spot_img

Ποιος οδηγός ετοιμάζεται για ντεμπούτο έκπληξη το 2023;

Έτοιμη για μία κίνηση που θα αλλάξει τα δεδομένα στην F1 είναι η Scuderia AlphaTauri, που φέρεται κοντά στη στρατολόγηση του Colton Herta.

Το μετεγγραφικό παζάρι της Formula 1 φαίνεται πως μας ετοιμάζει ακόμη περισσότερες εκπλήξεις, με επικείμενες αλλαγές στις συνθέσεις κι άλλων ομάδων. Η αρχή έγινε με την υπογραφή του Φερνάντο Αλόνσο στην Aston Martin για το 2023, ενώ ο Όσκαρ Πιάστρι θα αντικαταστήσει τον Ντάνιελ Ρικάρντο στη McLaren. Οι κινήσεις αυτές έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη Silly Season, με τη Scuderia AlphaTauri να είναι έτοιμη για μία κίνηση που δεν γίνεται συχνά στο σπορ.

Η δεύτερη ομάδα της Red Bull είναι μία «ανάσα» μακριά από τον σταρ του Indycar, Κόλτον Χέρτα. Ο Αμερικανός είναι οδηγός της Andretti Autosport στο αμερικανικό πρωτάθλημα μονοθεσίων και θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα των ΗΠΑ. Ο Χέρτα αναμένεται να αντικαταστήσει τον Πιέρ Γκασλί, ο οποίος όπως όλα δείχνουν είναι πολύ κοντά στη μετακίνησή του στην Alpine για το 2023. Το μεγάλο εμπόδιο στην όλη υπόθεση είναι το γεγονός πως ο Χέρτα δεν έχει τη super license που απαιτείται για να αγωνιστεί στη Formula 1, λόγω του περίπλοκου συστήματος απονομής βαθμών της FIA.

Ο σύμβουλος της Red Bull σε θέματα Formula 1/motorsport, Χέλμουτ Μάρκο, εξήγησε την όλη κατάσταση στο SpeedCity και τόνισε πως οι μετακινήσεις οδηγών θα εξαρτηθούν από το αν ο Χέρτα θα πάρει superlicense.

«Παραδόξως, όλοι οι εμπλεκόμενοι και οι ομάδες έχουν συμφωνήσει για τον Χέρτα. Πρώτα, πρέπει να πάρουμε απάντηση από την FIA και αυτό θα γίνει μάλλον στη Μόντσα. Είδαμε τους κανονισμούς, το συζητήσαμε με την FIA. Λόγω της COVID, υπάρχει ένας ειδικός κανονισμός όπου μπορείς να λάβεις υπόψη αποτελέσματα τριών ετών και αν κάποιο αποτέλεσμα δεν δίνει τους μέγιστους βαθμούς, τότε η FIA μπορεί να τους προσθέσει. Δεν είναι κάτι το παράλογο. Έχει κερδίσει 7 αγώνες στο Indycar και αυτό είναι ανάλογο ενός Grand Prix, οπότε θα ήταν κρίμα να μην πάρει τη super license».

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του αγώνα στην Ολλανδία. Βρείτε το link με ένα κλικ εδώ.

Photo: Andretti media

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι πως ο Χέρτα έχει πραγματοποιήσει 75 αγώνες στο Indycar, όπου έκανε το ντεμπούτο του το 2019 και νωρίτερα έκανε αγώνες σε μικρότερες κατηγορίες. Ο Μαξ Φερστάπεν από τη μεριά του, είχε κάνει λιγότερους αγώνες με μονοθέσια απ’ ότι ο Αμερικανός, πριν κάνει το ντεμπούτο του στη Formula 1.

Νωρίτερα στο 2022 ο Χέρτα πραγματοποίησε ένα διήμερο τεστ δοκιμών με την ομάδα της McLaren στο Πορτιμάο, ενώ υπήρχαν φήμες πως θα οδηγούσε από φέτος στην F1, εφόσον η Andretti Global είχε αγοράσει στο τέλος του 2021 τη Sauber.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles