spot_img

Formula 1: Οι αλλαγές έρχονται μελλοντικά στο σπορ

Στη συνάντηση της F1 Commission που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, οι ιθύνοντες της Formula 1, της FIA και οι ομάδες μίλησαν για αρκετά ζητήματα που αφορούν το άθλημα και το μέλλον του.

Η επιτροπή της Formula 1 συναντήθηκε στο Λονδίνο την Τρίτη 27 Απριλίου, κάτι που συμβολίζει, κατά κάποιον τρόπο, την επιστροφή στην κανονικότητα για το άθλημα. Σε αντίθεση με προηγούμενες αντίστοιχες συγκεντρώσεις, που πραγματοποιούνταν μέσω τηλεδιάσκεψης, αυτή τη φορά το meeting έγινε «δια ζώσης». Η ατζέντα της συνάντησης περιλάμβανε συζητήσεις για θέματα του παρόντος, αλλά και του μέλλοντος του αθλήματος.

Αρχικά, ίσως το κυρίαρχο θέμα που αναλύθηκε ήταν οι αλλαγές στα έξοδα μεταφοράς που προέρχονται από τις παγκόσμιες εξελίξεις. Η σύγκρουση ανάμεσα σε Ρωσία και Ουκρανία, καθώς και οι αυξήσεις των τιμών στα καύσιμα επηρεάζουν και τη Formula 1. Ο σχεδιασμός των ομάδων αλλοιώνεται, με τους επικεφαλής τους να ζητούν μία αναθεώρηση του ορίου των 140 εκατ. δολαρίων που ισχύει αυτή τη στιγμή.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Ίμολα.

Έπειτα, η Επιτροπή της Formula 1 προσέγγισε εκ νέου το ζήτημα των Aγώνων Sprint. Η πλευρά των ομάδων, αλλά και η διοργανώτρια αρχή του Πρωταθλήματος επιθυμεί τη διεξαγωγή 6 αγώνων με το συγκεκριμένο format ενόψει του 2023. Ωστόσο, η FIA διατηρεί ακόμα τις επιφυλάξεις της, παρόλο που δηλώνει πως υποστηρίζει το εγχείρημα. Πιο συγκεκριμένα, η Ομοσπονδία 

«Εξετάζει ακόμα την επίδραση που έχει στις λειτουργίες στην πίστα, αλλά και το προσωπικό της».

Φυσικά, από τη συνάντηση δε θα μπορούσε να λείψει και η κουβέντα αναφορικά με τους νέους κανονισμούς για τις μονάδες ισχύος που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026. Ειδικότερα, έγιναν διάφορες αποσαφηνίσεις για τις λεπτομέρειες των νέων τεχνικών κανονισμών. Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Mattia Binotto εξήγησε περαιτέρω το συγκεκριμένο ζήτημα.

«Υπάρχει ένας αριθμός από ανοιχτά ζητήματα. Ο στόχος είναι να προσπαθήσουμε να ψηφίσουμε, ή να ολοκληρώσουμε τους νέους κανονισμούς μέχρι τον Ιούνιο. Ίσως να μην είμαστε τόσο κοντά στην οριστικοποίηση των κανονισμών, υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να κάνουμε. Είμαι, όμως, σίγουρος πως σταδιακά θα βρούμε μία κοινή πλεύση και θα θέσουμε τις σωστές προτεραιότητες. Είναι σημαντικό για εμάς να οριστούν οι κανονισμοί, όπως και για το Volkswagen Group. Δεν αφορά, όμως, μόνο αυτούς, καθώς (οι κατασκευαστές της Formula 1) πρέπει να αποφασίσουμε τι χρειάζεται να εξελίξουμε και τι όρια θα υπάρχουν».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream τώρα και στο Spotify.

Άλλα ζητήματα που συζητήθηκαν αφορούσαν τις κάμερες στα κράνη των οδηγών. Η δοκιμή τους έχει αποδειχτεί να είναι κάτι παραπάνω από επιτυχημένη, έτσι αποφασίστηκε ομόφωνα να γίνει υποχρεωτική η χρήση τους για όλους τους οδηγούς από το 2023. Επίσης, η Επιτροπή της Formula 1 αποφάσισε να δοκιμάσει σε δύο αγωνιστικά τριήμερα την επόμενη σεζόν τη χρήση 11 αντί για 13 σετ ελαστικών ανά οδηγό, με το γενικότερο στόχο να είναι να προχωρήσει το άθλημα στη χρήση πιο ανθεκτικών γομών στο μέλλον. 

Αντίθετα, δεν υπήρξε κάποια νέα ενημέρωση για την αντικατάσταση του GP Ρωσίας στο φετινό πρόγραμμα αγώνων. Τα επικρατέστερα σενάρια τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι η εισαγωγή του GP Κατάρ, καθώς και η διεξαγωγή ενός δεύτερου αγώνα στη Σιγκαπούρη, σε διαφορετική ώρα από αυτή που υπάρχει στο τρέχον καλεντάρι. Η FIA υπενθύμισε πως όλες αυτές οι αλλαγές αναμένουν την έγκριση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.

Δείτε το GP Μ. Βρετανίας για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Formula G.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles