spot_img

Βροχή και ατελείωτο θέαμα στο F1 Greek Mini Series

Το F1 Greek Mini Series είχε δύο ανατρεπτικούς αγώνες, με τη βροχή να παίζει τον ρόλο της, ενώ το reverse grid δημιούργησε απρόσμενα αποτελέσματα.

Το GP Ουγγαρίας είχε πολλές μάχες και ένα νέο νικητή. Οι κατατακτήριες δοκιμές ήταν στη κόψη του ξυραφιού. Μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο Νίκος Εμμανουήλ, ο οποίος ήρθε φουριόζος από τη νίκη του στον Καναδά. Παίρνοντας την pole position, άφησε πίσω του τους Κλιάφα και Σταματόπουλο.

Ο αγώνας όμως ξεκίνησε με βρόχινες συνθήκες πίστας. Ο Κλιάφας έκανε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε στη κορυφή μετά τη στροφή 1. Ο Σταματόπουλος προσπάθησε με την Ferrari να περάσει τον Εμμανουήλ, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Παναγής Δρακάτος ξεκίνησε τελευταίος λόγω ποινής, όμως είχε έναν εκπληκτικό πρώτο γύρο. Ο οδηγός της Williams κέρδισε 10 θέσεις αμέσως, κάνοντας πολύ δυνατές κινήσεις. Στον δεύτερο γύρο βγήκε το Safety Car, με τον Ιωνά Στούμπο να χάνει τον έλεγχο και να πέφτει στις μπαριέρες.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 26 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Η βροχή σταμάτησε όταν συνεχίστηκε ο αγώνας, με τη πίστα να στεγνώνει. Στον 5ο γύρο από τους 18 μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. Όλοι πλην του Κλιάφα είχαν την medium γόμα, ενώ ο Αναστασάκης από την 4η θέση έπεσε 6ος. Οι Άλεξ Χρυσαφόπουλος και Χρήστος Παπαχρήστος είχαν μείνει έναν επιπλέον γύρο έξω και τους κόστισε. O Αλέξανδρος Καλαθαράς είχε κερδίσει πολλές θέσεις και από τελευταίος είχε βρεθεί 6ος.

Καθώς ο Κλιάφας άνοιγε τη διαφορά με τη soft γόμα, τα πράγματα είχαν σταθεροποιηθεί στις πίσω θέσεις. Όμως, στον 11ο γύρο βγήκε και πάλι το SC. O Αλέξανδρος Μεταξάκης έχασε τον έλεγχο και διέλυσε το εμπρός μέρος του μονοθεσίου του και οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη. Το SC ήταν δώρο για τον Κλιάφα που μπήκε για αλλαγή, μαζί με όλους τους υπόλοιπους οδηγούς. Οι μόνοι που δεν μπήκαν ήταν οι Εμμανουήλ, Χρυσαφόπουλος και Καλαθαράς. Ο οδηγός της McLaren είχε ακριβώς πίσω του την Alpha Tauri και ήταν με μειονέκτημα. Ο Σταματόπουλος είχε μπροστά του τους άλλους δύο που δεν μπήκαν για αλλαγή. Όταν αποχώρησε το SC, o Δρακάτος πίεσε τον Σταματόπουλο. Στη στροφή 12, ήταν η Williams από την εξωτερική. Η Ferrari φρέναρε πολύ αργά και ακούμπησε τον Χρυσαφόλπουλο μπροστά. Η Racing Point έπεσε πάνω στον Δρακάτο και έσπασε την εμπρός αεροτομή.

Μπροστά, ο Κλιάφας έκανε το πολύ σημαντικό προσπέρασμα, έχοντας πλέον τη φρέσκια soft γόμα. Ο Δρακάτος ανέβηκε 3ος, με τον Σταματόπουλο πίσω. Ο Αναστασάκης πέρασε επίσης την Renault του Καλαθαρά, με τους Χουσίδη, Λουκά, Σακκά, Ζερβουδάκη και Φιλλιπή να απειλούν. Ο Ζερβουδάκης όμως με την Red Bull είχε έξοδο στη στροφή 5.

Μέχρι το τέλος δεν άλλαξε κάτι, με τον Κλιάφα στην Alpha Tauri να παίρνει μια μεγάλη νίκη στην Ουγγαρία, μπροστά από τον Εμμανουήλ με την McLaren. O Δρακάτος πήρε τον τίτλο του Driver of the Day ξεκινώντας τελευταίος, κλείνοντας το βάθρο. Ακολούθησαν οι Σταματόπουλος, Αναστασάκης, Καλαθαράς, Χουσίδης, Λουκάς, Φιλλιπής και Σκοδριάνος.

Διαβάστε επίσης: Δράση, ευτράπελα και δύο διαφορετικοί νικητές στο F1 Greek Mini Series

Στην Κίνα, το reverse grid έφερε τα πάνω κάτω στην κατάταξη. Στην εκκίνηση, ο Ζερβουδάκης πετάχτηκε εκπληκτικά και ανέβηκε στην 2η θέση. Αμέσως πήρε τη πρωτοπορία μετά από λάθος του ΜΕταξάκη που έπεσε από την 1η θέση στην 10η. Ακολουθούσαν οι Μαχαίρας, Μπουρτσάλας, Σακκάς και Χρυσαφόπουλος.

Ο Δρακάτος είχε ανέβει 11ος, με τον Κλιάφα στην 13η θέση και τον Σταματόπουλο πίσω του. Στον 2ο γύρο, είχαμε ένα μεγάλο ατύχημα. Ο Χρυφαφόπουλος έχασε τον έλεγχο στην έξοδο της στροφής 10, με τον Λουκά να πέφτει πάνω του, δίχως να εγκαταλείπει κάποιος. Από τη σύγκρουση αυτή είχαμε Virtual Safety Car. Οι Δρακάτος και Σταματόπουλος είχαν επαφές και έσπασαν τις αεροτομές τους. Ο δεύτερος όμως πήρε και ποινή διέλευσης, με τον αγώνα του να καταστρέφεται.

Στον επόμενο γύρο, ο Σακκάς έκανε ένα μεγάλο λάθος στη στροφή 8, πατώντας εκτός πίστας και από 3ος έπεσε 11ος. Μπροστά ο Ζερβουδάκης είχε ανοίξει μια διαφορά ασφαλείας από τον Μαχαίρα στην Ferrari στα 5s.

To VSC εμφανίστηκε πάλι όταν ο Μεταξάκης έφυγε στον τοίχο. Στο VSC αυτό, οι Μπουρτσάλας και Σκοδριάνος από τις θέσεις 3 και 4 πήραν ποινή διέλευσης. Αυτό έφερε σε πλεονεκτική θέση τις Mercedes που ακολουθούσαν πίσω. Οι δύο πρωτοπόροι μπήκαν για αλλαγή ελαστικών στη medium στο VSC, κερδίζοντας επιπλέον χρόνο. Έξω ήταν οι Κλιάφας, Αναστασάκης και Εμμανουήλ που είχαν ξεκινήσει με τη medium. Έχοντας το track position, έκαναν δυνατά περάσματα και κέρδιζαν έδαφος.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Ο Κλιάφας πήρε τη πρωτοπορία στον 5ο γύρο, όμως είχε ποινή 5s που του κόστισε. Μαζί με τον Εμμανουήλ, μπήκαν στον 8ο γύρο, με την McLaren να βγαίνει μπροστά. Οι δυο τους ήταν 3ος και 4ος όταν μπήκε και ο Αναστασάκης. Ο Δρακάτος ήταν πίσω τους και παράλληλα πλησίαζαν τον Μαχαίρα. Όλοι τον πέρασαν μέχρι το τέλος αλλά. Ο Κλιάφας έκανε λάθος και πήρε ποινή για όρια πίστας που του κόστισε. Ο τραγικός αγώνας του Σταματόπουλου ολοκληρώθηκε με εγκατάλειψη.

Ο Ζερβουδάκης με την Red Bull είχε πολύ καλό ρυθμό, έκανε αυτό που έπρεπε και έγινε ο τέταρτος νικητής σε τέσσερις αγώνες στο F1 Greek Mini Series. Στην 2η θέση ακολούθησε τελικά ο Εμμανουήλ με την McLaren παίρνοντας κεφάλι στη βαθμολογία. Το βάθρο έκλεισε ο Δρακάτος, με ακόμα μια καλή εμφάνιση. Ο Κλιάφας έκλεισε εν τέλει στην 4η θέση.

Ο Μαχαίρας πήρε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα με την Ferrari μπροστά από τον Αναστασάκη. Ο Ανδριόπουλος με μια πολύ καλή εμφάνιση πήρε και πάλι βαθμούς 7ος. Ο Λουκάς με μια φοβερή ανάκαμψη έμεινε στην 8η θέση μπροστά από τον Χουσίδη. Ο Σακκάς έκλεισε τη βαθμολογούμενη 10άδα, με μια μέτρια εμφάνιση.

Παρακολουθήστε τους αγώνες της Ουγγαρίας και της Κίνας στο παρακάτω βίντεο. Ακολουθεί η βαθμολογία των Οδηγών και των Ομάδων.

Βαθμολογία Οδηγών και ΟμάδωνF1 Greek Mini Series

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles