Πού κρίθηκε η μάχη Verstappen-Sainz στον Καναδά; (vid)

Η Ferrari εξηγεί πως ο Max Verstappen κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Carlos Sainz στο σιρκουί Gilles-Villeneuve και κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα.

Στο Grand Prix Καναδά ο Carlos Sainz βρέθηκε να κυνηγάει την πρώτη νίκη της καριέρας του ενάντια στον Max Verstappen. Η ταχύτητα όμως της F1-75 δεν ήταν αρκετή απέναντι στον αλάνθαστο Παγκόσμιο Πρωταθλητή και έτσι τερμάτισε στην 2η θέση του βάθρου.  

Το έργο της Scuderia Ferrari ήταν αρκετά δύσκολο στο σιρκουί Gilles-Villeneuve του Μόντρεαλ. Μετά την διπλή εγκατάλειψη στο Grand Prix Αζερμπαϊτζάν, ήταν σημαντικό να φέρουν ένα θετικό αποτέλεσμα ώστε να μειωθεί η βαθμολογική διαφορά τους από την Red Bull Racing. Ο Charles Leclerc όμως βρέθηκε να εκκινεί από το τέλος του grid έχοντας δεχθεί ποινές για αλλαγή εξαρτημάτων και μονάδας ισχύος στο μονοθέσιό του. 

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Καναδά. Μπορείτε να βρείτε το link πατώντας εδώ.

Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Matti Binotto, δήλωσε άκρως ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Ισπανού εντός πίστας. 

«Πιστεύω ο Sainz γίνεται ολοένα και ταχύτερος και ο ρυθμός αγώνα που είχε την Παρασκευή ήταν πάρα πολύ ανταγωνιστικός. Γνωρίζαμε ότι η απόδοσή μας ήταν πολύ κοντά με αυτή της Red Bull και πως θα μπορούσαμε να επιτεθούμε. Δεν ξέραμε πόσο κοντά θα ήμασταν στις μονομαχίες και σίγουρα ήταν μεγάλη έκπληξη. Ο Carlos έχει αποκτήσει αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο και είναι πολύ θετικό ότι είναι το ίδιο γρήγορος, και αν όχι γρηγορότερος, από τον Max». 

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Αζερμπαϊτζάν.

Ο Sainz στις κατατακτήριες του Σαββάτου και με βρεγμένο οδόστρωμα δεν κατάφερε να απειλήσει τον χρόνο της pole position του Verstappen. Αν και εκκίνησε από την τρίτη θέση του grid, πίσω από την Alpine του Fernando Alonso, είχε γρήγορο και συστηματικό ρυθμό καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα.     

Στους τελευταίους δέκα γύρους του αγώνα μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας όπου και οι διαφορές μηδενίστηκαν, ο Ισπανός βρέθηκε να κυνηγάει τον Verstappen για την πρώτη θέση. Αν και μπόρεσε να παραμείνει εντός ζώνης DRS δεν κατάφερε καν να επιχειρήσει προσπέρασμα με τον Verstappen να μην υποκύπτει στιγμή υπό την πίεση του. 

Ο Binotto αναγνώρισε τόσο την νοοτροπία Πρωταθλητή του Verstappen όσο και την βελτίωση του Sainz.    

«Θεωρώ πως για να κερδίσεις μια τόσο σκληρή μονομαχία με τον Max πρέπει να είσαι τέλειος ολόκληρο το αγωνιστικό τριήμερο. Οι κατατακτήριες δοκιμές δεν ήταν ιδανικές για τον Carlos και του κόστισε στον αγώνα. Έχει μεγάλη διαφορά να είσαι πρωτοπόρος από το να προσπαθείς να φτάσεις τον πρώτο.  Σε κάθε αγώνα όμως παρουσιάζει βελτίωση και είναι πιο άνετος με το μονοθέσιο. Σίγουρα θα βελτιωθεί περισσότερο στους ερχόμενους αγώνες καθώς η ομάδα βασίζεται αρκετά επάνω του».  

Αυτό ήταν το πέμπτο βάθρο του Sainz στην φετινή σεζόν.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Ένταση στο εσωτερικό της Ferrari μετά το Silverstone

Παρά την επιστροφή στις επιτυχίες, η Scuderia Ferrari, δημιουργήθηκαν ορισμένες εντάσεις στο εσωτερικό της ομάδας, που χάλασαν προσωρινά το κλίμα. Το GP Μ. Βρετανίας του...

H McLaren εξηγεί το μεγάλο πρόβλημα με τους νέους κανονισμούς

Στην McLaren πιστεύουν πως οι νέοι Τεχνικοί Κανονισμοί που εφαρμόστηκαν φέτος δίνουν περισσότερες ευκαιρίες στους οδηγούς να μονομαχήσουν εντός πίστας, υπάρχουν όμως ακόμα προβλήματα...

Το ασυνήθιστο αρνητικό ρεκόρ του Hamilton

Ο Lewis Hamilton δεν αγχώνεται που για πρώτη φορά στην καριέρα του στην Formula 1 άρχισε να μετράει αρνητικά ρεκόρ σε μια αρκετά δύσκολη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ένταση στο εσωτερικό της Ferrari μετά το Silverstone

Παρά την επιστροφή στις επιτυχίες, η Scuderia Ferrari, δημιουργήθηκαν ορισμένες εντάσεις στο εσωτερικό της ομάδας, που χάλασαν προσωρινά το κλίμα. Το GP Μ. Βρετανίας του...

H McLaren εξηγεί το μεγάλο πρόβλημα με τους νέους κανονισμούς

Στην McLaren πιστεύουν πως οι νέοι Τεχνικοί Κανονισμοί που εφαρμόστηκαν φέτος δίνουν περισσότερες ευκαιρίες στους οδηγούς να μονομαχήσουν εντός πίστας, υπάρχουν όμως ακόμα προβλήματα...

Το ασυνήθιστο αρνητικό ρεκόρ του Hamilton

Ο Lewis Hamilton δεν αγχώνεται που για πρώτη φορά στην καριέρα του στην Formula 1 άρχισε να μετράει αρνητικά ρεκόρ σε μια αρκετά δύσκολη...

GP Αυστρίας: Το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου

Δεύτερο συνεχόμενο τριήμερο με αγωνιστική δράση για τη Formula 1, η οποία παραμένει στην Ευρώπη και «κατηφορίζει» στο Red Bull Ring για το GP...

To Hypercar της Ferrari στην πίστα του Φιοράνο (vid)

To Le Mans Hypercar της Ferrari που θα αγωνιστεί στο WEC το 2023 πάτησε για πρώτη φορά πίστα και το πρώτο βίντεο είδε το...