Προς υπεράσπιση του Valtteri Bottas

Ο Valtteri Bottas αποτελεί ένα από τα πρόσωπα των ημερών και σίγουρα θύμα επιλεκτικής λασπολογίας και προπαγάνδας.

Η ζωή του Valtteri Bottas είναι ιδιαίτερα παράξενη τα τελευταία χρόνια. Έχοντας τέσσερις σεζόν στη Williams, o Φινλανδός έκανε το βήμα στη Mercedes, αντικαθιστώντας τον Nico Rosberg που αποφάσισε να σταματήσει από τη Formula 1, λίγο μετά την κατάκτηση του Τίτλου.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 16 Ιουνίου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό – LE MANS SPECIAL

Το έργο του δεν ήταν ποτέ εύκολο, έχοντας απέναντί του τον Lewis Hamilton. Μάλιστα, η απόδοση του Βρετανού βελτιώθηκε κατά πολύ, κάνοντας τη θέση του Bottas τη δυσκολότερη στο grid. Ο Hamilton ανέβηκε επίπεδο οδηγικά και κέρδιζε το ένα Πρωτάθλημα μετά το άλλο, σπάζοντας επίσης αμέτρητα ρεκόρ.

Η Mercedes όμως δεν επέλεξε ποτέ τον Bottas ως νούμερο δύο. Αποτέλεσε όμως το τέλειο νούμερο δύο, το οποίο δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα στην ομάδα και παράλληλα θα μπορούσε να φέρει νίκες όταν ο Hamilton δεν ήταν σε σημείο να το πράξει. Το δυνατό του σημείο αυτά τα χρόνια αποτέλεσαν οι κατατακτήριες δοκιμές, κοιτάζοντας στα ίσα τον στατιστικά καλύτερο qualifier στην ιστορία της F1. Η μεταξύ τους διαφορά ήταν μικρότερη από 0.2s το 2020, ενώ το 2019 τον κέρδισε μάλιστα κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με τo preview του GP Γαλλίας.

Όμως η μεγάλη του αδυναμία είναι οι αγώνες. Αυτό είναι ξεκάθαρο κάθε χρονιά, με τη μεγάλη αρετή του Hamilton να είναι οι αγώνες, το racecraft και το πόσο το έχει εξελίξει τα τελευταία χρόνια. Κακά τα ψέματα, ο Bottas δεν πήγε ποτέ στη Mercedes για να κερδίσει τον Hamilton, αλλά ούτε να είναι καθαρά το νούμερο δύο. Νούμερο δύο έγινε με βάση τα αποτελέσματα στην πίστα και σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο ο Hamilton δεν είχε καλή σεζόν, θα είχε την ευκαιρία ο Bottas να διεκδικήσει το τίτλο. Όμως το ταλέντο του έχει ταβάνι και το έχει φτάσει, δεν είναι championship material, αλλά έως τώρα κάνει ακριβώς αυτό που θέλει η Mercedes και γι’αυτό είναι τόσα χρόνια εκεί.

Από την άλλη έχουμε τον George Russell, ο οποίος ανήκει στη Mercedes. Το συμβόλαιό του με τη Williams ολοκληρώνεται στο τέλος του έτους και αποτελεί φαβορί για μια θέση στους Πρωταθλητές το 2022.

Διαβάστε επίσης: Η Red Bull αναμένει αντεπίθεση της Mercedes στη Γαλλία

Τους τελευταίους μήνες βλέπουμε όμως να έχει αλλάξει η στάση των ΜΜΕ. Ο Τύπος επιτίθεται με κάθε ευκαιρία στον Bottas, την αγωνιστική του κατάσταση, το τι κάνει στον ελεύθερο χρόνο του, τι φωτογραφία στο desktop του έχει, εάν αξίζει να είναι στο σπορ και άλλα πολλά. Από την άλλη, βλέπουμε κυρίως από τον βρετανοκεντρικό Τύπο εξύμνηση του Russell και συνεχή δημοσιεύματα σχετικά με το αν είναι έτοιμος για Πρωτάθλημα, πόσο καλός οδηγός είναι, πόσο θα λείψει από την Williams και ούτω καθεξής.

Η γραμμή έχει αλλάξει και αν δεν πρόκειται για προετοιμασία για την ανακοίνωση στο Silverstone, τότε πρόκειται για συντονισμένο πόλεμο προς τη Mercedes, ώστε να προβιβάσουν τον Russell. Πρόκειται πλέον για πόλεμο κατά του Bottas, o οποίος κυριολεκτικά αδικείται από την όλη κατάσταση. Και μη ξεχνάμε πως και οι οδηγοί μπορούν να επηρεαστούν από τα συνεχή χτυπήματα στο Τύπο.

Αν δούμε σφαιρικά τη φετινή σεζόν του Bottas, θα δούμε τρεις τρίτες θέσεις και δύο ταχύτερους γύρους. Οι δύο εγκαταλείψεις οι οποίες είχε δεν ήταν δική του ευθύνη, όμως η απόδοσή του στο Μπακού ήταν πολύ κακή. Όμως και στις δύο περιπτώσεις είδαμε τις αδυναμίες της W12 να τον επηρεάζουν, ειδικά στο Αζερμπαϊτζάν, για το οποίο όμως δεν δικαιολογείται. Από την άλλη, στο ίδιο σημείο ήταν ο Hamilton στο Μονακό, αλλά δεν υπήρξε ανάλογη κριτική.

Από την άλλη έχουμε τον Russell, o οποίος πιστεύει, νιώθει και δεν το κρύβει πως θέλει να φύγει από τη Williams του πίσω μέρους του grid ώστε να πάει για τις επιτυχίες που θέλει. Η συνεισφορά του είναι ξεκάθαρη στην αγωνιστική βελτίωση της ομάδας, αλλά όποιος βιάζεται σκοντάφτει.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Δεν φέρει το τίτλο του «Mr. Saturday» και όχι «Mr. Sunday» δίχως λόγο. Κανείς δεν αμφισβητεί το ταλέντο του -το potential του είναι μεγαλύτερο του Bottas- και το γεγονός πως μια μέρα θα διεκδικεί πρωταθλήματα, είναι δεδομένο. Όμως έως τώρα εάν εξαιρέσουμε το Μπακού, δεν έχει αποδείξει πως αξίζει μια θέση στη Mercedes, τουλάχιστον για το 2022. O Bottas έχει ημερομηνία λήξης, αλλά δεν χρειάζεται να τον μηδενίζουμε, εάν πρόκειται να αντικατασταθεί.

Η ιστορία όμως θα γράψει διαφορετικά και ο Russell αναμένεται σύντομα να ανακοινωθεί οδηγός της Mercedes για το 2022.

Δείτε το μεγάλο τελικό του Ελληνικού Πρωταθλήματος F1.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.