spot_img

Ο κανονισμός που έβαλε μπελάδες στους οδηγούς

Οι οδηγοί της Formula 1, «τρώνε» τη μία ποινή μετά την άλλη, λόγω του νέου κανονισμού της FIA και αυτό αποδεικνύεται από τις ποινές που έχουν απονεμηθεί στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Τόσο ο Esteban Ocon, όσο και ο Fernando Alonso, έχουν «πέσει θύματα» ενός νέου κανονισμού στη Formula 1 που αφορά την τοποθέτηση του μονοθεσίου στη σειρά εκκίνησης. Σκοπός του κανονισμού είναι να οριοθετεί τα μονοθέσια στο λευκό πλαίσιο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.

Σύμφωνα με το Άρθρο 48 των Αγωνιστικών κανονισμών, ποινή θα δοθεί σε οδηγό εάν: οποιοδήποτε μέρος των δύο εμπρός ελαστικών είναι εκτός της λευκής περιμετρικής γραμμής στη θέση εκκίνησης.

Αμφότεροι οι Οκόν και Αλόνσο δέχθηκαν ποινή 5 δευτερολέπτων στα GP Μπαχρέιν και Σαουδικής Αραβίας, με τον Ισπανό να περνά τα πάνδεινα για να πάρει το 100o βάθρο της καριέρας του. Στη δεύτερη περίπτωση, από εικόνες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, δεν ήταν μόνο το μονοθέσιο του Alonso εκτός θέσης, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια ποινή για άλλο οδηγό.

Οι οδηγοί από τη μεριά τους, καλούν την FIA να ασκήσει κοινή λογική στο ζήτημα. Ο George Russell της Mercedes-AMG, ανέφερε.

«Είναι τρομερά δύσκολο να δεις τη θέση εκκίνησης. Για να σας δώσω να καταλάβετε, βλέπουμε μόλις μερικά εκατοστά του ελαστικού, δεν βλέπουμε καθόλου το έδαφος. Έχουμε τη κίτρινη γραμμή για σημάδι αλλά πραγματικά ούτε αυτή δεν μπορούμε να δούμε. Είναι πολύ δύσκολο και πιστεύω πως στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να σκεφτόμαστε λογικά».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #110 με την ανάλυση του Grand Prix Σαουδικής Αραβίας.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Max Verstappen , παρομοίασε την περίπτωση με κέρδος από την παραβίαση ορίων πίστας.

«Μερικές φορές σκέφτεσαι: κέρδισα χρόνο βγαίνοντας εκτός πίστας; Πιστεύω ότι ως ένα σημείο χρειαζόμαστε έναν κανονισμό. Θα φαίνεται πολύ ανόητο αν κάποιος ξεκινήσει να αποκτά πλεονέκτημα τοποθετώντας το μονοθέσιό του πολύ αριστερά ή πολύ δεξιά. Δεν ξέρω τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα».


Ο teammate του Ολλανδού, Sergio Perez, πρόσθεσε.

«Δεν έχεις ιδέα που βρίσκεσαι όταν είσαι μέσα στο μονοθέσιο. Δεν ξέρεις αν είσαι πολύ μπροστά ή πολύ πίσω. Χρειαζόμαστε καλύτερη ορατότητα αν θέλουμε να σκεφτούμε κάτι καλύτερο. Είναι καλό να υπάρχει ένας κανονισμός, αλλά μερικές φορές είναι και θέμα τύχης το πού θα τοποθετήσεις το μονοθέσιό σου».

Δείτε το απίθανο Grand Prix Αυστρίας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G. 

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles