spot_img

Sainz: «Μονοθέσιο που ήταν ένα γύρο πίσω μου κόστισε τη νίκη»

Ο Carlos Sainz πιστεύει πως θα μπορούσε να πάρει τη νίκη στο GP Μονακό, εάν δεν τον καθυστερούσε ένα αργότερο μονοθέσιο στην έξοδό του από τα pit μετά την αλλαγή ελαστικών του.

Μετά την είσοδο του Charles Leclerc στα pit για αλλαγή σε intermediate ελαστικά, ο Carlos Sainz τέθηκε επικεφαλής του GP Μονακό. Ο Ισπανός επέλεξε να αλλάξει απευθείας σε ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα, στην προσπάθειά του να έχει καλύτερο πλασάρισμα στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Παρ’ όλα αυτά, όταν η Red Bull Racing έκανε το ίδιο ένα γύρο αργότερα, ο Sergio Perez βγήκε οριακά μπροστά από τον Carlos Sainz, παίρνοντας την πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε μέχρι το φινάλε του GP Μονακό

Ο Carlos Sainz δεν ήταν χαρούμενος με τη 2η θέση και περιέγραψε, αμέσως μετά το τέλος του GP Μονακό, τον αγώνα από τη δική του ματιά:

«Ήταν ένας τρελός αγώνας. Νομίζω πως κάναμε ό,τι μπορούσαμε στην πίστα. Κάναμε υπομονή με τα wet ελαστικά και πήραμε τη σωστή απόφαση να περιμένουμε μέχρι την αλλαγή σε ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Έμεινα κολλημένος πίσω από ένα μονοθέσιο που ήταν πίσω ένα γύρο, το οποίο μαζί με έναν κακό γύρο εξόδου, μου κόστισαν τη νίκη σήμερα. Μπορείτε να κατανοήσετε την απογοήτευση, καθώς ένας καθαρός γύρος θα μου εξασφάλιζε τη νίκη. Όμως, έτσι είναι ο αθλητισμός μερικές φορές».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ισπανίας.

Ο Ισπανός οδηγός, έπειτα, αναφέρθηκε στην επιλογή να περάσει από τα full wet απευθείας στα ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα:

«Όντως το γνώριζα από το μέσο περίπου του αγώνα, όταν άρχιζα να διακρίνω τη στεγνή γραμμή και συνειδητοποίησα πως θα άλλαζα κατευθείαν σε ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Νομίζω πως πήρα τη σωστή απόφαση, καθώς προηγούμασταν στον αγώνα. Έπειτα, κάναμε pitstop για hard ελαστικά, προφανώς η γόμα αυτή δεν είναι ποτέ εύκολη στην οδήγηση στο γύρο εξόδου. Έπρεπε να οδηγήσω για περίπου 12 στροφές πίσω από μονοθέσιο που ήταν ένα γύρο πίσω. Αυτό μου κόστισε ορισμένα δευτερόλεπτα και, επί της ουσίας, τη νίκη. Όπως και να έχει, δε θα παραπονεθώ σε υπερβολικό βαθμό, γνωρίζω πως το σπορ τα έχει αυτά. Όπως ήταν ο Checo (Perez) άτυχος στην Jeddah (GP Σαουδικής Αραβίας), σε αυτό το άθλημα μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε».

Photo: Scuderia Ferrari

Ο Carlos Sainz εξήγησε για ποιο λόγο δεν κατάφερε να περάσει τον Sergio Perez εντός πίστας:

«Μπορείτε να δείτε έχω αρκετή φθορά στα δικά μου ελαστικά, ειδικότερα τα πίσω. Αυτό έκανε την έξοδο προς τη στροφή πριν την είσοδο στο τούνελ αρκετά δύσκολη. Ορισμένες στιγμές ήμουν πραγματικά κοντά στο να δοκιμάσω κάποια κίνηση εκεί, όμως ακόμα υπήρχε υγρασία στην πίστα στην εσωτερική. Ο Checo (Perez) φρενάριζε αρκετά αργά, επομένως νομίζω πως αν έκανα κι εγώ κάτι ανάλογο, θα είχαμε επαφή και θα ήμασταν εκτός».

Ο Carlos Sainz σημείωσε το τέταρτο φετινό του podium και βρίσκεται στην 5η θέση του Πρωταθλήματος οδηγών, 42 πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο Max Verstappen.

Δείτε το GP ΗΠΑ για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles