spot_img

Ανεπίτρεπτα τα επικίνδυνα κλαταρίσματα

Οι Lando Norris και George Russell αναφέρθηκαν στα επικίνδυνα κλαταρίσματα που είχαν στο GP Κατάρ που τους κόστισαν ένα δυνατό αποτέλεσμα.

Ο οδηγός της McLaren δήλωσε πως οι ξαφνικές αστοχίες των ελαστικών που είχε ο ίδιος, όπως και άλλοι οδηγοί, μπορούσαν να δημιουργήσουν μεγάλους κινδύνους στη διεξαγωγή του αγώνα. Παράλληλα, προτρέπει την Pirelli να βελτιώσει την κατάσταση των ελαστικών.

Διαβάστε επίσης: Ο Alonso στο βάθρο μετά από 7 χρόνια

Ο Lando Norris έκανε έναν πολύ καλό αγώνα στο GP Κατάρ και βρισκόταν στην 4η θέση, η οποία θα έδινε πολύτιμους πόντους στη McLaren. Όμως, στον 49ο γύρο, είχε κλατάρισμα στο εμπρός αριστερά ελαστικό του, ενώ είχε τη hard γόμα, την οποία και χρησιμοποιούσε για 24 γύρους. Συνεπώς, ο Norris αναγκάστηκε να κάνει ακόμα ένα pit stop κι έπεσε στην 11η θέση. Ο Βρετανός ανέβηκε μέχρι την 9η θέση, ώσπου εμφανίστηκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και δεν του επέτρεψε να κερδίσει περισσότερες θέσεις.

Το ελαστικό που κλάταρε στη McLaren είναι η σκληρότερη γόμα που έχει δημιουργήσει φέτος η Pirelli. Ο Lando Norris ρωτήθηκε για το τι μπορεί να προκάλεσε την απρόσμενη αστοχία του ελαστικού του και απάντησε:

Είναι προφανής ο λόγος, απλά δεν μπορώ να το πω. Δεν περιμένεις να σκάσει το λάστιχο, ειδικά το hard, δεν ήμασταν και τόσο μακριά στο συγκεκριμένο μέρος του αγώνα (stint). Σε κάθε πίστα, προσέχεις την κατάσταση των ελαστικών σου επειδή αυτά φθείρονται. Όμως, δεν περιμένεις να “τελειώσει” η ζωή τους ολοκληρωτικά.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Βραζιλίας.

Ο Lando Norris περιέγραψε τις αστοχίες των ελαστικών ως “επικίνδυνες” και δήλωσε πως απλά δε θα έπρεπε να συμβούν. Οι 4 οδηγοί που είχαν τα σχετικά προβλήματα απέφυγαν τις συγκρούσεις. Οι περισσότεροι κατάφεραν να συνεχίσουν τον αγώνα, άλλοι όμως δεν κατάφεραν να τον ολοκληρώσουν. Ο Norris επισήμανε:

Εάν υπήρχε κάποιος τοίχος εκεί πέρα (το σημείο όπου συνέβη η αστοχία των ελαστικών), θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο επικίνδυνο. Θα έπρεπε να βελτιώσουν τα ελαστικά. Είναι επικίνδυνο για εμάς ως οδηγούς, σωστά; Επομένως, ρισκάρουμε πάρα πολλά κάθε φορά που τρέχουμε. Εάν απλά δεν μπορούμε να οδηγήσουμε ένα μονοθέσιο Formula 1 στην πίστα, τότε τι μπορούμε να κάνουμε; Το stint που έκανα δεν ήταν καθόλου μακρύ, 20 ή 25 γύρους. Όπως και να έχει, θα έπρεπε να μπορούσα να συνεχίσω την οδήγησή μου.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Ο Lando Norris αναφέρθηκε στο ρυθμό που είχε, γενικότερα, η McLaren στο GP Κατάρ.

Ήμουν πολύ χαρούμενος γι’ αυτό (το ρυθμό μας) και μπορούσα να πιέσω πάρα πολύ με το μονοθέσιο και θα έπρεπε να ήμουν στην 4η θέση. Νομίζω πως εάν τα κάναμε όλα σωστά, ίσως να μπορούσαμε να διεκδικήσουμε την 3η θέση, όμως ήταν μεγάλη πρόκληση, ήταν ο Fernando (Alonso) εκεί πέρα, επομένως δεν πιστεύω πως θα περνούσα εύκολα εάν το δοκίμαζα. Όμως, θα έπρεπε να έχουμε πολύ περισσότερους πόντους από τη Ferrari στον αγώνα και τουλάχιστον κατάφερα να πάρω μερικούς. Γνωρίζω πως είναι πολύ μακριά (στο πρωτάθλημα) και τώρα είναι ακόμα περισσότερο. Αυτό, όμως, συνέβη επειδή το άξιζαν και είχαν πολύ καλή απόδοση. Εάν, πάντως, έχουμε μέρες σαν τη σημερινή (GP Κατάρ), τότε απλά δεν υπάρχει που μπορούμε να κάνουμε και αυτό είναι πραγματικά άσχημο.

Ο Lando Norris είχε την αστοχία του ελαστικού ενώ βρισκόταν στην 4η θέση. Εάν ο Βρετανός διατηρούσε τη θέση του, η McLaren θα έπαιρνε 12 πόντους και, με τους 6 που είχε εκείνη τη στιγμή η Ferrari, θα μείωνε την απόσταση των ομάδων στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Με την κατάληξη που είχε το GP Κατάρ, η Ferrari απομακρύνθηκε στους 39,5 πόντους στην 3η θέση και με 2 αγώνες ν’ απομένουν για τη λήξη της σεζόν, η ιταλική ομάδα μοιάζει το μεγάλο φαβορί για τη μάχη της με τη McLaren.

Ο George Russell ήταν άλλο ένα “θύμα” της αστοχίας ελαστικών στο GP Κατάρ. Ο Βρετανός βρισκόταν στην 16η θέση, όταν στον 51ο γύρο είχε το ίδιο πρόβλημα με το Norris. Κατάφερε, όμως, να φέρει την FW43B στα pits και να βάλει soft ελαστικά για τους τελευταίους γύρους. Ο οδηγός της Williams ισχυρίστηκε πως ο λόγος που του συνέβη αυτό το ατυχές συμβάν είχε να κάνει με το γεγονός πως πίεζε πολύ σκληρά για να κρατηθεί στη θέση του, λόγω της έλλειψης ρυθμού της ομάδας του.

Για να είμαι ειλικρινής, η αλήθεια είναι πως περιμέναμε να συμβεί κάτι τέτοιο, πριν τον αγώνα. Ήταν, πραγματικά, το εξωτερικό μέρος του εμπρός αριστερού ελαστικού που έφτασε στα όριά του. Επομένως, χρειάζονταν 10 εκατοστά ακόμα από το εξωτερικό του τροχού και θα διαλυόταν εντελώς σε κάποιο σημείο αν συνεχίζαμε να πιέζουμε. Όμως, ο λόγος που συνέβη αυτό ήταν επειδή δεν είχαμε αρκετά καλό ρυθμό στον αγώνα. Οι στροφές υψηλής ταχύτητας όπου χρειάζεται να κάνεις σωστή διαχείριση, οι στροφές που οδηγούσαν στις ευθείες, οι οδηγοί που ήταν ήδη πίσω μου στις στροφές υψηλής ταχύτητας, όλα έπαιξαν ρόλο. Συνεπώς, αν έκανα επιπλέον διαχείριση, απλά θα με περνούσαν ό,τι και να γινόταν. Συμπερασματικά, δεν έχουμε κάτι για ν’ απογοητευτούμε σχετικά με το κλατάρισμα. Απλά δεν είχαμε αρκετή ταχύτητα στο υπόλοιπο του γύρου μας.

Ο George Russell έδινε μάχη με την Alfa Romeo του Kimi Raikkonen πριν την ατυχία που του συνέβη και κατέληξε, μετά το έξτρα pit stop, ανάμεσα στις δύο Haas στην προτελευταία θέση.

Δείτε το GP Μπαχρέιν για το Ελληνικό eSports Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles