Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δηλώνει πως η ομάδα του θα ασκήσει επίσημα καταγγελία για τον σχεδιασμό της πίσω πτέρυγας της Mercedes στο GP Κατάρ, καθώς πιστεύει πως υπάρχει ένας “κρυφός” τρόπος με τον οποίο η γερμανική ομάδα αυξάνει την τελική ταχύτητα στο μονοθέσιό της.
Η Red Bull πιστεύει πως τα σημάδια αυτά επιτρέπουν στη Mercedes να μειώσει το φαινόμενο drag που παράγεται στις πίσω πτέρυγες σε υψηλή ταχύτητα, ακόμα και όταν δεν είναι ενεργό το DRS του μονοθεσίου. Ο τεχνικός διευθυντής της αυστριακής ομάδας, Adrian Newey, αλλά και ο αρχιμηχανικός της, Paul Monaghan, έχουν αναφέρει το ζήτημα στην FIA στους πρόσφατους αγώνες.
Διαβάστε επίσης: Δεν εξετάζεται το συμβάν των Hamilton-Verstappen
Ο Christian Horner μίλησε στο SkySports για το αν η Red Bull Racing θα κάνει καταγγελία προς τη Mercedes.
Χωρίς αμφιβολία, εάν το δούμε στο μονοθέσιό τους (Mercedes) εδώ (GP Κατάρ), θα το καταγγείλουμε. Είναι, πιθανότατα, όχι και τόσο σημαντικός παράγοντας εδώ πέρα, παρόλο που προφανώς είδαμε σημαντική ταχύτητα σε αυτή την περίοδο (FP1) εκ νέου. Έχουμε, μάλλον, να κάνουμε με μια διαφορά της τάξεως των 7 χλμ/ώρα συγκριτικά με το δικό μας μονοθέσιο, όμως ειδικότερα στη Jeddah και το Άμπου Ντάμπι, θα μπορούσε να έχουμε μία κατάσταση ανάλογη του GP Βραζιλίας, όπου το μονοθέσιό τους ήταν απλά εκτός συναγωνισμού.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Βραζιλίας.
Ο Christian Horner πιστεύει πως η Mercedes άλλαξε το σχεδιασμό της πίσω πτέρυγάς της μετά την καλοκαιρινή διακοπή, ώστε να βελτιώσει την ταχύτητά της στις ευθείες, κάτι που της έχει δώσει ξεκάθαρο προβάδισμα σε πρόσφατους αγώνες. Υπενθυμίζεται πως κάποιες ομάδες, ανάμεσά της και η Red Bull, υποχρεώθηκαν ν’ αλλάξουν το δικό τους σχεδιασμό στην πίσω πτέρυγα νωρίτερα στη σεζόν, μετά από μία τεχνική ντιρεκτίβα που υπήρξε και τους υποχρέωνε να μειώσουν την ευκαμψία που παρουσίαζαν σε υψηλές ταχύτητες. Ο Horner αναφέρθηκε στα συγκεκριμένα γεγονότα:
Οι κανονισμοί είναι πολύ συγκεκριμένοι σε αυτό το ζήτημα. Προφανώς, οι ντιρεκτίβες που βγήκαν πριν το GP Αζερμπαϊτζάν είχαν σημαντική επίδραση. Νομίζω πως αυτό είναι ακόμα πιο περίπλοκο, είναι κρυμμένο με βάση τον τρόπο που λειτουργεί, επομένως είναι δύσκολο να το εντοπίσεις από την κάμερα. Όμως, μπορεί κάποιος να δει την απόδοση (της Mercedes) στις ευθείες μετά το GP Ουγγαρίας, ειδικότερα στα τελευταία δύο Grand Prix, και να διαπιστώσει πως έχει αυξηθεί ραγδαία. Αυτό φυσικά και μας προβληματίζει και είναι ο λόγος για τον οποίο ο Adrian (Newey) και ο Paul (Monaghan) το συζητούν εδώ και καιρό με την FIA.
Διαβάστε επίσης: Ποιοι μας εντυπωσίασαν και ποιοι όχι στο GP Βραζιλίας;
Από τη μεριά του, ο Toto Wolff δηλώνει πως δεν τον ανησυχεί η πιθανότητα διαμαρτυρίας από πλευράς της Red Bull.
Νομίζω πως η άποψή του έχει να κάνει με το πώς βλέπει ο ίδιος (Horner) τα πράγματα και είναι απολύτως σύμφωνο με τους κανονισμούς ν’ αναζητήσει διευκρίνιση ή να διαμαρτυρηθεί. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν τα πράγματα στη Formula 1.
-
Κάντε μας like στο facebook
-
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
-
Μπείτε στον server μας στο Discord
Φαίνεται πως η εξωαγωνιστική κόντρα της Mercedes με τη Red Bull δεν έχει τελειώσει και πως αρκετά “κεφάλαια” θα γραφτούν στη συγκεκριμένη ιστορία ως το τέλος της σεζόν.