Τεχνική Ανάλυση: Ferrari SF1000

H Ferrari παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν του 2020 και το Automotonews.gr σας παρουσιάζει τη τεχνική του ανάλυση, γράφει ο Στάθης Κοκκορόγιαννης.

Το όνομα της είναι SF1000 και βασίζεται στην SF90-H του 2019, όντας η φυσική της εξέλιξη. Η βάση τέθηκε τη περασμένη σεζόν και για το 2020, το concept ωθείται στα άκρα, τόσο αεροδυναμικά αλλά και μηχανικά. Ας δούμε όμως με μια πιο κοντινή ματιά τη νέα Ferrari.

Το μονοθέσιο διατηρεί την σχεδιαστική φιλοσοφία του 2019 στην εμπρός αεροτομή, με τα στοιχεία της να κλείνουν προς το κάτω μέρος στο εξωτερικό τους μέρος, διασφαλίζοντας την ροή αέρα προς τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα. Η έκδοση αυτή, φέρνει σε μεγάλο βαθμό σε αυτή του 2019 και δεν αποκλείεται μέχρι την Βαρκελώνη να δούμε μια αναβάθμιση.

Η εμπρός ανάρτηση τύπου push rod, είναι τοποθετημένη αρκετά πιο κάτω σε σχέση με το ’19, για καλύτερη και πιο ομαλή δίοδο για τον αέρα προς τα πλαϊνά ψυγεία. Στο sidepod δίπλα στην εισαγωγή αέρα στα ψυγεία βλέπουμε ένα αρκετά ανυψωμένο οριζόντιο φτερό, αφήνοντας ένα μεγάλο κενό για τη ροή αέρα προς το πίσω μέρος.

Από τη πλαϊνή μεριά, παρατηρούμε ένα εντελώς αναδιαμορφωμένο σύνολο αεροδυναμικών βοηθημάτων. Από τα bargeboards στα κομμάτια πολύ χαμηλά, στο ύψος του πατώματος, όπου υπάρχει η μεγαλύτερη πίεση και πιο αποτελεσματική ροή αέρα στο κάτω μέρος του μονοθεσίου, με στόχο τις μέγιστες τιμές κάθετης δύναμης. Επιπλέον, παρατηρούμε ένα διπλό μπούμερανγκ που καθοδηγεί τη ροή αέρα.

Πάνω από το κράνος του οδηγού έχουμε νέα αεροδυναμικά φτερά, παρόμοια με αυτά που είχαμε δει στη McLaren τη προηγούμενη δεκαετία. Στόχος είναι η διαμόρφωση της ροής αέρα προς το πίσω μέρος του μονοθεσίου.

Στο κάλυμμα του κινητήρα βλέπουμε το αμάξωμα να χαμηλώνει σε επίπεδα πιο κάτω από από το cockpit του οδηγού, μαρτυρώντας ένα πολύ στενό packaging στο εσωτερικό φέρνοντας τα επίπεδα ψύξης στο όριο.

Εντυπωσιακές αεροδυναμικές λύσεις στο πάτωμα της SF1000 μπροστά από τους πίσω τροχούς, κάτι το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί στην F1. Η πίσω ανάρτηση παραμένει στα πλαίσια του 2019, όμως βλέπουμε και μια παράξενη κλήση.

Η πίσω αεροτομή αποτελείται από πολλαπλά στοιχεία παραγωγής κάθετης δύναμης, ενώ βλέπουμε μικρές αεροδυναμικές λεπτομέρειες που διαχειρίζονται τους στροβιλισμούς του αέρα.

Στο σύνολό της, η SF1000 μπορεί να φέρνει στην SF90-H, όμως είναι ένα πολύ διαφορετικό μονοθέσιο, με έξυπνες λύσεις οι οποίες από την ομάδα έχουν χαρακτηριστεί ακραίες.

Related Articles

24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

H Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει τις 24H του Le Mans από την pole position, έπειτα από μια φοβερή μάχη στη Hyperpole. O Kamui Kobayashi...

24H Le Mans FP4: Ξανά ταχύτερη η Rebellion

H Rebellion Racing ολοκλήρωσε ταχύτερη την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενόψει των 24H του Le Mans. To Rebellion R13 #1 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο...

GP Eμίλια-Ρoμάνα FP1: Δυναμικό ξεκίνημα Quartararo

O Fabio Quartararo ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Εμίλια-Ρομάνα στη πίστα του Misano. To δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο στο...

Stay Connected

5,164ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

24H Le Mans Hyperpole: Στην pole η Toyota

H Toyota Gazoo Racing θα ξεκινήσει τις 24H του Le Mans από την pole position, έπειτα από μια φοβερή μάχη στη Hyperpole. O Kamui Kobayashi...

24H Le Mans FP4: Ξανά ταχύτερη η Rebellion

H Rebellion Racing ολοκλήρωσε ταχύτερη την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενόψει των 24H του Le Mans. To Rebellion R13 #1 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο...

GP Eμίλια-Ρoμάνα FP1: Δυναμικό ξεκίνημα Quartararo

O Fabio Quartararo ήταν ο ταχύτερος οδηγός στη πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP Εμίλια-Ρομάνα στη πίστα του Misano. To δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο στο...

Φέρνει αναβαθμίσεις στη Ρωσία η Ferrari, αλλά…

Η Ferrari διευκρίνισε πως το πακέτο αναβαθμίσεων που θα φέρει στη Ρωσία δεν πρόκειται να βελτιώσει δραματικά την εικόνα της. Η ιταλική ομάδα τερμάτισε δεύτερη...

Σαν σήμερα, 18 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα...