spot_img

Ποιοι μας εντυπωσίασαν και ποιοι όχι στο GP Κατάρ;

Το πρωτάθλημα πήρε κυριολεκτικά “φωτιά” μετά το GP Κατάρ, το πρώτο για την χώρα της Μέσης Ανατολής, με τους δύο πρωταγωνιστές να διασταυρώνουν για άλλη μια φορά τα ξίφη τους

Στο τελευταίο triple header για το 2021, το πρωτάθλημα της F1 επισκέφτηκε το Κατάρ για τον 20ο αγώνα για φέτος. Το παρθενικό GP στην πίστα του Losail, αν και δεν προσέφερε ιδιαίτερα πολύ θέαμα, είχε μερικές αναπάντεχες εκπλήξεις, τόσο σε επιδόσεις όσο και σε αποτελέσματα, με τους δύο μονομάχους του τίτλου, Hamilton και Verstappen, να καταλαμβάνουν ωστόσο τις δύο πρώτες θέσεις. Έτσι το θρίλερ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον, με 2 αγώνες να απομένουν. Ας δούμε λοιπόν ποιοι μας εντυπωσίασαν και ποιοι όχι, υπό το φως των προβολέων στο Κατάρ.

Ποιοι μας εντυπωσίασαν;

GP Κατάρ
Photo: Mercedes-AMG

Fernando Alonso: Ο Ισπανός έστρεψε πάνω του όλα τα φώτα της δημοσιότητας στο Losail και όχι άδικα. Το πρώτο του βάθρο στην F1 ύστερα από 7 χρόνια και πρώτο μετά την επιστροφή του ήταν αρκετό για να τρελάνει τους ένθερμους υποστηρικτές του και όχι μονο. Στα 40 του πια, ο 2-φορές πρωταθλητής έκανε άλλο ένα πολύ καλό αγώνα φέτος (και ίσως το καλύτερο του τριήμερο συνολικά) και απέδειξε πως δεν υστερεί σε τίποτα από τους νεότερους συναδέλφους του. Ο Nando έδειξε από τη αρχή του τριημέρου σε τρομερή φόρμα, ενώ και η A521 φαινόταν να βολεύεται πολύ καλά στην πίστα. Αυτό πιστοποιήθηκε με την κατάκτηση της 5ης θέσης στις κατατακτήριες, η οποία έγινε 3η στο grid μετά από τις ποινές σε Verstappen και Bottas.

Στον αγώνα ο Ισπανός ήταν και πάλι εξαιρετικός, αφού με μια πολύ καλή εκκίνηση βρέθηκε 2ος και εν συνεχεία κατάφερνε να διατηρήσει έναν φοβερό ρυθμό, διατηρώντας μάλιστα και τα ελαστικά του σε καλή κατάσταση. Ήταν με διαφορά το ταχύτερο μονοθέσιο μετά τις Mercedes και τις Red Bull και μέχρι τα μέσα του αγώνα πάλευε για την 5η, ή και την 4η θέση. Το κλατάρισμα του Bottas στον 34ο γύρο του χάρισε μια θέση και όταν ο Sergio Perez, με τον οποίο είχε μια ωραία μάχη στον γύρο 29, έκανε το δεύτερο pit stop του, ο οδηγός της Alpine ανέβηκε 3ος.

Είχε 15 γύρους για να υπερασπιστεί 17 δευτερόλεπτα διαφοράς από τον Μεξικανό, που ροκάνιζε τη διαφορά με φρενήρη ρυθμό και εν τέλει, με τη βοήθεια ίσως και του VSC στους δύο τελευταίους γύρους, κατέκτησε πανάξια την τρίτη θέση, έχοντας κάνει 1 pit stop. Ακόμα και ο ίδιος δεν μπορούσε να κρύψει την χαρά του και είναι σίγουρο πως πλέον απολαμβάνει ξανά την F1.

Lewis Hamilton: Ο Βρετανός πολυπρωταθλητής ήταν εντυπωσιακός στο GP Κατάρ, κατακτώντας την πιο άνετη νίκη του στο 2021. Παρά το γεγονός πως στα χαρτιά το Losail ταίριαζε στη Red Bull, ο Hamilton «πέταξε» κυριολεκτικά στις κατατακτήριες και πήρε την 102η pole της καριέρας του με τη μεγαλύτερη διαφορά στο 2021. Την Κυριακή αυτό που είχε να κάνει ήταν να διατηρηθεί μπροστά στην αρχή του αγώνα. Το έκανε με μεγάλη επιτυχία και μάλιστα δεν έδωσε κανένα δικαίωμα στον Max Verstappen να επιτεθεί. Μάλιστα, δεν χρησιμοποιούσε τον κινητήρα της Βραζιλίας, κάτι το οποίο θα κάνει στους δύο τελευταίους αγώνες. Έχοντας μια άψογη εμφάνιση στο GP Κατάρ, ο Hamilton μείωσε τη διαφορά στο Πρωτάθλημα Οδηγών και πλέον όλα είναι ανοικτά.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Κατάρ.

Lance Stroll: Μετά από ένα απογοητευτικό τριήμερο στην Βραζιλία, ο Καναδός είχε μια παρά πολύ καλή εμφάνιση στο GP Κατάρ. Η Aston Martin συνολικά έδειξε βελτιωμένη στη χώρα της Μέσης Ανατολής, και ο Καναδός μετά από μια σειρά κακών αγώνων, επέστρεψε στους βαθμούς. Μάλιστα η 6η θέση που κατέκτησε είναι το καλύτερο αποτέλεσμά του για φέτος. Ξεκινώντας τον αγώνα στην 12η θέση, κατάφερε μετά την εκκίνηση να είναι 10ος, ενώ στον 9ο γύρο πέρασε τον Tsunoda για την 9η θέση. Καταφέρνοντας να διατηρήσει έναν πολύ καλό ρυθμό, έκανε το μοναδικό του pit stop στον γύρο 23 και πέτυχε με αυτόν τον τρόπο το undercut και στον Carlos Sainz.

Από εκεί και έπειτα διατηρώντας τόσο πολύ καλό ρυθμό, όσο και τα ελαστικά του, κέρδισε 3 επιπλέον θέσεις, αφενός με το κλατάρισμα/εγκατάλειψη του Bottas, αφετέρου με το δεύτερο pit stop που αναγκάστηκαν να κάνουν οι Gasly και Norris. Έτσι ανέβηκε στην 6ος, θέση την οποία υπερασπίστηκε επιτυχώς στα τελικά στάδια του αγώνα, όταν βρέθηκαν να τον καταδιώκουν οι δύο Ferrari, αλλά και ο team-mate του στην Aston Martin. Μάλιστα στους τελικούς γύρους ο νεαρός Καναδός είχε πιάσει και τον Esteban Ocon και αν δεν ήταν το VSC, ίσως να είχε τερματίσει και 5ος. Παρόλ’ αυτά και η 6η θέση είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα, σε μια πολύ δύσκολη χρονιά τόσο για τον Stroll, όσο και για την Aston Martin.

Sergio Perez: Στο GP Κατάρ ο Μεξικανός έκανε έναν πάρα πολύ καλό αγώνα και ίσως έναν από τους καλύτερους του για φέτος. Αν και η Red Bull έχει τεράστια διαφορά από τα υπόλοιπα μονοθέσια, εντούτοις ο Checo το Σάββατο δεν κατάφερε να προκριθεί στο Q3, μένοντας μόλις 11ος, σε ένα αποτέλεσμα-σοκ, ιδίως σε αυτήν την κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος.

Ωστόσο αυτό την πτόησε τον οδηγό από την Γουαδαλαχάρα, ο οποίος την Κυριακή επιδόθηκε σε ένα ρεσιτάλ προσπερασμάτων. Μετά την εκκίνηση βρέθηκε 9ος και μέχρι τον 9ο γύρο είχε ανέβει στην 7η θέση, προσπερνώντας τους Tsunoda, Sainz και Ocon στην πορεία. Στον 13ο γύρο κέρδισε μια θέση από το pit stop του Gasly και 3 γύρους μετά πέρασε και τον Norris για την 5η θέση. Μετά το pit stop στον 19ο γύρο έχασε κάποιες θέσεις τις οποίες ανέκτησε όταν σταμάτησαν οι προπορευόμενοι συνδυασμοί, για να φτάσει στον 29ο γύρο να προσπεράσει μετά από σύντομη, αλλά όμορφη μάχη τον Fernando Alonso για την 4η θέση. Μετά το κλατάρισμα του Bottas, ανέβηκε 3ος και φαινόταν πως το podium ήταν δικό του.

