spot_img

Άγνωστη η συμμετοχή νέων κατασκευαστών στην F1

Το ενδεχόμενο να δούμε είσοδο νέων κατασκευαστών στην F1 είναι ένα μακροχρόνιο σενάριο σύμφωνα με τον CEO, Stefano Domenicali.

Από τη γέννησή του, το σπορ ήθελε την συμμετοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών. Όμως ήταν συντριπτικά ένα σπορ όπου ιδιώτες δοκίμαζαν την τύχη τους είτε σε αγωνιστικό είτε σε τεχνικό επίπεδο. Ορισμένοι πέτυχαν αφήνοντας ιστορία, ενώ άλλοι είχαν λιγότερες επιτυχίες.

Διαβάστε επίσης: Τεχνική ανάλυση: McLaren MCL35M

Η χρυσή εποχή των αυτοκινητοβιομηχανιών στην F1 ήταν στην αρχή της χιλιετίας με αποκορύφωμα το 2004, όπου 8 στις 10 ομάδες ήταν εργοστασιακές. Μετά την οικονομική κρίση, ο συγκεκριμένος τομέας δέχθηκε μεγάλο πλήγμα και πλέον στο 2021 έχουμε 4 εργοστασιακές συμμετοχές.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” #39 με τις τελευταίες εξελίξεις της F1.

Οι τωρινοί κινητήρες δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση ένα ελκυστικό προϊόν για έναν κατασκευαστή ώστε να μπει στο σπορ. Αυτό το γνωρίζαμε εδώ και χρόνια, με την αλλαγή γενιάς να είναι το καθοριστικό σημείο όπου ποντάρει η F1. Οι τωρινές κινητήριες μονάδες θα αποσυρθούν το 2024, με τη νέα τεχνολογία να παρουσιάζεται το 2025.

Ο Domenicali τώρα, αναφέρεται σε πιθανές νέες συμμετοχές στην F1 και εξηγεί τα παρακάτω.

Αυτό που προσπαθούμε είναι να θέσουμε στο τραπέζι ιδέες, οι οποίες θα είναι ελκυστικές για νέους κατασκευαστές. Δουλεύουμε πολύ σκληρά με βασικά στοιχεία που έχουμε στις συζητήσεις μας. Πρέπει η τεχνολογία αρχικά να είναι σχετική με τα θέλω των κατασκευαστών. Πρέπει να ξεκινήσουμε με το κόστος και την επένδυση που θα χρειαστεί, τομείς που είναι βασικοί για να προσελκύσεις κατασκευαστές. Μιλάμε για παραγωγή κινητήρα ή πλήρης εργοστασιακή συμμετοχή με μονοθέσιο. Οπότε, το κόστος των κινητήριων μονάδων είναι η αρχή της εξίσωσης. Λέγοντας αυτό, να προσθέσω πως η εξέλιξη ενός κινητήρα είναι τομέας που δεν αστυνομεύεται με έλεγχο κόστους ή κάποιο όριο κόστους. Επομένως πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα επιθετικοί. Πιστεύω πως δεν είναι ρεαλιστικό να ελπίζουμε σε νέο κατασκευαστή τα επόμενα 2 με 3 χρόνια. Ήδη έχουμε βάλει σε ισχύ την εφαρμογή κανονισμών για τα νέα μονοθέσια και τους κινητήρες.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Η προσέλκυση νέων κατασκευαστών δεν είναι η μόνη ελπίδα της F1. Υπάρχουν αρκετοί ενδιαφερόμενοι οι οποίοι θα μπορούσαν να εμπλακούν στο σπορ ως ιδιωτικές ομάδες. Όμως, δίχως εργοστασιακό στάτους μιλάμε για ακόμα μια ομάδα που δύσκολα θα πρωταγωνιστήσει.

Δείτε το GP Γαλλίας, τον Pre-Season αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles