Αλλαγές στο σύστημα DRS από το 2023

Η FIA ενδέχεται να πραγματοποιήσει αλλαγές στην διεξαγωγή των Αγώνων Sprint και πιο συγκεκριμένα στο σύστημα ενεργοποίησης του DRS καθώς και το χρονικό περιθώριο που τίθεται σε ισχύ.

Προς τα τέλη Σεπτεμβρίου η FIA ανακοίνωσε και επίσημα πως στο καλεντάρι της σεζόν για το 2023 θα συμπεριληφθούν συνολικά 6 Αγώνες Sprint, οι διπλάσιοι σε σχέση με το 2021. Προς το παρόν δεν έχει γίνει γνωστό σε ποια Grand Prix κατά τα τη διάρκεια του Πρωταθλήματος θα διεξαχθούν οι αγώνες αυτοί. Η θέσπιση τους έχει ως στόχο να τραβήξει την προσοχή του κοινού προσφέροντας περισσότερο θέαμα και μάχες. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στους οδηγούς και τις ομάδες να σημειώνουν επιπλέον βαθμούς μέσα στο αγωνιστικό τριήμερο κάνοντας πιο ενδιαφέρουσα την βαθμολογική μάχη τη κατάταξης.

Μην απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream #103 με την ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι. Βρείτε το link με ένα κλικ εδώ.

Όπως αποδείχθηκε όμως και φέτος οι οδηγοί δεν είναι και τόσο πρόθυμοι να πάρουν ρίσκο στους Αγώνες Sprint θέλοντας να αποφύγουν συγκρούσεις και την πιθανότητα να χάσουν τον αγώνα της Κυριακής τραυματίζοντας το μονοθέσιο ή εάν τους δοθεί ποινή. Η FIA με στόχο να τους παροτρύνει σε μονομαχίες εντός πίστας εξετάζει την πιθανότητα να αλλάξει το πλαίσιο κανονισμών σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή της.

«Η Επιτροπή της F1 είχε δώσει έγκριση στην πρότασή μας να αναθεωρήσουμε τις μεθόδους διεξαγωγής του αγώνα, έτσι ώστε να ωθήσουμε τους οδηγούς σε περισσότερες μονομαχίες ενεργοποιώντας το DRS έναν γύρο νωρίτερα μετά την εκκίνηση του αγώνα, αγώνα sprint ή την επανεκκίνηση μετά το Safety Car. Αυτό θα δοκιμαστεί στους αγώνες sprint το 2023 με στόχο να εφαρμοστεί σε όλους τους αγώνες το 2024.»

Το σύστημα DRS χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Formula 1 το 2011 δίνοντας την δυνατότητα στους οδηγούς να επιχειρήσουν πιο εύκολα προσπεράσματα. Με τις αλλαγές όμως στο πλαίσιο Τεχνικών Κανονισμών τα τελευταία χρόνια το DRS έχει τεθεί προς αμφισβήτηση ως προς την αποτελεσματικότητά του με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα “τρενάκια DRS”. Αρκετοί υποστηρίζουν πως σταδιακά το σύστημα αυτό θα πρέπει να αποσυρθεί από την Formula 1.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #103 για τον κόσμο της Formula 1. 

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...