Το ασυνήθιστο αρνητικό ρεκόρ του Hamilton

Ο Lewis Hamilton δεν αγχώνεται που για πρώτη φορά στην καριέρα του στην Formula 1 άρχισε να μετράει αρνητικά ρεκόρ σε μια αρκετά δύσκολη σεζόν τόσο για τον ίδιο όσο και για την Mercedes-AMG.

Στο ανατρεπτικό Grand Prix Μ. Βρετανίας ο 7φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε το δεύτερο βάθρο του στην σεζόν τερματίζοντας στην 3η θέση. Δέκα αγώνες μετά το ξεκίνημα του φετινού Πρωταθλήματος και ο Hamilton δεν έχει καταφέρει ακόμα να κερδίσει αγώνα. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό από τότε που έκανε το ντεμπούτο του στην Formula 1 το 2007. 

Ο Βρετανός σε πρόσφατες δηλώσεις του όμως τόνισε πως δεν τον απασχολεί να εμπλουτίσει περεταίρω τα ρεκόρ που έχει θέσει στην Formula 1 τα τελευταία χρόνια. Προτεραιότητά του είναι η ομάδα να ανακάμψει σύντομα από προβλήματα που αντιμετώπισαν έως τώρα και να συνεχίσουν δυναμικά έως το τέλος.

«Δεν είναι καθόλου περίεργο ούτε καινούριο συναίσθημα. Σίγουρα στην καριέρα μου υπήρξαν χρονιές που δεν είχα νίκες ή βάθρο για αρκετό καιρό. Η πρόοδος που έχουμε παρουσιάσει στους τελευταίους αγώνες μας δίνει ελπίδες ότι θα βελτιωθούμε και άλλο στην συνέχεια. Το μονοθέσιο έχει πολλές δυνατότητες και πρέπει να συνεχίσουμε, να μείνουμε προσγειωμένοι και συγκεντρωμένοι. Δεν πρέπει να τα παρατήσουμε».  

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μ. Βρετανίας.

Οι μηχανικοί της Mercedes κατάφεραν να λύσουν σε σημαντικό βαθμό τις αναπηδήσεις στην W13 E Performance με το στήσιμο του μονοθεσίου να είναι πιο χαμηλά στο έδαφος. Η απόδοσή της όμως συνεχίζει να είναι αρκετά μακριά από τα μονοθέσια στην κορυφή του grid. Ο Hamilton μάλιστα στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα στην πίστα του Silverstone παραδέχτηκε πως ήταν αδύνατο να ανταγωνιστεί την ταχύτητα των Ferrari και Reb Bull. 

Ο Hamilton παρά τις δυσκολίες χάρισε στους θεατές στην πατρίδα του ακόμα ένα βάθρο και είναι πλέον ο μοναδικός οδηγός με 13 βάθρα στην ίδια πίστα. 

Δείτε το GP Κίνας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Πως ο Vettel έστρεψε τη Ferrari εναντίων του

Ο πρώην υπεύθυνος τύπου της Ferrari, Alberto Antonini, εξήγησε το πως ο Sebastian Vettel όταν ήταν οδηγός της, κατάφερε με τις συνήθειές του να...

H Aston Martin θέλει να ανέβει επίπεδο το 2023

Με μια απογοητευτική σεζόν να μην παίρνει διαφορετική εξέλιξη προς το καλύτερο, στην Aston Martin έχουν ήδη επικεντρωθεί στο 2023 με στόχο να επιστρέψουν...