spot_img

Ποιο είναι το μυστικό της Mercedes W13;

Μετά την κατάκτηση του 8ου τίτλου στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, η Mercedes έρχεται τώρα αντιμέτωπη με τις δυσκολίες των φετινών τεχνικών κανονισμών.

Το πρώτο τριήμερο χειμερινών δοκιμών στο Circuit de Barcelona-Catalunya μας χάρισε μια πρώτη γεύση για τη νέα σεζόν. Αρκετές ομάδες του grid είχαν ξεκινήσει τις διεργασίες για τα νέα μονοθέσια ήδη από τα μέσα της περσινής σεζόν. Η Ferrari μάλιστα είχε στρέψει από την αρχή το ενδιαφέρον και τους πόρους της στο 2022, ενώ πολλοί εκτιμούν πως θα κάνει φέτος μια πολύ δυναμική επιστροφή στις πρώτες θέσεις. 

Διαβάστε επίσης: F1 2022 – Οι 5 πιο σημαντικές αλλαγές στα μονοθέσια

Σύμφωνα με του νέους Τεχνικούς Κανονισμούς, το αεροδυναμικό κομμάτι έχει αλλάξει δραστικά, ώστε να μειώσει ως ένα βαθμό τα επίπεδα κάθετης δύναμης. Στη Βαρκελώνη είδαμε πολλές καινοτομίες στο σχεδιασμό των μονοθεσίων. Από τους χρόνους εντός πίστας όμως, και με τις περισσότερες ομάδες να έχουν συντηρητικό ρυθμό, είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε την απόδοση των κινητήρων.

Ο επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Mercedes, Hywel Thomas, αποκάλυψε πως αν και η ανάπτυξη της νέας μονάδας ισχύος βρίσκεται σε καλό στάδιο, χρειάστηκε να πραγματοποιηθούν πολύ σημαντικές τροποποιήσεις.  

Η ομάδα φέτος έχει κάνει απίστευτη δουλειά με τη μονάδα ισχύος και ειδικά στο πόσο καλά έδεσε και με το στήσιμο του μονοθεσίου. Έχουμε κάνει πάρα πολλές αλλαγές, όπως στο εμπρός τμήμα του κινητήρα που είναι τελείως διαφορετικό, κάτι που αναλογιζόμασταν καιρό τώρα. Αλλάξαμε και το σύστημα της εξάτμισης, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στα νέα δεδομένα. 

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης και την ανάλυση της Red Bull RB18.

Στην ανάπτυξη των κινητήρων για το 2022, σημαντικό ρόλο έχει και η χρήση ενός πιο βιώσιμου καυσίμου Ε10, το οποίο αποτελείται κατά 10% από αιθανόλη και μειώνει σημαντικά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ο Thomas τόνισε πως αυτό ήταν μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς και τους οδήγησε να αλλάξουν ολοκληρωτικά τη φιλοσοφία τους.   

Κατά κύριο λόγο επηρεάζει το σύστημα εσωτερικής καύσης, καθώς σαν καύσιμο είναι λιγότερο αποδοτικό. Αυτό είναι ένα σημαντικό εμπόδιο και ακόμα κάνουμε δοκιμές με διάφορους συνδυασμούς που μας παρέχει η Petronas. Επιπλέον, πρέπει να αναλογιστούμε και το πάγωμα των κινητήρων μέχρι το 2025. Θα πρέπει όλες αυτές οι αλλαγές που κάνουμε να είναι αξιόπιστες και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.  

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Δείτε το GP Άμπου Ντάμπι για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles