spot_img

Πέντε πράγματα που μάθαμε από το GP Ισπανίας

Το GP Ισπανίας ήταν ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς είδαμε ορισμένα δείγματα από το τι να περιμένουμε στη σεζόν.

Πριν το GP Ισπανίας, είχαμε αναφερθεί στη σημαντικότητά του και τι έπρεπε να προσέξουν οι ομάδες. Τώρα, λίγες ημέρες αργότερα έχουμε τα συμπεράσματά μας. Μάλιστα, δεν αποκλείεται η όλη κατάσταση να συνεχιστεί για όλη τη σεζόν. Χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις, ας δούμε τους πέντε πιο σημαντικούς τομείς του GP Ισπανίας.

Το racecraft του Hamilton

Ο Βρετανός ήταν για ακόμα μια φορά καταπληκτικός στον τρόπο οδήγησης του. Από το πρώτο stint του είδαμε να μπορεί να κρατηθεί κολλημένος πίσω από τον Verstappen. Το να κάνεις κάτι τέτοιο απαιτεί τεράστια προσοχή. Ο τρόπος με τον οποίο οδηγούσε, πίεζε τον Ολλανδό και παράλληλα κατάφερε να κρατήσει τα ελαστικά του σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Όντας στον ακάθαρτο αέρα, ειδικά στην Βαρκελώνη, είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο. Ώθησε τον Verstappen στο να πιέσει και να “λιώσει” τα δικά του ελαστικά. Αυτό τον ώθησε να μπει για αλλαγή ελαστικών ένα γύρο νωρίτερα του κανονικού και δίχως να προειδοποιήσει την ομάδα του. Στη συνέχεια με την medium γόμα τον έφτασε αμέσως και στο τελευταίο stint, από ένα σημείο και μετά ήταν αναμενόμενο το τι θα συμβεί. Εκτός από την τέλεια στρατηγική της Mercedes ο Hamilton είχε το τέλειο racecraft, φοβερό ρυθμό και απέδειξε και πάλι γιατί έχει 7 Τίτλους.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 13 Μαΐου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Red Bull

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την ικανότητα της Red Bull. Δημιούργησε το καλύτερο μονοθέσιο για την έναρξη της σεζόν, όμως τα αποτελέσματα δεν είναι ανάλογα. Στην Ισπανία είδαμε μια επανάληψη, κυρίως του Μπαχρέιν, καθώς όντας στην κορυφή στην αρχή δεν κέρδισε τον αγώνα. Έχοντας δει τους πρώτους αγώνες, φαίνεται οι “Ταύροι” να έχουν χάσει την “Ψυχολογία Πρωταθλητή”. Εξάλλου έχουν να διεκδικήσουν πρωτάθλημα από το 2013. Σίγουρα είναι νωρίς ακόμα, όμως η Mercedes έχει καταφέρει να κερδίσει φέτος αγώνες που δεν έπρεπε γιατί απλούστατα δεν είχε το ταχύτερο μονοθέσιο. Το μόνο σίγουρο είναι πως το Πρωτάθλημα δεν έχει χαθεί και η Red Bull έχει όλα τα φόντα να πετύχει φέτος.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Ισπανίας.

Ferrari

Αξίζει ένα μπράβο στην Ferrari σχετικά με τη φετινή της εμφάνιση έως τώρα. Αν συγκρίνουμε το που ήταν πριν 12 μήνες, είναι η μέρα με τη νύχτα. Αυτό που βλέπουμε φέτος είναι μια ομάδα με οργάνωση, με σχέδιο και υπομονή. Ποτέ δεν είχαμε απαιτήσεις για την φετινή χρονιά. Ακόμα και η 5η δύναμη να ήταν δεν θα αποτελούσε έκπληξη. Όμως η βελτίωση είναι αισθητή, η αναδιάρθρωση στο εσωτερικό έχει πετύχει μέχρι στιγμής. Αξίζουν συγχαρητήρια στον Mattia Binotto για τη δουλειά του, με την Scuderia να έχει στρέψει – και πολύ σωστά- την προσοχή της στο 2022. Η πραγματικότητα προς το παρόν είναι πως η Ferrari παλεύει για την 3η θέση και ναι είναι εξαιρετικό το αποτέλεσμα στην Ισπανία γιατί απέδειξε τα θετικά βήματα και το γεγονός πως βελτιώνεται συνεχώς.

Ελαστικά

Πάρα τις σκληρές γόμες είδαμε την στρατηγική να ποικίλει στην Ισπανία. Αυτό αποτέλεσε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη, με τη φύση της Βαρκελώνης να παίζει το ρόλο της. Ας ελπίσουμε να βλέπουμε σε περισσότερους αγώνες 2 pit-stop, διότι προσθέτουν περισσότερους παράγοντες στην έκβαση ενός Grand Prix.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Aston Martin

Η ομάδα που όλοι μίλαγαν γι’αυτήν το 2020 φαίνεται πως βρίσκεται σε μια πολύ δύσκολη θέση. Τα αποτελέσματα δεν είναι τα αναμενόμενα. Το μονοθέσιο δέχθηκε πλήγμα από τις αλλαγές στους κανονισμούς αλλά ίσως δεν είναι ο μοναδικός λόγος. Η AMR21 βασίζεται στην RP20. Μπορεί να έχει νέο σασί λόγω αλλαγών στα sidepods αλλά: έχοντας ουσιαστικά υιοθετήσει το concept της Mercedes του 2019, έχεις προσπαθήσει να το εξελίξεις με έναν δικό σου τρόπο, να ξεφύγεις από το μονοπάτι αυτό. Τον Σεπτέμβριο του 2020 φόρεσαν την πίσω ανάρτηση της Mercedes W11 κι έκτοτε ήρθαν οι αλλαγές του 2021. Είναι πολύ πιθανό στο συγκεκριμένο υβρίδιο να υπήρξε ένας λάθος υπολογισμός, μια λάθος εκτίμηση που έχει φέρει την ομάδα τόσο πίσω σε απόδοση. Αν μπορεί να το ανατρέψει όλο αυτό είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό. Το σίγουρο είναι πως ούτε οι οδηγοί, αλλά ούτε και τα στελέχη της ομάδας δεν είναι ευχαριστημένοι με την τωρινή εικόνα. Και σίγουρα δεν περίμενε κάτι τέτοιο ο Lawrence Stroll.

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Δείτε τον μεγάλο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles