Ποιοι έλαμψαν και ποιοι όχι στο GP Στυρίας;

Το GP Στυρίας μάς χάρισε ακόμα μια δυναμική μονομαχία στην κορυφή, όμως πολλοί οδηγοί ξεχώρισαν, ενώ άλλοι ήταν κατώτεροι των προσδοκιών.

Δεύτερος αγώνας του triple header, δεύτερη νίκη του Max Verstappen στη σειρά. Μετά τον θρίαμβο της Γαλλίας, οι Ταύροι έκαναν επίδειξη δύναμης και στο GP Στυρίας, κατακτώντας για τρίτη φορά την νίκη μέσα στο σπίτι τους.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 29 Ιουνίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Παράλληλα παρακολουθήσαμε κάποιες εξαιρετικές εμφανίσεις, ενώ κάποιοι άλλοι συνδυασμοί δεν εντυπωσίασαν με την απόδοση τους. Ας δούμε λοιπόν ποιοι ήταν αυτοί

Ποιοι μας εντυπωσίασαν;

Μax Verstappen: Ο ιπτάμενος Ολλανδός κυριάρχησε κυριολεκτικά στον πρώτο αγώνα στο Red Bull Ring. Ταχύτατος στις ελεύθερες δοκιμές, πήρε με άνεση την pole στις κατατακτήριες και με με ακόμα μεγαλύτερη άνεση την νίκη την Κυριακή. Παρά κάποια μικρά θέματα που ανέφερε σχετικά με τα ελαστικά και το πεντάλ του φρένου, κατάφερε να κερδίσει με πάνω από μισό λεπτό διαφορά και χωρίς να επιτρέψει ούτε στιγμή στον Lewis Hamilton να τον απειλήσει. Ίσως το τέλειο Σαββατοκύριακο για τον Max στο GP Στυρίας.

Ferrari: Η ευχάριστη έκπληξη του τριημέρου σίγουρα ήταν η Scuderia. Σε μια πίστα-δυναμόμετρο, οι περισσότεροι περίμεναν δύσκολο τριήμερο για την ομάδα. Όταν στις κατατακτήριες μάλιστα οι Sainz και Leclerc ολοκλήρωσαν στις θέσεις 12 και 7 αντίστοιχα, τα πράγματα έδειχναν ακόμα πιο δύσκολα. Ωστόσο στον αγώνα είχαμε πλήρη αντιστροφή, με τις δύο SF21 να επιδεικνύουν τρομερό ρυθμό αγώνα σε σχέση με τους άμεσους αντιπάλους τους.

Ο Sainz κατάφερε να κάνει σχεδόν 40 γύρους με τη μέση γόμα, κρατώντας εκπληκτικό ρυθμό και πετυχαίνοντας εν τέλει ένα μεγαλειώδες overcut που τον έφερε στην 6η θέση μετά και από το προσπέρασμα επί του Stroll. Πίσω του στην 7η θέση ο Charles Leclerc, που έκανε έναν τρελό αγώνα προσπερνώντας το μισό grid (για τον οποίο θα αναφερθούμε ξεχωριστά). Με τον Norris 5ο και τον Ricciardo εκτός βαθμών, οι κόκκινοι μείωσαν έστω και για 4 βαθμούς τη διαφορά τους από την McLaren και ευελπιστούν σε ανάλογη εμφάνιση και αυτή την Κυριακή.

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Στυρίας.

Charles Leclerc: Ο Μονεγάσκος ήταν ο άνθρωπος του αγώνα σύμφωνα με το κοινό και όχι άδικα. Έχοντας τραυματίσει την εμπρός αεροτομή του μετά από επαφή με τον Pierre Gasly στην ευθεία μεταξύ πρώτης και τρίτης στροφής στον 1ο γύρο, όλα έδειχναν τελειωμένα. Το αναγκαστικό pit stop τον έριξε προτελευταίο, 19 δευτερόλεπτα πίσω από το επόμενο μονοθέσιο. Παρόλ’ αυτά, ο Leclerc μας χάρισε ένα κρεσέντο προσπερασμάτων. Χάρη στη σκληρή γόμα που έβαλε στον πρώτο γύρο, μπόρεσε να φτάσει μετά το ⅓ του αγώνα το τεράστιο τρενάκι που είχε δημιουργηθεί από την 6η έως 17η θέση, αφού όλοι αυτοί οι συνδυασμοί προσπαθούσαν να βγάλουν το stint με τη μέση η τη μαλακή γόμα.

Ευνοούμενος από τα pit stop και κάποια προσπεράσματα, κατάφερε να μπει στη δεκάδα και όταν στον γύρο 42 σταμάτησε για δεύτερη φορά, έπεσε 14ος, ξεκίνησε ωστόσο μια εκπληκτική ανάκαμψη. Περνώντας με εντυπωσιακό τρόπο τους Ocon, Giovinazzi, Raikkonen, Vettel, Tsunoda, Alonso και Stroll, τερμάτισε τελικά 7ος, σε έναν αγώνα που ο ίδιος χαρακτήρισε ως έναν από τους καλύτερους της καριέρας του, παρά το λάθος στην αρχή. Δεν μπορούμε παρά να μην συμφωνήσουμε.

Lance Stroll: Σε ένα Σαββατοκύριακο που η Aston Martin δεν ήταν καλή γενικότερα, ο Καναδός κατάφερε να κρατήσει τη σημαία της ομάδας του ψηλά. Η είσοδος στο Q3 και τερματισμός στην 8η θέση για να πάρει 4 πολύτιμους βαθμούς σίγουρα αποτελούν επιτυχία για τη βρετανική ομάδα που δεν μπορούσε να βρει ρυθμό στο Red Bull Ring. Πραγματοποιώντας γενικά έναν ήρεμο αγώνα, ο Stroll τερμάτισε μια θέση πάνω από όπου ξεκίνησε, την ώρα που ο συναθλητής του δεν είχε ποτέ ρυθμό για τη δεκάδα. Σίγουρα μια αρκετά θετική εμφάνιση.

Διαβάστε επίσης: Παρέδωσε τα όπλα η Mercedes;

George Russell: Για ακόμα ένα GP, ο συμπαθής Βρετανός εντυπωσίασε. Με την αδύναμη Williams κατάφερε στις κατατακτήριες να πάρει την 11η θέση και μόλις για χιλιοστά δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q3. Χάρη στην ποινή του Yuki Tsunoda εκκίνησε τελικά 10ος. Έπειτα στον αγώνα εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα των Leclerc και Gasly αναρριχήθηκε στην 8η θέση, και έχοντας τη μέση γόμα, ενώ οι γύρω του τη μαλακή, όλα φάνταζαν ιδανικά για τους πρώτους του βαθμούς με την ομάδα. Δυστυχώς ένα πρόβλημα με το μονοθέσιο του, τον ανάγκασε να κάνει ένα μεγάλο pit stop πρώτου εγκαταλείψει τελικά. Ωστόσο η εμφάνιση του ήταν για άλλη μια φορά εκπληκτική και οι βαθμοί δεν θα αργήσουν να έρθουν, ίσως και στο επόμενο GP σύμφωνα με τον ίδιο.

Ποιοι απογοήτευσαν στο GP Στυρίας;

Sebastian Vettel: Ο Γερμανός μετά από τρεις εξαιρετικούς αγώνες στους οποίους συγκέντρωσε σχεδόν όσους βαθμούς σημείωσε πέρυσι σε όλη τη σεζόν, ήταν απογοητευτικός. Ο ρυθμός του δεν ήταν ποτέ ικανός για τη δεκάδα, με τον ίδιο να παίζει διαρκώς μεταξύ της 11ης και 13ης θέσης τόσο σε δοκιμές όσο και αγώνα. Εκκινώντας μόλις 14ος, ο στόχος των βαθμών απομακρύνθηκε όταν στο πρώτο stint δεν μπορούσε να περάσει τους Alonso και Tsunoda, ενώ με τα σκληρά ελαστικά αντιμετώπισε πρόβλημα τα φθοράς, πέφτοντας τελικά στη 12η θέση στο τέλος. Σίγουρα ελπίζει σε καλύτερη εμφάνιση στο Αυστριακό GP.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Γαλλίας.

Daniel Ricciardo: Άλλο ένα βασανιστικό τριήμερο για τον Αυστραλό. Σταθερά πίσω από τον Lando Norris, ο συμπαθής οδηγός εξακολουθεί να δυσκολεύεται. Μην καταφέρνοντας για πολλοστή φορά να περάσει στο Q3 ενώ οδηγεί ίσως το τρίτο καλύτερο μονοθέσιο στο grid, ο Daniel μοιάζει πραγματικά χαμένος. Στον αγώνα, αν και στα αρχικά στάδια κατάφερε να ανέβει ως την 9η θέση, ένα πρόβλημα με το λογισμικό της PU του οδήγησε σε απώλεια ισχύος για περίπου μισό γύρο. Αυτό ήταν αρκετό για να πέσει στη 13η θέση.

Από κει και πέρα όμως, και ενώ το πρόβλημα είχε λυθεί, ο Ricciardo δεν κατάφερε ποτέ να ανακτήσει το χαμένο έδαφος. Παρέμεινε κολλημένος στη 13 θέση, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως ο Leclerc με όλα τα προβλήματα που είχε, κατάφερε να κάνει undercut εις βάρος του. Είναι σίγουρο πως και ο ίδιος γνωρίζει πως πρέπει να ανεβάσει ρυθμό και να βρει τον παλιό του εαυτό πριν να είναι πολύ αργά. Θα τα καταφέρει άραγε αυτή την εβδομάδα;

Esteban Ocon: Δεύτερο σερί GP που ο Γάλλος είναι πολύ μακρυά από αυτό που έδειξε στην αρχή της σεζόν. Ένας αποκλεισμός-σοκ στο Q1 και μόλις 14ος στον αγώνα, συνθέτουν ένα πολύ κακό τριήμερο για τον ίδιο. Την ώρα μάλιστα που ο Fernando Alonso πέρασε στο Q3 και τερμάτισε 9ος στον αγώνα. Ο Ocon την Κυριακή δεν έδειξε σε κανένα σημείο πως μπορεί να πετύχει κάτι καλό και απογοήτευσε με το ποσό αργός ήταν. Ελπίζει σε αντίστροφη της εικόνας αυτήν την εβδομάδα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Yuki Tsunoda: Ο νεαρός Ιάπωνας, παρά το ότι βαθμολογήθηκε στο GP Στυρίας, δεν είχε ένα καλό τριήμερο. Η 8η θέση στις κατατακτήριες ακυρώθηκε από το λάθος του να κλείσει τον Valtteri Bottas στη στροφή 4 στο γρήγορο γύρο του Φινλανδού. Επήλθε έτσι ποινή 3 θέσεων. Στον αγώνα τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα με τον Yuki να αναλώνεται και πάλι στο να λογομαχεί με τον μηχανικό του πάρα να συγκεντρώνεται στην οδήγηση. Η δέκατη θέση του έδωσε έναν βαθμό, είναι σίγουρο όμως ότι μπορούσε να πετύχει κάτι καλύτερο. Σε μια πίστα που ο κινητήρας της Honda ήταν από μόνος του πλεονέκτημα και ο Pierre Gasly έδειξε ότι η AlphaTauri μπορεί να τα πάει πολύ καλά πρώτου εγκαταλείψει, ο Ιάπωνας ήταν ίσως κατώτερος του αναμενόμενου.

Αγωνοδίκες: Για ακόμα μια φορά πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξαν οι αποφάσεις των αγωνοδικών. Για πολλοστή φορά είδαμε να φάσκουν και να αντιφάσκουν. Δύο περιπτώσεις στο GP Στυρίας όπου υπήρξε πιθανός κίνδυνος είναι με τον Valtteri Bottas στο FP2 κάνοντας σβούρες στο pit lane και η άλλη είναι του Max Verstappen με το burnout στον τερματισμό. Εάν θέλεις να είσαι σταθερός τότε πρέπει να πράττεις ανάλογα και στις δύο περιπτώσεις, ειδάλλως είσαι αναξιόπιστος. Τέλος, δεν γίνεται οδηγός με εμφανή ευθύνη στη καταστροφή αγώνα άλλου οδηγού να μην δέχεται ποινή. Δεν έχει σημασία εάν είναι ο πρώτος γύρος, στερείς τερματισμό σε άλλο οδηγό κι εσύ καταλήγεις στους βαθμούς.

Ραντεβού λοιπόν το προσεχές Σαββατοκύριακο 2 με 4 Ιουλίου, για το Αυστριακό GP, και πάλι από την πίστα του Red Bull Ring.

Δείτε το GP Βραζιλίας, τον εναρκτήριο αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.
Θωμάς Μανώλης & Στάθης Κοκκορόγιαννης

Related Articles

Σαν σήμερα, 30 Ιουλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Το νέο Honda HR-V έρχεται πλήρως εξηλεκτρισμένο

Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο ανερχόμενο HR-V θα διατίθεται αποκλειστικά με το προηγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV.

Ο Cristiano Fiorio νέος υπεύθυνος της Alfa Romeo στην F1

Ο Cristiano Fiorio, ανέλαβε τη θέση του υπεύθυνου για την παρουσία της Alfa Romeo στην F1 και θα αναφέρεται στον CEO Jean-Philippe Imparato.

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Σαν σήμερα, 30 Ιουλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Το νέο Honda HR-V έρχεται πλήρως εξηλεκτρισμένο

Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο ανερχόμενο HR-V θα διατίθεται αποκλειστικά με το προηγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV.

Ο Cristiano Fiorio νέος υπεύθυνος της Alfa Romeo στην F1

Ο Cristiano Fiorio, ανέλαβε τη θέση του υπεύθυνου για την παρουσία της Alfa Romeo στην F1 και θα αναφέρεται στον CEO Jean-Philippe Imparato.

Σαν σήμερα, 29 Ιουλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Σαν σήμερα, 28 Ιουλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.