Wolff: «Το 2021 ήταν πιο οδυνειρό από το 2022»

Ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Toto Wolff, συνέκρινε τη φετινή και τη περσυνή σεζόν της Formula 1 και ξεκαθάρισε ποια ήταν η χειρότερη για τους Γερμανούς.

Έπειτα από οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών στη Formula 1, η Mercedes-AMG βρέθηκε αντιμέτωπη με μία τεράστια πρόκληση. Η W13 E-Performance, που σχεδιάστηκε με βάση του νέους τεχνικούς κανονισμούς, είχε σοβαρά δομικά προβλήματα και υστερούσε σημαντικά έναντι του ανταγωνισμού.

Μην απόψε στις 21:00 την εκπομπή Slipstream #103 με την ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι. Βρείτε το link με ένα κλικ εδώ.

Σύμφωνα με την ομάδα του Μπράκλεϊ, στην προσπάθεια να βρουν το τι ακριβώς ευθύνεται για την κάκιστη απόδοση του μονοθεσίου, έχασαν 10 μήνες στην εξέλιξη του. Το σοκ του 2022 ήρθε έπειτα από ένα εφιαλτικό φινάλε στη σεζόν του 2021, όπου ο Lewis Hamilton έχασε το πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο.

Μετά το τέλος του Grand Prix Άμπου Ντάμπι, ο επικεφαλής της Mercedes-AMG, Toto Wolff, ρωτήθηκε από το motorsport.com για το ποια η σεζόν της Formula 1 ήταν η πιο δύσκολη, του 2022 ή του 2021.

«Δίχως αμφιβολία, η προηγούμενη σεζόν ήταν η πιο επίπονη, διότι ήμασταν πολύ δυνατοί. Ειδικά με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε, όπου μέσα σε δύο δευτερόλεπτα άλλαξαν όλα. Ήταν εκτός του ελέγχου μας, δεν ήταν στο χέρι μας το πώς εξελίχθηκε. Το να χαθεί ο έλεγχος ήταν κάτι που έχω να ζήσω από τότε που ήμουν έφηβος. Κατά τη δική μου αίσθηση δικαιοσύνης, αυτό που έγινε πήγαινε κόντρα στις αξίες μου».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #102 με τα τελευταία νέα της Formula 1.

Επιπλέον ο Βολφ ανέφερε πως είναι πιο εύκολο να αποδεχθείς τα λάθη σου, όταν δεν έχεις κάνει τη δουλειά που απαιτείται.

«Ξέραμε από την αρχή της σεζόν πως το μονοθέσιό μας δεν θα είναι ανταγωνιστικό, οπότε δεν ήμασταν συναισθηματικά φορτισμένοι. Το καταλάβαμε όμως κι ας ήταν αργά. Ξεκινήσαμε να κάνουμε έρευνες για το που το μονοθέσιό μας, που δεν ήταν καλό, θα ήταν ανταγωνιστικό. Επικεντρωθήκαμε σε αυτές τις πίστες, ενώ σε άλλες όπως το Άμπου Ντάμπι, προσπαθήσαμε να περιορίσουμε το μειονέκτημά μας. Αυτό ήταν δική μας ευθύνη. Ξέραμε πως κάναμε λάθος. Ξέρουμε πως άλλες ομάδες έκαναν καλύτερη δουλειά. Όμως ξεκάθαρα αξίζαμε το πώς τελείωσε η σεζόν μας ξεκάθαρα. Πέρυσι, αυτό που έγινε στο Άμπου Ντάμπι, δεν το δημιουργήσαμε εμείς».

Η Mercedes ολοκλήρωσε το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 στην 3η θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών, έχοντας μόλις μία νίκη σε 22 αγώνες. Το αρνητικό είναι πως θα λάβει λιγότερα χρήματα από το ετήσιο έπαθλο των ομάδων, όμως το θετικό είναι πως θα έχει περισσότερο χρόνο από τις Red Bull Racing και Scuderia Ferrari στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD το 2023.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Πηγή: Gazzetta.gr

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...