Ποιος δεν θα ήθελε να δει το Honda CR-X να επιστρέφει;

Το Honda CR-X είναι ένα από τα πιο γνωστά σπορ μοντέλα και είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση, χάρις στην αυθεντική coupé σχεδίασή του.

Το Honda CR-X είναι ένα από τα πιο γνωστά ιαπωνικά coupé και οι δύο πρώτες γενιές του κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της μάρκας στην Σουζούκα, από το 1983 έως το 1991. Ανάλογα με την αγορά είχε διαφορετικούς κινητήρες, ενώ στην Ευρώπη είχε κυκλοφορήσει με κινητήρα VTEC 1600cc με ισχύ 130 ίππων.

Το χαμηλό κέντρο βάρους και η εξίσου χαμηλή θέση οδήγησης ενθουσιάζει κάθε φίλο της σπορ οδήγησης, με την τελευταία να κολακεύεται και από το βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 900 κιλά.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 13 Ιουνίου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – LE MANS SPECIAL

Η Honda επιχείρησε να επανέλθει στα μικρά σπορ κουπέ με το CR-Z, που ξεκίνησε να παράγεται το 2010 και είχε ένα υβριδικό σύστημα κίνησης 1500cc και 124 ίππων. Παρόλο που οι επιδόσεις δεν ήταν το φόρτε του, το στήσιμό του ήταν απολαυστικό προσφέροντας ανάλογη οδηγική εμπειρία.

Ωστόσο, η υποδοχή του κοινού δεν ήταν η αναμενόμενη και λόγω της χαμηλής ζήτησης ο κύκλος του CR-Z ολοκληρώθηκε πρόωρα το 2016.

Κατά καιρούς είχαν ακουστεί κάποιες φήμες για την παραγωγή ενός νέου CR-Z που θα πλαισίωνε το Civic Type-R και έτσι ο ειδικός στην επεξεργασία εικόνας Rain Prisk μας δείχνει μια πολύ πετυχημένη εκδοχή που βασίζεται στο CR-Z και διαθέτει σύγχρονα στοιχεία, όπως τους λεπτούς προβολείς.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Αν και θα θέλαμε να δούμε ένα νέο CR-X να κυκλοφορεί στους δρόμους, οι πιθανότητες είναι μικρές, αν και σε βάθος χρόνου θα μπορούσαμε να δούμε το CR-Z να επιστρέφει. Αθόρυβα και ηλεκτρικά.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Αζερμπαϊτζάν.

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.