Ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, έκανε αναφορά στα νέα ελαστικά των μονοθεσίων της Formula 1 έχοντας πολύ θετική άποψη.
Η Formula 1 εισέρχεται σε μια περίοδο μεγάλων αλλαγών το 2022. Ανάμεσα σε αυτές τις αλλαγές, εμφανίζονται για πρώτη φορά τα ελαστικά με ζάντες 18 ιντσών. Αυτό οδήγησε την Pirelli να δημιουργήσει νέες γόμες, ώστε να ταιριάξουν αυτές καλύτερα στα νέα, μεγαλύτερα και με χαμηλότερο προφίλ ελαστικά. Σκοπός της ιταλικής εταιρείας ήταν τα νέα ελαστικά να δίνουν τη δυνατότητα στους οδηγούς να πιέσουν περισσότερο, χωρίς ν’ ανησυχούν τόσο πολύ για τη φθορά τους.
Διαβάστε επίσης: Formula 1 – Οι δοκιμές της Βαρκελώνης σε αριθμούς
Τα νέα χαρακτηριστικά των ελαστικών φυσικά και δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τους οδηγούς. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, έκανε αναφορά στο πώς αισθάνεται στην οδήγηση τις νέες γόμες της Pirelli:
Έχω περισσότερο θάρρος από αυτά, καθώς έκαναν αρκετές δοκιμές την περασμένη χρονιά. Νομίζω πως έκανα 3 ή 4 ημέρες συνολικά με αυτές τις γόμες και φαίνεται πως ταιριάζουν καλά με αυτήν τη νέα γενιά μονοθεσίων. Έχω την αίσθηση πως τουλάχιστον σου επιτρέπουν να πιέσεις λίγο περισσότερο, συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Ίσως υπάρχει λιγότερη υπερθέρμανση, λιγότερη φθορά. Και πάλι όμως, είναι ελαστικό που φθείρεται, υπερθερμαίνεται… Όμως, η κλίμακα αυτών των φαινομένων, για εμένα προσωπικά, μου δίνει καλύτερη αίσθηση. Η δουλειά που έχει γίνει με την Pirelli την περασμένη χρονιά και η εξέλιξη φαίνεται πως έχει αρχίσει κι αποδίδει λίγο.
Μην χάσετε απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης.
Το 2022 εμπεριέχει πολλά νέα δεδομένα για τους οδηγούς και υπάρχουν εκτιμήσεις από αυτούς πως θα χρειαστεί ν’ αλλάξουν τον τρόπο οδήγησής τους. Ο χρόνος θα δείξει αν η προσπάθεια της Formula 1 να «ανακατέψει την τράπουλα» θα έχει επιτυχία και θα υπάρχουν συναρπαστικοί αγώνες.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με τις τεχνικές αναλύσεις των Ferrari F1-75, Mercedes W13 και Alpine A522.