Τεχνική Ανάλυση: Alfa Romeo C41

Το τρίτο μονοθέσιο του 2021 παρουσιάστηκε με ιδιαίτερο τρόπο και ήρθε η ώρα για την Τεχνική Ανάλυση της νέας Alfa Romeo C41.

Σε μια σύντομη αλλά εντυπωσιακή τελετή, η ιταλική ομάδα με έδρα τις εγκαταστάσεις της Sauber στο Hinwil, μας παρουσίασε το νέο της «όπλο». Η C41 διατηρεί το λευκό και το παραδοσιακό Rosso Alfa, το οποίο έχει αλλάξει θέση. Για το 2021, η ομάδα έχει ένα διαφορετικό livery το οποίο δίνει μια νέα αίσθηση σε σύγκριση με τα προηγούμενα μονοθέσια.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 23 Φεβρουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Εκτός του χρωματισμού, το μονοθέσιο είχε πολλά ενδιαφέροντα σημεία πάνω του που θα αναλύσουμε στην συνέχεια. Η ομάδα διατήρησε τους Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi στο δυναμικό της και θέλει φέτος να δίνει μάχες στο μέσον του grid.

Πολύ σημαντικός παράγοντας θα είναι ο κινητήρας της Ferrari, καθώς το 2020 μειώθηκε σημαντικά η απόδοσή της. Χωρίς πολλά ακόμα, ας προχωρήσουμε στην Τεχνική Ανάλυση της Alfa Romeo C41.

Μην χάσετε σήμερα στις 18:00μμ την εκπομπή “Slipstream” με όλες τις τελευταίες εξελίξεις της F1.

Ξεκινάμε κατευθείαν την Τεχνική Ανάλυση της Alfa Romeo C41 στο εμπρός μέρος του μονοθεσίου. Το νέο ρύγχος κάνει «μπαμ» με την πρώτη ματιά. Η ομάδα επέλεξε να χρησιμοποιήσει τα δύο token εξέλιξης στο εμπρός μέρος, ώστε να βελτιώσει την απόδοση του μονοθεσίου της. Το ρύγχος είναι πολύ στενό, κάτι το οποίο αλλάζει το αεροδυναμικό προφίλ της C41 και παράλληλα μειώνει την αντίσταση του αέρα. Για να επιτευχθεί αυτό, το ρύγχος πέρασε από πολύ σκληρά τεστ πρόσκρουσης. Φαίνεται πως η αρχική έμπνευση ήρθε από τις λύσεις των Red Bull και McLaren.

Επιπλέον, εμφανής είναι η νέα εμπρός αεροτομή σε σύγκριση με το 2020. Η ακραία προσέγγιση που είχε η ομάδα τα τελευταία χρόνια έχει δώσει τη θέση της σε νέα, αλλά άκρως επιθετική. Το εσωτερικό μέρος κοντά στο ρύγχος που καθορίζει το Y250 vortex παραμένει αρκετά υψηλό, ενώ το εξωτερικό μέρος ιδιαίτερα χαμηλό. Παράλληλα, το κάτω στρώμα της αεροτομής έχει νέο τούνελ στο εσωτερικό, ενώ όσο προχωράμε προς τα έξω, έχει ιδιαίτερες γραμμές.

Επιπλέον, βλέπουμε διαφορετική και πιο ακραία προσέγγιση στις εισαγωγές αέρα των φρένων. Ο τομέας αυτός αλλάζει ανάλογα με τις απαιτήσεις σε κάθε GP, όμως η αρχική λύση του 2021 είναι πολύ διαφορετική από του 2020.

Στο κάτω μέρος του ρύγχους βλέπουμε την «κάπα», η οποία τροφοδοτεί τον αέρα στα bardgeboards και στο πάτωμα. Η φωτογραφία δεν είναι ακριβώς καθαρή, όμως η κλίση της είναι μεγαλύτερη.

Τα πλαϊνά bardgeboard είναι ο πρώτος τομέας που η Alfa Romeo κρύβεται. Στην παρουσίαση, επέλεξε να μας δείξει τα bardgeboards που είχε στο μονοθέσιο του 2020.

Με δεδομένο πως η C41 έχει διαφορετικό αεροδυναμικό προφίλ στο εμπρός μέρος, τότε αναμένουμε πολύ διαφορετικά bardgeboards στο Μπαχρέιν. Το σημείο αυτό επιτρέπει εξέλιξη και οι ομάδες τα τελευταία χρόνια έχουν εστιάσει ένα μεγάλο μέρος της προσοχής τους εκεί.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream #39” της 16ης Φεβρουαρίου.

Το σύστημα ψύξης του μονοθεσίου παραμένει ίδιο με την προηγούμενη γενιά. Είτε μιλάμε για την εισαγωγή αέρα πάνω από τον οδηγό είτε στα ψυγεία, η Ferrari φαίνεται πως έχει μείνει στάσιμη. Έχουμε δει πως η Mercedes και η Honda έχουν πιο ακραίες λύσεις στο σύστημα ψύξης για το 2021, με το πρώτο δείγμα της Ferrari να μην το δείχνει.

Επίσης, η Alfa Romeo, διατηρεί την πίσω ανάρτηση και το κιβώτιο από το 2020. Δεν θα προμηθευτεί το νέο πιο στενό πίσω μέρος από την Ferrari όπως θα κάνει η Haas το 2021. Συνολικά, στο πίσω μέρος υπάρχουν μικρότερες αλλαγές σε σχέση με το 2020.

Το πάτωμα διαθέτει μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση. Στην επιφάνεια βλέπουμε μερικούς κυματισμούς για την προώθηση του αέρα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Άκρως ενδιαφέρον είναι το αεροδυναμικό κομμάτι, ακριβώς μπροστά από τον πίσω τροχό.

Τεχνική Ανάλυση Alfa Romeo C41

Στο πίσω μέρος βλέπουμε μια αεροτομή η οποία μοιάζει ιδιαίτερα με του 2020. Αναμένουμε διαφορετική λύση στο Μπαχρέιν, με την Alfa Romeo να μην δείχνει όλα της τα όπλα.

Αυτό που μας δείχνει όμως είναι ο νέος διαχύτης στο πίσω μέρος, με τα μικρά αεροδυναμικά στοιχεία να είναι εμφανή.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Συνολικά, η νέα Alfa Romeo C41 είναι ένα αρκετά διαφορετικό μονοθέσιο σε σχέση με το 2020. Μπορεί να μεταφέρει πολλά στοιχεία από το 2020, όμως το εμπρός μέρος μαρτυρά ένα νέο αεροδυναμικό προφίλ.

Η επόμενη παρουσίαση είναι η Red Bull Racing απόψε στις 21:00μμ ώρα Ελλάδος, αμέσως μετά την εκπομπή μας “Slipstream”. Αύριο μπορείτε να διαβάσετε την Τεχνική μας ανάλυση στην RB16B.

Δείτε τον εναρκτήριο αγώνα της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1. 

Related Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το preview του GP Ρωσίας

Το καθιερωμένο μας ραντεβού στην εκπομπή "Slipstream" συνεχίζεται, με την προσοχή να στρέφεται αυτή τη φορά στις εξελίξεις πριν το GP Ρωσίας.

Ο Hamilton αναγνωρίζει την πίεση του «πρώτου πρωταθλήματος»

Ο Lewis Hamilton πιστεύει πως η ψυχολογική πίεση από τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος έχει αντίκτυπο στον Max Verstappen που κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο...

Ο Capito δεν βλέπει μεγάλη διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα σε Russell και Latifi

Ο επικεφαλής της Williams, Jost Capito, πιστεύει πως η απόδοση του Nicholas Latifi είναι πιο κοντά σε αυτή του George Russell απ’ ότι πιστεύει...

Στη Haas το 2022 οι Schumacher και Mazepin

Η Haas ανακοίνωσε πως οι Mick Schumacher και Nikita Mazepin θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα και το 2022, στη νέα εποχή του σπορ.

Η Ferrari φέρνει το νέο κινητήρα στο GP Ρωσίας

Ο Charles Leclerc θα χρησιμοποιήσει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ρωσίας, κάτι που θα τον αναγκάσει να εκκινήσει από την τελευταία θέση.