Ferrari: Λίγες οι αναβαθμίσεις το 2022

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari, Laurent Mekies, περιμένει από τις ομάδες της Formula 1 να φέρνουν λιγότερες αναβαθμίσεις το 2022 στη διάρκεια του Πρωταθλήματος, λόγω των περιορισμών που «θέτει» το όριο στο κόστος για τις ομάδες.

Το 2021, η πλειοψηφία των ομάδων της Formula 1 έφερνε στις πίστες ελάχιστες αναβαθμίσεις και τα μονοθέσιά τους δεν εξελίχθηκαν ιδιαίτερα. Βασικός στόχος ήταν ν’ ασχοληθούν σε μεγάλο βαθμό με τα projects του 2022, με τους τεχνικούς κανονισμούς ν’ αλλάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό το σχήμα των νέων μονοθεσίων. Το 2022, όμως, φέρνει κι άλλες αλλαγές: εκτός από τους τεχνικούς κανονισμούς, εφαρμόζεται και ο περιορισμός στα χρήματα που μπορούν να ξοδέψουν οι ομάδες (budget cap). Οι περιορισμοί που θα φέρει αυτό, με τη σειρά του, αναμένεται να επηρεάσει τη συχνότητα με την οποία θα φέρνουν οι ομάδες αναβαθμίσεις στην πορεία του Πρωταθλήματος.

Διαβάστε επίσης: Audi και Porsche μπαίνουν στη Formula 1 με τις McLaren και Red Bull

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari, Laurent Mekies, μίλησε για τους οικονομικούς περιορισμούς και το πώς επηρεάζουν αυτοί τα πλάνα των ομάδων:

Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με την περασμένη σεζόν, εφόσον προφανώς ήταν σχεδόν μηδενικές οι αναβαθμίσεις, ή τουλάχιστον για εμάς ήταν πολύ λίγες. Όμως, εάν ανατρέξετε στο 2019 ή το 2018, πιστεύουμε πως θα δούμε λιγότερες αναβαθμίσεις. Εκείνες τις χρονιές, στις μεγάλες ομάδες βλέπαμε κάτι διαφορετικό σε κάθε αγώνα ή σε κάθε δεύτερο αγώνα. Φαίνεται δύσκολο, βάσει της δικής μας οπτικής, να έχουμε μεγάλο αριθμό από αναβαθμίσεις, με δεδομένους τους περιορισμούς που έχουμε.

Δείτε την αξιολόγηση των οδηγών της Formula 1 για το 2021.

Το όριο κόστους μειώθηκε στα 140 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, με εξαίρεση τις όποιες επιπλέον προσθήκες. Αυτό σημαίνει πως όλες, πλέον, οι ομάδες οφείλουν να είναι πιο πειθαρχημένες στον τρόπο που ξοδεύουν τους πόρους τους. Η αλλαγή αυτή επηρεάζει σημαντικά τις ομάδες που ξόδευαν χωρίς μεγάλα όρια έως τώρα, δηλαδή τις Mercedes, Red Bull και Ferrari. Οι τελευταίες προχώρησαν σε μαζικές απολύσεις για να μπορέσουν να «συμμορφωθούν» με τα νέα οικονομικά δεδομένα. Ο Mekies εξηγεί το πώς πρέπει να διαχειριστεί η Ferrari την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί.

Χρειάζεται να κρατήσεις ένα μέρος των χρημάτων που διαθέτεις για να εξελιχθείς στη διάρκεια της χρονιάς. Ο λόγος είναι πως θα μαθαίνεις όλο και περισσότερα πράγματα, συνεπώς θα χρειαστεί να βρεις τρόπους να κάνεις κάποιες διορθώσεις. Αυτή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε. Μόλις οριστεί αυτό το κεφάλαιο, έχεις ένα ποσό για την αεροδυναμική εξέλιξη, ένα ποσό για τη μηχανική εξέλιξη, κλπ. Τότε το κάθε τμήμα σου απαντά: «Εντάξει, με αυτό το ποσό, θα μπορέσω να ετοιμάσω 2 ή 3 αναβαθμίσεις». Έπειτα, αναδιαμορφώνεις τα σχέδιά σου για να υποστηρίξεις αυτή την κατάσταση. Αυτό κάνουμε ουσιαστικά αυτή τη στιγμή. Το πόσο μεγάλη πρόκληση θα είναι, εξαρτάται από το επίπεδο ανταγωνισμού που θα συναντήσουμε από τις υπόλοιπες ομάδες.

αναβαθμίσεις 2022
Photo: Ferrari

Ο Laurent Mekies αναφέρθηκε, έπειτα, για το τι μπορεί να προκύψει στις χειμερινές δοκιμές του 2022. Ισχυρίζεται, για την ακρίβεια, πως μπορεί να χρειαστεί να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα στην αρχή της χρονιάς για να διορθώσουν πράγματα και να «θυσιάσουν» κάποιες αναβαθμίσεις εντός της σεζόν.

Εάν έχεις κάποιο μεγάλο ζήτημα στην έναρξη της χρονιάς και δεν πάει τίποτα καλά, ίσως χρειαστεί να επενδύσεις κάποιο από το έξτρα κεφάλαιο που διαθέτεις. Θα πρέπει να το διορθώσεις άμεσα, επομένως παίρνεις τους πόρους που απαιτούνται και τους χρησιμοποιείς, αυτός είναι ο τρόπος που θα το αντιμετωπίσεις.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

To 2022 είναι η πρώτη σεζόν στην οποία το budget cap θα εφαρμοστεί από την αρχή του Πρωταθλήματος. Ορισμένες ομάδες δεν έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα, καθώς οι οικονομικές συνθήκες τούς οδηγούν να κάνουν μια πιο «συντηρητική» προσέγγιση, άρα δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αλλαγές. Αντίθετα, για τις πιο «πλούσιες» ομάδες, η προσαρμογή σε χαμηλότερα οικονομικά δεδομένα θα είναι καινούριο φαινόμενο και θα έχει ενδιαφέρον η παρακολούθηση της πορείας τους.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με το F1 Quiz και την ανασκόπηση του 2021.

Related Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

PEUGEOT 9×8 Hybrid Hypercar: Ο απόλυτος σχεδιασμός

Όντας κάτι περισσότερο από ένα αγωνιστικό, το PEUGEOT 9x8 είναι εμβληματικό, μια αισθητική & τεχνική επανάσταση, μια σχεδιαστική περιπέτεια.

Απαρατήρητες ομάδες της Formula 1 – 1990s

Ας ταξιδέψουμε πίσω στον χρόνο της Formula 1, συγκεκριμένα στα 1990s, ώστε να ρίξουμε μια ματιά σε ομάδες που περιορίστηκαν στην αφάνεια.

Red Bull: Η πορεία εξέλιξης της RB18 και τα επόμενα βήματα

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, έδωσε νέες πληροφορίες σχετικά με την πορεία εξέλιξης της RB18, του νέου μονοθεσίου της αυστριακής ομάδας. Η...

Formula 1: Αλλαγές στη διαδικασία των αγωνιστικών τριημέρων

Η Formula 1 ανάμεσα στις πολλές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών, το 2022 έχει ορισμένες τροποποιήσεις και στους κανονισμούς που αφορούν τα αγωνιστικά τριήμερα και...

Πλησιάζει η ώρα της νέας McLaren

H McLaren ανακοίνωσε την ημερομηνία όπου θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το μονοθέσιο του 2022, την MCL36, σε μια μεγάλη εκδήλωση στο Woking. Οι ομάδες...