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – LE MANS SPECIAL

Με την αλλαγή αυτή είναι αντίθετος ο Hamilton, o οποίος δεν καταλαβαίνει το λόγο της αλλαγής, ιδιαίτερα όταν η F1 προβάλλει ένα οικολογικό προφίλ. Επιπλέον, θέτει και θέμα μείωσης του θεάματος το οποίο σχετίζεται με την αύξηση του κατώτατου βάρους.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα μονοθέσια θα γίνουν βαρύτερα, ειδικά όταν συζητάμε για μια πράσινη F1. Όσο πιο βαριά γίνονται τα νέα μονοθέσια, τόση περισσότερη ενέργεια χρειάζεται να παραχθεί. Άρα δεν οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν είναι σωστός ο τρόπος σκέψης. Τα ελαφριά μονοθέσια ήταν πιο ευέλικτα και όχι τόσο μεγάλα. Η οδήγηση και οι μάχες ήταν καλύτερες κάποτε. Οι πίστες που πάμε πλέον γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες όπως το Μπακού, ενώ πίστες όπως το Μονακό που ήταν αδύνατο να προσπεράσεις, τώρα τα μονοθέσια είναι τεράστια για την πίστα αυτή. Όπως προανέφερα, γίνονται τα μονοθέσια όλο και πιο βαριά, μεγαλύτερα φρένα σημαίνει περισσότερη σκόνη και χρησιμοποιούμε περισσότερα καύσιμα. Αυτό δεν το καταλαβαίνω.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream”, με την ανάλυση του GP Αζερμπαϊτζάν.

Το 2022 το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων θα είναι στα 790kg. Αυτό σημαίνει πως σε σύγκριση με το 2014 και την αρχή της υβριδικής εποχής της F1, θα έχουμε αύξηση της τάξεως των 99kg. Παράλληλα, έως το 2009 τα μονοθέσια είχαν ελάχιστο βάρος τα 605kg, με τη διαφορά να είναι εντυπωσιακή.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Το 2022 θα δούμε την επιστροφή του “Ground Effect” έπειτα από 40 χρόνια απουσίας από το σπορ. Επίσης, θα δούμε για πρώτη φορά στην ιστορία της F1 ζάντες 18 ιντσών.

Δείτε το μεγάλο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.