Ο κόσμος της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι γεμάτος ιστορίες και γεγονότα που γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στα βιβλία: κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.
Σαν σήμερα το 1934 γεννήθηκε ο Αμερικανός άσσος των αγώνων, George Follmer. Το 1973 αγωνίστηκε με την ομάδα της Shadow σε 12 Grand Prix της F1, ανεβαίνοντας μία φορά στο βάθρο, στο GP Ισπανίας. Επίσης, το 1972 πήρε τον τίτλο στο Can-Am με μια Porsche 917/10, ενώ το 1986 ανέβηκε στο βάθρο στις 24 ώρες του Le Mans. Τότε είχε τερματίσει στην τρίτη θέση, οδηγώντας μια Porsche 956 μαζί με τους John Morton και Kenper Miller.
Σαν σήμερα το 1974, ο Emerson Fittipaldi κέρδισε το GP Βραζιλίας και σημείωσε την πρώτη του νίκη με την McLaren, καθώς και δεύτερη συνεχόμενη μέσα στην πατρίδα του. Ο αγώνας ολοκληρώθηκε πρόωρα, οκτώ γύρους πριν το τέλος, καθώς έκανε την εμφάνισή της μια έντονη καταιγίδα. Δεύτερος τερμάτισε ο Clay Regazzoni της Ferrari και τρίτος ο Jacky Ickx της Lotus, έναν γύρο πίσω.
Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 26 Ιανουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Σαν σήμερα το 1980 πραγματοποιήθηκε το τελευταίο GP Βραζιλίας στην παλιά χάραξη του Interlagos. Το Grand Prix σχεδόν ακυρώθηκε, διότι οι διοργανωτές προόριζαν τη διεξαγωγή του στην πίστα της Jacarepaguá, με τα διάφορα οικονομικά προβλήματα να το επαναφέρουν στο Interlagos. Οι οδηγοί δυσαρεστήθηκαν και απείλησαν με αποχή από τον αγώνα, καθώς η πίστα είχε πολύ απότομο έδαφος και έκανε τα τότε μονοθέσια άκρως επίπονα στην οδήγησή τους. Τελικά το Grand Prix πραγματοποιήθηκε κανονικά, με τον René Arnoux να παίρνει την πρώτη του νίκη στην F1, οδηγώντας την τουρμπο-τροφοδοτούμενη Renault RE20. Ο Elio de Angelis της Lotus τερμάτισε δεύτερος για το πρώτο του βάθρο και τρίτος ήταν ο Alan Jones της Williams. Η πίστα του Interlagos έμεινε εκτός προγράμματος έως και το 1990, έτσι ώστε να αναδιαμορφωθεί η χάραξή της βάσει των σύγχρονων προτύπων ασφάλειας. Το GP Βραζιλίας φιλοξενήθηκε στην πίστα της Jacarepaguá για το υπόλοιπο της δεκαετίας του ‘80.
Σαν σήμερα το 2009, η FiA ανακοίνωσε την άρση του κανονισμού που όριζε το κλείσιμο του pit lane όταν έβγαινε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Ο αρχικός στόχος της αλλαγής αυτής ήταν να αποτραπεί η βιαστική οδήγηση των οδηγών προς τα pits ενόσω υπήρχε ενδεχόμενος κίνδυνος στην πίστα. Παρά την λογική πίσω από την σκέψη αυτή υπήρξε και αντίτιμο, διότι οι οδηγοί που έμπαιναν αναγκαστικά για ανεφοδιασμό θα έπρεπε να δεχτούν βαριές ποινές για τον αγώνα τους. Επίσης, ο κανονισμός αυτός επέτρεψε την πραγματοποίηση του περιβόητου σκανδάλου Crashgate: η Renault εκμεταλλεύτηκε το γράμμα το νόμου και “έστησε” το GP Σιγκαπούρης του 2008, δίνοντας εντολή στον Nelson Piquet Jr. να τρακάρει εσκεμμένα και να δημιουργήσει ιδανικές συνθήκες αδρανοποίησης του αγώνα, για να κερδίσει ο ομόσταυλος Fernando Alonso.