Τελικά, η Red Bull πήγε σε στρατηγική δύο pit stop για τον Μεξικανό στον 42ο γύρο, και ο Perez έπρεπε να καλύψει 17 δευτερόλεπτα από την 7η θέση στην οποία έπεσε. Προσπερνώντας τους Stroll και Ocon ξανά, βρέθηκε 4ος στον 49ο γύρο όταν ο Norris έκανε το δεύτερο pit stop του και έπρεπε σε 7 γύρους να καλύψει 10 δευτερόλεπτα από τον Fernando Alonso. Αν και είχε φρενήρη ρυθμό, εν τέλει δεν τα κατάφερε (πιθανά χωρίς το VSC, θα τον έφτανε στον τελευταίο γύρο), όμως έκανε έναν πολύ δυνατό αγώνα και προσέφερε πολύ σημαντικούς βαθμούς στην ομάδα του στη μάχη που δίνει για το πρωτάθλημα.

Esteban Ocon: Για τον Γάλλο, το τριήμερο στο GP Κατάρ ήταν το καλύτερό του μετά από αυτό της Ουγγαρίας όπου και πήρε την πρώτη του νίκη. Όπως και ο Alonso, έτσι και ο Ocon έδειξε πολύ καλό πρόσωπο, δείγμα της καλής κατάστασης στην οποία ήταν συνολικά η Alpine. Στις κατατακτήριες κατέλαβε την 9η θέση και με μια εξαιρετική εκκίνηση βρέθηκε 6ος. Κατορθώντας να έχει πολύ καλό ρυθμό, διατηρούνταν άνετα στη δεκάδα, χάνοντας θέσεις εντός πίστας μόνο από τον Perez και τον Bottas.

Το κλειδί στο Κατάρ ήταν η διατήρηση των ελαστικών, κάτι που στην Alpine έκαναν άψογα και έτσι ο Γάλλος μετά το pit stop του στον 24ο γύρο ήταν 8ος. Κέρδισε δύο θέσεις από τον Gasly (δεύτερο pit stop) και τον Bottas (κλατάρισμα) και όταν ο Perez σταμάτησε για δεύτερη φορά, βρέθηκε 5ος. Η ομάδα είπε στον Γάλλο να αμυνθεί όσο μπορεί ενάντια στον Μεξικανό για να βοηθηθεί ο Alonso, όμως η διαφορά δυναμικής είναι τέτοια, που ο Perez χρειάστηκε μόλις 1 γύρο για να πετύχει το προσπέρασμα. Ο Ocon όμως έκανε ό,τι μπορούσε και έδωσε σκληρή μάχη για μερικές στροφές προκειμένου να ανακτήσει τη θέση του. Τελικά, με τον Norris να μπαίνει στα pits για δεύτερη φορά στον 49ο γύρο, ο Ocon ανέβηκε 5ος, όπου και τερμάτισε, για να ολοκληρώσει ένα ονειρικό GP για την Alpine.

Η μεγάλη μάχη των μπλε με την AlphaTauri μέχρι το Κατάρ ήταν συγκλονιστική, με τις δύο ομάδες να είναι ισόβαθμες εδώ και δύο αγώνες, όμως οι 25 βαθμοί έναντι 0 στο Κατάρ, μάλλον ξεκαθάρισαν την κατάσταση. Ο Ocon έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό και μετά από καιρό έκανε έναν πραγματικά καλό αγώνα.

Sebastian Vettel: Ανάμεικτο τριήμερο για τον Γερμανό πρωταθλητή, ο οποίος τερμάτισε στην 10η θέση. Θα μπορούσε ωστόσο να έχει ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα, αν έκανε μια καλύτερη εκκίνηση. Ο Vettel τόσο στα FP όσο και στις κατατακτήριες έδειξε πως είναι ταχύς και πως παίρνει τα παραπάνω από την AMR21 απ όσο μπορεί ίσως να δώσει το αυτοκίνητο. Κατάφερε μάλιστα να μπει στο Q3, αφήνοντας μάλιστα έξω τους Perez και Leclerc που είναι σαφώς ταχύτεροι συνδυασμοί. Κατετάγη 10ος και όπως ο ίδιος δήλωσε θα μπορούσε να είναι μία η δύο θέσεις ψηλότερα χωρίς τις κίτρινες σημαίες στο τέλος της διαδικασίας.

Δυστυχώς στον αγώνα, όλα καταστράφηκαν από μια κακή εκκίνηση, που τον βρήκε μετά την πρώτη στροφή στην 17η θέση, αφού υπερέβαλε λίγο, βγήκε ελάχιστα εκτός πίστας και έτσι έχασε πολλές θέσεις. Έπειτα όμως ξεκίνησε να ανακτά το χαμένο έδαφος, έχοντας πάρα πολύ καλό ρυθμό, που κατά περιπτώσεις ήταν ο αμέσως καλύτερος μετά τις Mercedes και Red Bull. Καταφέρνοντας να διατηρήσει και αυτός τα ελαστικά του, έκανε το μοναδικό του pitstop στον 24ο γύρο και έτσι στο τελευταίο τρίτο του αγώνα βρισκόταν δέκατος, αφού άλλοι συνδυασμοί χρειάστηκαν και δεύτερο pit stop. Στους τελικούς γύρους βρέθηκε σε ένα τρενάκι με τις δύο Ferrari και τον team-mate του, ωστόσο δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 10η θέση.

Όπως και να χει όμως, ο αγώνας τού άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις και με μια καλύτερη εκκίνηση ίσως να έβλεπε τη γραμμή τερματισμού ακόμα και 5ος! Όλα αυτά είναι πολύ θετικά σημάδια και για την Aston Martin που του χρόνου σίγουρα θα θέλει μια καλύτερη χρονιά από την φετινή.

Ποιοι δεν μας εντυπωσίασαν;

Photo: McLaren

AlphaTauri: Σε έναν αγώνα που ξεκίνησε με μεγάλες προσδοκίες και τη μάχη με την Alpine να μαίνεται, η ιταλική ομάδα έφυγε με άδεια χέρια. Στις κατατακτήριες, και οι δύο οδηγοί κατόρθωσαν να περάσουν στο Q3, με τον εκπληκτικό φέτος Pierre Gasly μάλιστα να κατατάσσεται 4ος. Τελικά θα ξεκινούσε τον αγώνα 2ος έπειτα από ποινές στους Bottas και Verstappen (για συμβάν που κατά τραγική ειρωνεία εμπλεκόταν ο ίδιος ο Γάλλος).

Ωστόσο, ο αγώνας ήδη από τα αρχικά του στάδια φάνηκε πως δεν θα εξελισσόταν καλά. Αμφότεροι οι οδηγοί αντιμετώπισαν μεγάλα προβλήματα με τα ελαστικά τους, με τον Tsunoda μάλιστα να μπαίνει για pit stop μόλις στον 9ο γύρο και 4 γύρους μετά να ακολουθεί και ο Gasly. Τόσο ο Ιάπωνας, όσο και ο Γάλλος δεν είχαν σε κανένα σημείο του αγώνα ανταγωνιστικό ρυθμό και σιγά σιγά έπεφταν στη κατάταξη. Χρειάστηκαν και δεύτερη αλλαγή ελαστικών (πάλι ήταν οι πρώτοι που μπήκαν για την δεύτερη αλλαγή) και έτσι βρέθηκαν και οι δύο σε θέσεις εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας, μην μπορώντας να απειλήσουν για κάτι καλύτερο.

Τελικό αποτέλεσμα η 11η και 13η θέση, αλλά το πιο σημαντικό είναι οι 0 βαθμοί φεύγοντας από το Κατάρ. Πλέον η μάχη για την 5η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών φαίνεται πως έχει κριθεί σχεδόν υπέρ της Alpine, καθώς βρίσκεται 25 βαθμούς μπροστά και θα χρειαστούν θαύματα στους δύο εναπομείναντες αγώνες για να ανατραπεί η κατάσταση.

McLaren: Για τρίτο σερί αγώνα, η βρετανική ομάδα βρίσκεται στη λίστα όσων μας απογοήτευσαν στο GP Κατάρ. Και πως να μην είναι άλλωστε, αφού στο triple header Μεξικό/Βραζιλία/Κατάρ συγκέντρωσε μόλις 4 βαθμούς, με καλύτερο αποτέλεσμα την 9η θέση του Norris στο Κατάρ. Μετά την Βραζιλία, και το Losail στα χαρτιά ήταν πίστα που βόλευε καλύτερα την MCL35M. Ωστόσο, ήδη από τα FP φάνηκε πως το μονοθέσιο δεν έχει τον καλύτερο ρυθμό για άλλη μια φορά. Στις κατατακτήριες η 6η θέση του Lando Norris, μπροστά από τον Carlos Sainz, έδωσε ελπίδες για την μάχη της 3ης θέσης με την Ferrari, όμως ο Daniel Ricciardo που συνέχισε τις χαμηλές πτήσεις και κατετάγη 14ος, σίγουρα δεν βοηθούσε την κατάσταση.

Στον αγώνα τα πράγματα συνεχίστηκαν στο ίδιο μοτίβο. Ο Αυστραλός ήταν για ακόμα ένα GP φέτος κακός, δεν είχε ποτέ ρυθμό δεκάδας και πέρασε όλον τον αγώνα σε θέσεις εκτός αυτής, για να τερματίσει τελικά 13ος, 26 δευτερόλεπτα μακρυά από την 10η θέση. Αντιθέτως ο Lando Norris έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, αφού εκκινώντας 4ος κατόρθωσε με τον ρυθμό του να διατηρείται στην 5η θέση για το μεγαλύτερο μέρος, ενώ μετά το κλατάρισμα του Bottas και το pis stop του Perez, όλα έδειχναν πως θα κατακτούσε την 4η θέση.

Στον 49ο γύρο του GP Κατάρ όμως, ο Norris έκανε δεύτερο pit stop (προς έκπληξη πολλών είναι η αλήθεια), πιθανά λόγω φόβων για κλατάρισμα. Το αποτέλεσμα όμως ήταν να χαθούν πάρα πολλές θέσεις και ο Βρετανός να καταλήξει 9ος, πίσω από τις δύο Ferrari. Έτσι, η McLaren έχασε και άλλο έδαφος στη μάχη για την 3η θέση στο πρωτάθλημα, άφου τώρα βρίσκεται 39,5 βαθμούς πίσω και το παιχνίδι μοιάζει ουσιαστικά να έχει χαθεί.

Ferrari: Η φετινή σεζόν μπορεί να μην είναι αντάξια του ονόματος της Ferrari, ωστόσο μετά το εφιαλτικό 2020, η ομάδα έδειξε πως έκανε άλματα προόδου. Ειδικά μετά το θερινό διάλειμμα είναι συχνά η τρίτη καλύτερη ομάδα, παλεύοντας μάλιστα και κάποιες φορές με τις Red Bull και τις Mercedes. Έχοντας πάρει τεράστια βαθμολογική ανάσα από την McLaren, ήρθε στο Κατάρ με στόχο να διευρύνει το προβάδισμα της. Αν και το πέτυχε, καθώς συγκέντρωσε 10 βαθμούς έναντι 2, η εικόνα της Scuderia δεν ήταν καλή.

Όλο το Σαββατοκύριακο οι οδηγοί υστερούσαν σε ρυθμό, τόσο στον ένα γύρο, όσο και στα long run. Αυτό επιβεβαιώθηκε στις κατατακτήριες, όπου ο Charles Leclerc αποκλείστηκε στο Q2 (αν και έπειτα βρέθηκε ότι το σασί του είχε ζημιά και χρειάστηκε να το αλλάξει για τον αγώνα), ενώ ο Carlos Sainz ήταν μόλις 7ος, πίσω από τον Norris, αλλά κυρίως πίσω από μια Alpine και μια AlphaTauri. Στον αγώνα και οι δύο Ferrari ακολούθησαν στρατηγική ενός pitstop, μην έχοντας όμως καλό ρυθμό και ευρισκόμενοι συνήθως στις τελευταίες θέσεις της δεκάδας. Μάλιστα ο Mattia Binnoto δήλωσε πως ίσως ήταν υπερβολικά συντηρητικοί με τα ελαστικά, με τα οποία είχαν πρόβλημα όλο το τριήμερο.

Τελικά, οι δύο Ferrari ολοκλήρωσαν τον αγώνα στις θέσεις 7 και 8 και παρά την καλή βαθμολογική συγκομιδή, δεν ήταν στο επίπεδο που μας είχαν συνηθίσει στους τελευταίους αγώνες και σίγουρα απογοήτευσαν τους φίλους της ομάδας, καθώς τερμάτισαν πίσω από συνδυασμούς από τους οποίους είναι πολύ ταχύτερες συνήθως.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Valtteri Bottas: Ακόμα ένα δύσκολο και σκληρό GP για τον Φινλανδό, ο οποίος εν τέλει εγκατέλειψε στο GP Κατάρ. Αν και στις κατατακτήριες ήταν 3ος, έχοντας μάλιστα δείξει και καλό ρυθμό στα FP, ο αγώνας του ήταν μάλλον καταστροφικός. Αρχικά οι 3 θέσεις ποινής στο grid για τα συμβάντα στο τέλος του Q3 με τον Pierre Gasly, τον έριξαν στην 6η θέση για την εκκίνηση, όμως αποδείχθηκε πως αυτό ήταν το μικρότερο πρόβλημα του Φινλανδού. Σε μια φάση του πρωταθλήματος που η ομάδα του τον χρειάζεται όσο ποτέ, ο Bottas έκανε κάκιστη εκκίνηση και έπεσε στην 11η θέση.

Σε αντίθεση με τον Sergio Perez ο οποίος ανέβαινε εύκολα στην κατάταξη, ο οδηγός της Mercedes έμενα κολλημένος στην 11η θέση, ώσπου στον γύρο 9 κατόρθωσε να περάσει τον Tsunoda και έπειτα τους Sainz και Stroll. Ωστόσο η αδυναμία αυτή του στοίχισε σε χρόνο, με αποτέλεσμα πριν καν φτάσουμε στον 20ο γύρο, να βρίσκεται 41 δευτερόλεπτα μακριά από την 1η θέση. Επιλέγοντας να πάει μακρυά με το σετ μέσης γόμας που εκκίνησε, για να εκμεταλλευτεί τον ρυθμό της W12 τόσο στον καθαρό αέρα, όσο και με τα πολύ νεότερα ελαστικά του έπειτα, είδε τον αγώνα του να καταστρέφεται στον 34ο γύρο.

Ένα κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό ελαστικό του στο δεύτερο sector τον έριξε για τα καλά εκτός δεκάδας και πολύ μακρυά από αυτή. Τα προβλήματα ωστόσο δεν είχαν τελειωμό για τον Φινλανδό, ο οποίος έπειτα είχε πρόβλημα με την PU του, κάτι που στον 50ο γύρο τον ώθησε σε εγκατάλειψη από την 13η θέση.

Αν και δεν ευθύνεται ο ίδιος για τα τεχνικά του προβλήματα, ο κακός ρυθμός του και η αδυναμία να προσπεράσει γρήγορα αργότερους συνδυασμούς σίγουρα είναι κάτι που προβληματίζει την Mercedes, με δύο αγώνες να απομένουν και τη μάχη και στα δύο πρωταθλήματα να έχει πάρει φωτιά.

Αγωνοδίκες: Μετά τη Βραζιλία, και στο GP Κατάρ, το επιτελείο των αγωνοδικών έγινε αντικείμενο σχολιασμού, δείχνοντας μεγάλη αδράνεια και ίσως και ανεπάρκεια. Πέρα από το φιάσκο με την επανεξέταση του περιστατικού μεταξύ Verstappen και Hamilton στην Βραζιλία, όπου τελικά απορρίφθηκε το αίτημα της Mercedes (κάτι που για άγνωστο λόγο πήρε πολλές ώρες να ανακοινωθεί), έδειξαν κακό πρόσωπο και στην εξέταση των συμβάντων στο τέλος του Q3. Με τον Pierre Gasly στα τελευταία δευτερόλεπτα του Q3 να σπάζει την εμπρός αεροτομή του στην στροφή 15, οι κριτές κυμάτισαν κίτρινες σημαίες, που σε κάποιο σημείο ήταν διπλές. Παρόλ’ αυτά οι Bottas, Verstappen και Sainz φαίνεται να τις αγνόησαν και κλήθηκαν για εξηγήσεις μετά το πέρας της διαδικασίας.

Το αρνητικό στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πως ενώ οι κανόνες αναφέρουν εξέταση του περιστατικού και εφόσον ο οδηγός βρεθεί να έχει υποπέσει στη συγκεκριμένη παράβαση, οι αγωνοδίκες επιβάλλουν ποινή, εντούτοις αυτές ανακοινώθηκαν μόλις μία ώρα πριν την έναρξη του GP. Στη σημερινή εποχή, όπου είναι διαθέσιμα πολλά μέσα, μεταξύ άλλων video footage και τηλεμετρία, είναι σίγουρα άσχημο για την εικόνα του σπορ να αργεί τόσο πολύ η ετυμηγορία για το συγκεκριμένο περιστατικό. Φυσικά, η ίδια η F1 σκέφτεται τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει μια ποινή στη μάχη του πρωταθλήματος, όμως οι κανόνες είναι κανόνες και οφείλουν να τηρούνται στο ακέραιο.

Εμείς θα θέλαμε στο μέλλον FIA και F1 να προσπαθήσουν να λύσουν τα προβλήματα που έχουν ανακύψει τα τελευταία χρόνια με τους αγωνοδίκες και διάφορες αποφάσεις τους, ώστε το αγαπημένο μας σπορ να μην επηρεάζεται αρνητικά από αυτόν τον παράγοντα.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Στάθης Κοκκορόγιαννης & Θωμάς Μανώλης

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles