spot_img

Formula 1: Πως θα βελτιωθεί η ορατότητα των οδηγών στη βροχή

Η FIA εξετάζει πιθανές αλλαγές στο σχεδιασμό των μονοθεσίων, με στόχο να βελτιωθεί η ορατότητα των οδηγών σε αγώνες με βρεγμένο οδόστρωμα και να διασφαλίσουν την ασφαλή διεξαγωγή τους.

Μετά από συνάντηση που πραγματοποίησε η Επιτροπή της Formula 1 κατά την διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Grand Prix Άμπου Ντάμπι ο πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, ανακοίνωσε πως ένα νέο σχέδιο στο κάλυμμα των ελαστικών βρίσκεται υπό εξέταση από την Ομοσπονδία με στόχο να μειωθεί η ποσότητα σπρέι που παράγουν τα μονοθέσια υπό βροχερές συνθήκες. Επιπλέον, στην συνάντηση παρουσιάστηκε και ένα πρωτότυπο του σχεδίου στα μέλη της Επιτροπής, το οποίο μετέπειτα θα προσαρμοστεί στα δεδομένα και τον αεροδυναμικό σχεδιασμό της νέας γενιάς μονοθεσίων.

Φέτος τα προβλήματα ορατότητας για τους οδηγούς σε αγώνες με βρεγμένο οδόστρωμα αποτέλεσε μια βασική ανησυχία για την FIA, η οποία σε επίσημη ανακοίνωσή της τόνισε πως ήδη προσπαθούν να βρουν λύση στο πρόβλημα.

«Με βάση τα σχόλια των οδηγών βλέπουμε πως η ορατότητα έχει μειωθεί αισθητά υπό βροχερές συνθήκες με την νέα γενιά μονοθεσίων με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις ή και αναβολές κατά την διεξαγωγή των αγωνιστικών τριημέρων. Για τον λόγο αυτό η FIA έχει ξεκινήσει έρευνες ώστε να μειωθεί το σπρέι νερού που αφήνουν πίσω τους τα μονοθέσια».

Ακούστε την εκπομπή Slipstream #102 για τον κόσμο της Formula 1. 

Το νέο αυτό κάλυμμα όπως υποστηρίζει η FIA θα ακολουθεί το σχήμα των ελαστικών σαν μια αψίδα και θα έχει όσο το δυνατό πιο μικρό μέγεθος, ώστε να μην εμποδίζει την αλλαγή ελαστικών κατά την διάρκεια του pit stop. Παράλληλα, η Ομοσπονδία εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο το νερό διοχετεύεται πίσω και κάτω από το πάτωμα των μονοθεσίων, το οποίο έχει σχεδιαστεί να παράγει κάθετη δύναμη, καθώς και να προστεθούν επιπλέον φώτα ασφαλείας στο πλαϊνό τμήμα της πίσω αεροτομής. Τέλος, υπάρχει ένα ενδεχόμενο να αναπτύξουν ένα ειδικό σύστημα το οποίο θα τοποθετείται στα μονοθέσια αποκλειστικά υπό βροχή που θα αμβλύνει την ποσότητα σπρέι νερού.

Οι νέες αυτές αλλαγές αναμένεται να τεθούν σε εφαρμογή το 2024 καθώς η FIA θα πραγματοποιήσει περισσότερες μελέτες επί του θέματος την ερχόμενη σεζόν.

Μην χάσετε την Τρίτη 22/11 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream #103 με την ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι. Βρείτε το link με ένα κλικ εδώ.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles