Τεχνική ανάλυση: Red Bull RB16 Honda

Η Aston Martin Red Bull Racing παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο για το 2020, με το οποίο πραγματοποίησε και το καθιερωμένο της shakedown στη πίστα του Silverstone, γράφει ο Στάθης Κοκκορόγιαννης.

H ομάδα του Milton Keynes μπαίνει στο 2020 έχοντας πολλές φιλοδοξίες και με τα βήματα προόδου που έχει κάνει η Honda, ευελπιστεί πως θα διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Η RB16 είναι μια φυσική εξέλιξη της RB15, όμως με πολλές έξυπνες λύσεις κάνοντας το νέο δημιούργημα της Red Bull να φαίνεται αρκετά διαφορετικό. Ας δούμε όμως από πιο κοντά το νέο μονοθέσιο.

Στο εμπρός μέρος βλέπουμε ήδη πάμπολλες αλλαγές, με το ρύγχος να είναι στενότερο για αεροδυναμικά οφέλη, μειώνοντας την αντίσταση του αέρα. Στην μύτη του, βλέπουμε μια νέα λύση στο «δάχτυλο», ανοίγοντας μια διπλή εισαγωγή αέρα, πάνω από τη κύρια. Στο πλαϊνό μέρος του ρύγχους βλέπουμε ένα νέο αεροδυναμικό φτερό που φτάνει πολύ κοντά στα bargeboards, ακολουθώντας τη φιλοσοφία της Mercedes των τελευταίων ετών. Εδώ βλέπουμε ήδη τεράστιες διαφορές σε σχέση με τη Ferrari, όπου έχει επιλέξει ένα τελείως διαφορετικό μοτίβο για αεροδυναμικά οφέλη. Όσον αναφορά την εμπρός αεροτομή, βλέπουμε ένα concept που μοιάζει σε τεράστιο βαθμό με αυτό που η Red Bull ολοκλήρωσε το 2019, οπότε περιμένουμε στις χειμερινές δοκιμές να δούμε αναβάθμιση εδώ.

Η ανάρτηση έχει τοποθετηθεί αρκετά χαμηλά, ώστε να βελτιστοποιηθεί η ροή αέρα προς το μονοθέσιο, στη κατεύθυνση που επιθυμεί η σχεδιαστική ομάδα. Στη κορυφή του ρύγχους βλέπουμε στα δύο άκρα αεροδυναμικά φτεράκια, παρόμοια με αυτά του 2019, ενώ στο κέντρο έχουμε την έξοδο του S-Duct.

Tα bargeboards κινούνται στην ίδια φιλοσοφία με το 2019, έχοντας μάλιστα ένα μπούμερανγκ το οποίο κόβεται στα δύο. Η τοποθέτησή τους είναι αρκετά χαμηλά, ώστε η ροή αέρα να φτάνει στα ψυγεία, τα οποία και φέτος είναι τοποθετημένα αρκετά ψηλά.

Όπως προχωράμε στο πίσω μέρος, βλέπουμε πως έχει γίνει έντονη προσπάθεια για να υπάρχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ψύξη γίνεται. Έχοντας ως σημείο αναφοράς τη Ferrari, βλέπουμε ότι στη Red Bull έχουν ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική με πιο φουσκωμένα καλύμματα των ψυγείων αλλά και του κινητήρα. Αυτό μπορούμε να το παρατηρήσουμε και από το πολύ μικρό shark fin. Αυτό, μαζί με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα μας δίνει μια πρώτη γεύση για τις απαιτήσεις ψύξης του κινητήριου συνόλου της Honda. Δεν αποκλείεται να δούμε αναβαθμίσεις, κυρίως στο δεύτερο τεστ.

Όπως βλέπουμε στη πάνω φωτογραφία, αρκετή δουλειά έχει γίνει με τα φτεράκια πάνω στο πάτωμα, ώστε η ροή αέρα να περνάει στο πίσω μέρος. To αμάξωμα παίρνει μια απότομη στροφή και κλείνει προς το εσωτερικό, έχοντας ένα πολύ στενό πίσω μέρος στην περιοχή του κιβωτίου. Η πίσω ανάρτηση έχει μεταφερθεί από το 2019, ενώ η πίσω αεροτομή είναι αρκετά βασική.

Στο σύνολό της, η RB16 είναι μια πολύ δυναμική εξέλιξη από το 2019 και θα τη δούμε για πρώτη φορά στην Βαρκελώνη για το τριήμερο δοκιμών την επόμενη εβδομάδα.

Related Articles

Όταν άλλαξε η σύγχρονη ιστορία της F1

Σαν σήμερα πριν 8 χρόνια, μια εγκατάλειψη έμελλε να αλλάξει όλη την πορεία της F1 μέχρι σήμερα, δημιουργώντας μια μηχανή κατάρριψης ρεκόρ...

Sainz: «Δεν μετανιώνω που υπέγραψα στην Ferrari»

Ο Carlos Sainz θα οδηγήσει για την Ferrari από το 2021 και παραμένει αμείλικτος ως προς την απόφασή του να “μετακομίσει” στο Maranello...

Σαν σήμερα, 23 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα...

Stay Connected

5,186ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Όταν άλλαξε η σύγχρονη ιστορία της F1

Σαν σήμερα πριν 8 χρόνια, μια εγκατάλειψη έμελλε να αλλάξει όλη την πορεία της F1 μέχρι σήμερα, δημιουργώντας μια μηχανή κατάρριψης ρεκόρ...

Sainz: «Δεν μετανιώνω που υπέγραψα στην Ferrari»

Ο Carlos Sainz θα οδηγήσει για την Ferrari από το 2021 και παραμένει αμείλικτος ως προς την απόφασή του να “μετακομίσει” στο Maranello...

Σαν σήμερα, 23 Σεπτεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα...

Button: «Ο Hamilton είναι ο πιο καθαρός οδηγός»

Ο πρώην Πρωταθλητής της F1, Jenson Button χαρακτήρισε τον Lewis Hamilton ως απίστευτα ταλαντούχο και παράλληλα καθαρό οδηγό. Ο Βρετανός είχε αρκετά σκαμπανεβάσματα στη καριέρα...

Live: Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” για την F1 με τον Alex Fontana

Το εβδομαδιαίο μας ραντεβού με την εκπομπή “Slipstream” για την F1 είναι εδώ και έρχεται με έναν ξεχωριστό καλεσμένο. Στη σημερινή μας εκπομπή, θα αναλύσουμε...