H Rebellion Racing ολοκλήρωσε ταχύτερη την τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενόψει των 24H του Le Mans.
To Rebellion R13 #1 έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο 3:21.132 και πήρε την 1η θέση. Οι διαφορές ήταν μικρές, με το #7 Toyota να είναι 0.498s πίσω και το #3 R13 στην 3η θέση, +1.250s. Το #8 Toyota ολοκλήρωσε στην 4η θέση, σε μια διαδικασία που είχε πολλές κίτρινες σημαίες.
Η ByKolles αντιμετώπισε μερικά προβλήματα με το #4 CLM, αλλά έγραψε μερικούς γύρους. Ο στόχος της ομάδας είναι μόνο ο τερματισμός στις 24H Le Mans.
Διαβάστε επίσης: GP Eμίλια-Ρoμάνα FP1: Δυναμικό ξεκίνημα Quartararo
Τώρα όμως, ήρθε η ώρα για την Hyperpole και θα δούμε τις πραγματικές ταχύτητες των αγωνιστικών. Η Toyota στοχεύει σε νέο ρεκόρ πίστας και η σύγκριση με τους χρόνους του 2019 θα έχουν ενδιαφέρον.
Στην LMP2, η United Autosports πήρε την 1η θέση με το #22. Ο ταχύτερος γύρος ήταν στο 3:27.185 και άφησε στην 2η θέση το #26 της G-Drive για 1.4s. Η Jota Sport έκλεισε την πρώτη 3άδα, δείχνοντας και πάλι τον ρυθμό της με τα Goodyear ελαστικά. Οι διαφορές στη κατηγορία είναι πολύ μικρές και θα δούμε μια τεράστια μάχη.
Στην GTE-Pro, η Porsche πήρε και πάλι την 1η θέση με έναν πολύ δυνατό χρόνο. Η #92 911 RSR έγραψε το 3:51.985 και άφησε στην 2η θέση την #71 Ferrari για 0.497s. Ακολούθησε η #51 Ferrari και για πρώτη φορά, η Aston Martin ήταν εκτός τριάδας.
Η ταχύτερη Vantage ήταν στην 4η θέση με χρόνο στο 3:52.875 και η μάχη για την Hyperpole μπορεί να μας φέρει νέο ρεκόρ πίστας. Η κατηγορία μπορεί να έχει λιγότερα αγωνιστικά, αλλά οι μάχες δεν θα λείψουν.
Στην GTE-Am, η Porsche κυριάρχησε επίσης, με την #56 911 της Team Project 1 στη 1η θέση. Η Luzich Racing Ferrari ήταν και πάλι στην 2η θέση, ενώ η #90 Aston Martin της TF Sport έκλεισε στην 3η θέση.