spot_img

Τεχνική Ανάλυση: Ferrari SF1000

Η Ferrari παρουσίασε τη νέα SF1000 για τη σεζόν του 2020 και το Automotonews.gr σας παρουσιάζει τη τεχνική της ανάλυση.

Το νέο μονοθέσιο βασίζεται στην SF90-H του 2019, όντας η φυσική της εξέλιξη. Η βάση τέθηκε τη περασμένη σεζόν και για το 2020, το concept ωθείται στα άκρα, τόσο αεροδυναμικά αλλά και μηχανικά. Ας δούμε όμως με μια πιο κοντινή ματιά τη νέα Ferrari SF1000.

Το μονοθέσιο διατηρεί την σχεδιαστική φιλοσοφία του 2019 στην εμπρός αεροτομή, με τα στοιχεία της να κλείνουν προς το κάτω μέρος στο εξωτερικό τους μέρος, διασφαλίζοντας την ροή αέρα προς τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα. Η έκδοση αυτή, φέρνει σε μεγάλο βαθμό σε αυτή του 2019 και δεν αποκλείεται μέχρι την Βαρκελώνη να δούμε μια αναβάθμιση.

Η εμπρός ανάρτηση τύπου push rod, είναι τοποθετημένη αρκετά πιο κάτω σε σχέση με το ’19, για καλύτερη και πιο ομαλή δίοδο για τον αέρα προς τα πλαϊνά ψυγεία. Στο sidepod δίπλα στην εισαγωγή αέρα στα ψυγεία βλέπουμε ένα αρκετά ανυψωμένο οριζόντιο φτερό, αφήνοντας ένα μεγάλο κενό για τη ροή αέρα προς το πίσω μέρος.

Από τη πλαϊνή μεριά, παρατηρούμε ένα εντελώς αναδιαμορφωμένο σύνολο αεροδυναμικών βοηθημάτων. Από τα bargeboards στα κομμάτια πολύ χαμηλά, στο ύψος του πατώματος, όπου υπάρχει η μεγαλύτερη πίεση και πιο αποτελεσματική ροή αέρα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου, με στόχο τις μέγιστες τιμές κάθετης δύναμης. Επιπλέον, παρατηρούμε ένα διπλό μπούμερανγκ που καθοδηγεί τη ροή αέρα.

Πάνω από το κράνος του οδηγού έχουμε νέα αεροδυναμικά φτερά, παρόμοια με αυτά που είχαμε δει στη McLaren τη προηγούμενη δεκαετία. Στόχος είναι η διαμόρφωση της ροής αέρα προς το πίσω μέρος του μονοθεσίου.

Ferrari SF1000

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Στο κάλυμμα του κινητήρα βλέπουμε το αμάξωμα να χαμηλώνει σε επίπεδα πιο κάτω από από το cockpit του οδηγού, μαρτυρώντας ένα πολύ στενό packaging στο εσωτερικό φέρνοντας τα επίπεδα ψύξης στο όριο.

Ferrari SF1000

Εντυπωσιακές αεροδυναμικές λύσεις στο πάτωμα της SF1000 μπροστά από τους πίσω τροχούς, κάτι το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί στην F1. Η πίσω ανάρτηση παραμένει στα πλαίσια του 2019, όμως βλέπουμε και μια παράξενη κλήση.

Ferrari SF1000

Η πίσω αεροτομή αποτελείται από πολλαπλά στοιχεία παραγωγής κάθετης δύναμης, ενώ βλέπουμε μικρές αεροδυναμικές λεπτομέρειες που διαχειρίζονται τους στροβιλισμούς του αέρα.

Ferrari SF1000

Στο σύνολό της, η SF1000 μπορεί να φέρνει στην SF90-H, όμως είναι ένα πολύ διαφορετικό μονοθέσιο, με έξυπνες λύσεις οι οποίες από την ομάδα έχουν χαρακτηριστεί ακραίες.

Στάθης Κοκκορόγιαννης

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles