Ο Leclerc θέλει απαντήσεις για το φιάσκο του Silverstone

O Charles Leclerc περιμένει εξωνυχιστική έρευνα της Scuderia Ferrari και του τμήματος στρατηγικής της ομάδας για τους λόγους που έχασε τη νίκη στο GP Μ. Βρετανίας.

Για μία ακόμη φορά στο 2022, η Scuderia Ferrari κατάφερε να περιορίσει το αποτέλεσμα του Charles Leclerc, επιλέγοντας τη λάθος στρατηγική. Ο Μονεγάσκος οδηγός από την 1η θέση που ήταν πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στο Grand Prix Μ. Βρετανίας, κατρακύλησε στην 4η θέση στα τελικά αποτελέσματα.

Μην χάσετε την Τρίτη 5/7 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream όπου θα αναλύσουμε το GP Καναδά. Βρείτε το Link εδώ.

Μετά τον αγώνα ο Λεκλέρ εθεάθη να έχει έντονες συνομιλίες με τον επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο. Παρά την απογοήτευση και τον εκνευρισμό όμως, ο Μονεγάσκος παρέμεινε ψύχραιμος στις δηλώσεις του.

«Δεν θέλω να κάνω κάποιο σχόλιο για το τι έγινε. Θέλω να συζητήσω με την ομάδα και να έχω πλήρη εικόνα για το λόγο που δεν μπήκα για αλλαγή ελαστικών. Προφανώς πίστευα πως ήμουν πολύ δυνατός στο πρώτο μέρος του αγώνα όπου έχασα λίγο χρόνο. Αν αυτό μας κόστισε τη νίκη; Δεν το νομίζω. Πρέπει μελλοντικά να ελέγχουμε τα πάντα. Ήταν ένας ανατρεπτικός αγώνας. Έσπασα την αεροτομή μου στον πρώτο γύρο και πίστευα πως ο αγώνας μου είχε τελειώσει, είχα πολλή υποστροφή. Κατάφερα να παίξω με τις ρυθμίσεις, επανήλθε ο ρυθμός και ήμουν πολύ δυνατός. Ένιωθα πως η νίκη είναι πολύ πιθανή αλλά μετά βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Είναι πολύ εκνευριστικό».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Καναδά.

Στους τελευταίους γύρους, ο Μονεγάσκος οδηγός έδωσε εντυπωσιακές μάχες με τους Lewis Hamilton της Mercedes-AMG και Sergio Perez της Red Bull Racing. Σε δηλώσεις του στο motorsport.com παραδέχθηκε πως απόλαυσε τις μάχες ρόδα με ρόδα.

«Δεν ξέρω πόσο είδατε αλλά ήταν πραγματικά οριακές μάχες. Έπρεπε να είμαι στο όριο για να κρατήσω τη θέση μου. Δεν ξέρω τι άλλο μπορούσα να κάνω. Ήταν διασκεδαστικό, αλλά από την άλλη ήμουν πολύ νευριασμένος. Πίστευα πως όλα είναι πιθανά και τα έδωσα όλα μέχρι τέλους. Δεν ήταν αρκετό και παρότι ήξερα πως ήταν δύσκολο, πίστευα στη νίκη μέχρι τον τελευταίο γύρο».

Με την 4η του θέση στον αγώνα του Σίλβερστον, η διαφορά του από τον Μαξ Φερστάπεν στη βαθμολογία μειώθηκε στους 43 βαθμούς.

Δείτε το GP Κίνας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.

Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Πως ο Vettel έστρεψε τη Ferrari εναντίων του

Ο πρώην υπεύθυνος τύπου της Ferrari, Alberto Antonini, εξήγησε το πως ο Sebastian Vettel όταν ήταν οδηγός της, κατάφερε με τις συνήθειές του να...

H Aston Martin θέλει να ανέβει επίπεδο το 2023

Με μια απογοητευτική σεζόν να μην παίρνει διαφορετική εξέλιξη προς το καλύτερο, στην Aston Martin έχουν ήδη επικεντρωθεί στο 2023 με στόχο να επιστρέψουν...