H Toyota ήταν καταιγιστική και στα 1000 μίλια του Sebring, διαλύοντας στον ανταγωνισμό με ένα ακόμα 1-2 στη τελική κατάταξη.
Το πλήρωμα του #8 TS050 Hybrid ξεκίνησε από τη pole position και έμεινε εκεί και για τις 8 ώρες που διήρκεσε η επιστροφή του WEC στη θρυλική πίστα της Florida, επικρατώντας με άνεση του ανταγωνισμού. Έτσι ήρθαν ακόμα πιο κοντά στον τίτλο, με δύο αγώνες να απομένουν σε Spa και Le Mans και μια διαφορά της τάξης των 15 βαθμών ανάμεσα τους. Στη 2η θέση έκλεισε το #7 Toyota των Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez, οποίοι έμειναν ένα γύρο πίσω από τους teammate τους, έπειτα από επαφή που είχαν με πιο αργό αγωνιστικό, χάνοντας έδαφος και ελπίδες για τη νίκη. Στη 3η θέση έκλεισε το #11 της SMP Racing των Vitaly Petrov, Brendon Hartley και Mikhail Aleshin 10 γύρους μακριά από τη κορυφή, έπειτα από κλατάρισμα που είχαν στη δεύτερη ώρα.
O αγώνας ολοκληρώθηκε υπό το καθεστώς του Safety Car, μιας και η βροχή έπεσε στα τελευταία 30 λεπτά και έκανε τις συνθήκες πολύ δύσκολες για τους οδηγούς, με ατύχημα του #28 Oreca να είναι η πρώτη αιτία που το είδαμε 12 λεπτά πριν το τέλος.
Τα προβλήματα για τις ιδιωτικές LMP1 ομάδες ήταν πολλά, με το #3 να τερματίζει τελικά στη 4η θέση στη κατηγορία και 7η στη τελική, έχοντας για ένα μεγάλο μέρος του αγώνα τη θέση στο βάθρο, αλλά προβλήματα αξιοπιστίας κόστισαν για τα καλά στη Rebellion. Εγκατάλειψη είχαμε για το έτερο Rebellion R1 #1, το #17 της SMP έπειτα από ατύχημα στη στροφή 1 και το #10 της Dragonspeed από πρόβλημα στα ηλεκτρονικά και το κιβώτιο.
Στην LMP2, η Jackie Chan DC Racing πανηγύρισε ακόμα μια νίκη στη φετινή SuperSeason και το #37 με το ολοκαίνουργιο lineup των Will Steven, David Heinemeier-Hansson και Jordan King να θριαμβεύουν στο ντεμπούτο τους. Στη 2η θέση ολοκλήρωσε το #36 της Signatech Alpine, ενώ το βάθρο έκλεισε το #31 της Dragonspeed Racing.
Στη GTE-Pro είδαμε ακόμα έναν επικό αγώνα με μάχες από το πρώτο έως το τελευταίο γύρο και τη βροχή να κρίνει τη μάχη στο τελευταίο pit-stop. Οι Richard Lietz και Gimmi Bruni στη #91 911 RSR, στην αλλαγή βρόχινων ελαστικών κατάφεραν να κάνουν εξαιρετική δουλειά και να κερδίζουν τη #81 BMW που είχε μέχρι εκείνο το σημείο το προβάδισμα του αγώνα και έδειχνε το φαβορί. Στη 3η θέση έκλεισε το βάθρο το #67 Ford GT των Andy Priaulx, Harry Tincknell και Jonathan Bomarito, όμως δεν κατάφεραν να κλείσουν τη διαφορά από τη Porsche στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ακολούθησε η #51 Ferrari, με την AF-Corse να παίρνει ένα καλό αποτέλεσμα έπειτα από ένα κάκιστο πρώτο μισό του αγώνα, μπροστά από τη #92 Porsche που διατηρεί ένα άνετο προβάδισμα στη βαθμολογία 25 βαθμών με δύο αγώνες να απομένουν. Στην 6η θέση βρέθηκε η #71 Ferrari, ενώ τη 10άδα έκλεισε η #82 BMW, μπροστά από τη #63 Corvette και τις δύο Aston Martin, #97 και #95.
Στη GTE-Am, η Dempsey-Proton πήρε τη νίκη χάρη στους Matt Cambell, Julien Andlauer και Christian Ried στη #77 Porsche 911 RSR. Ακολούθησε η #54 Ferrari της Spirit of Race και το βάθρο έκλεισε η Team Project 1 με το #56.