Ducati Multistrada V4: Η ιδανική μοτοσικλέτα για κάθε δρόμο

Η Ducati Multistrada V4 εξοπλίζεται με ακόμη περισσότερες τροποποιήσεις σε όλους τους τομείς της και προσφέρει απόλαυση στους αναβάτες της.

Από την πρώτη της γενιά, το 2003, η Multistrada της Ducati ήταν η ιδανική μοτοσικλέτα για κάθε δρόμο. Αν και χαρακτηρίζονταν σπορ ήταν ιδιαίτερα άνετη και ικανή να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε οδική κατάσταση, άσφαλτο ή χωματόδρομο, με ασφάλεια και σταθερότητα. Τώρα, με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα Granturismo 170 ίππων και την γενικότερη βελτίωση του σασί και των συστημάτων ασφάλειας, αναβαθμίζεται και γίνεται περισσότερο αξιόπιστη και δυνατή.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 12 Απριλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Διαθέτει μοναδική σχεδίαση με εντυπωσιακά στοιχεία που δανείζεται από τα top μοντέλα της μάρκας, όπως το design φώτων της Panigale V4, φώτα στα πλαϊνά panels, ζάντες με ακτίνες και χρωματισμό σε Red, Aviator Grey ή Sport Livery, ανάλογα με την έκδοση. Διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα MotoGP και ένα ευέλικτο σασί για συναρπαστική οδήγηση σε άσφαλτο και χώμα, ενώ θα συναντήσουμε για πρώτη φορά τα πρωτοποριακά συστήματα ραντάρ εμπρός και πίσω (η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο), το σύστημα πλοήγησης με χάρτη που μπορεί να προβληθεί στον πίνακα οργάνων και φώτα που στρίβουν μαζί με την μοτοσυκλέτα. Έχει χαμηλό ύψος σέλας και η λειτουργία του κινητήρα είναι ήρεμη στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ η συνδεσιμότητα του μοντέλου με το smartphone παρέχει μεγάλα επίπεδα άνεσης στην πόλη.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Τέλος, ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους (125 kW) στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 125 Nm στις 8.750 σ.α.λ. Η αντικατάσταση του δεσμοδρομικού συστήματος από ελατήρια επιτρέπει σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης, με την αλλαγή λαδιού να γίνεται κάθε 15.000 χιλιόμετρα και την ρύθμιση των βαλβίδων κάθε 60.000 χιλιόμετρα.

Ακούστε την εκπομπή “Racing Line” με την ανάλυση του GP Ντόχα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Related Articles

Σαν σήμερα, 24 Ιουνίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Ποιοι έλαμψαν και ποιοι όχι στο GP Γαλλίας;

Το GP Γαλλίας χάρισε μοναδικές στιγμές μονομαχιών ανάμεσα σε όλους τους οδηγούς, όμως κάποιοι ήταν στα πάνω τους και άλλοι στα κάτω τους.

Σαν σήμερα, 23 Ιουνίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Σαν σήμερα, 24 Ιουνίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Ποιοι έλαμψαν και ποιοι όχι στο GP Γαλλίας;

Το GP Γαλλίας χάρισε μοναδικές στιγμές μονομαχιών ανάμεσα σε όλους τους οδηγούς, όμως κάποιοι ήταν στα πάνω τους και άλλοι στα κάτω τους.

Σαν σήμερα, 23 Ιουνίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το review του GP Γαλλίας

Ήρθε η ώρα να αναλύσουμε το εντυπωσιακό GP Γαλλίας στην εκπομπή "Slipstream", σχολιάζοντας όλα τα κομβικά σημεία που έκριναν το αποτέλεσμα.

F1 – Η ιστορία ξαναγράφτηκε με άλλο νικητή

Το GP Γαλλίας αποτέλεσε έναν ακόμη αγώνα όπου είδαμε την ιστορία να ξαναγράφεται στην F1, με μια στρατηγική που λίγοι υλοποιούν.