Λίγο πριν την εκκίνηση του GP Αυστρίας, ας δούμε ποιες είναι οι πιθανές στρατηγικές του αγώνα, τι διαθέσιμα ελαστικά έχουν οι οδηγοί στο Red Bull Ring.
Ο ενδέκατος αγώνας της Formula 1 για το 2022 είναι προ των πυλών, με ομάδες και οδηγούς να προετοιμάζονται για μία ακόμα μεγάλη μάχη. Οι κατατακτήριες δοκιμές μας έδωσαν μία πρώτη εικόνα, ενώ ο Αγώνας Sprint χάρισε ένα μικρό δείγμα αγωνιστικής δράσης. με αρκετούς οδηγούς να επιθυμούν να πάρουν ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα στον αγώνα των 71 γύρων. Η πίστα του Red Bull Ring στο Σπίλμπεργκ της Αυστρίας είναι μία διαδρομή όπου προσφέρει συναρπαστικούς αγώνες και πολλές ευκαιρίες για προσπεράσματα.
Πολύ σημαντικός παράγοντας θα είναι η στρατηγική. Η Pirelli έχει φέρει τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της, και με δεδομένο πως η πρωινή βροχή «καθάρισε» την πίστα, η πρόσφυση θα είναι ελάχιστη στην αρχή του Grand Prix. Αυτό αναμένεται να ανακατέψει την τράπουλα από πλευράς στρατηγικής των ομάδων, χαρίζοντάς μας ακόμα έναν απρόβλεπτο παράγοντα για σήμερα.
Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Μ. Βρετανίας.
Η νίκη για ακόμα έναν αγώνα φαίνεται πως θα κριθεί ανάμεσα σε Scuderia Ferrari και Red Bull Racing, με την αυστριακή ομάδα να έχει το προβάδισμα. Στη μάχη για τη νίκη δεν αποκλείεται να μπει σήμερα η Mercedes-AMG, παρά το γεγονός πως στον Αγώνα Sprint δεν έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Όλοι οδηγοί έχουν τουλάχιστον από ένα φρέσκο σετ της μέσης και σκληρής γόμας ελαστικών, εκτός από αυτούς της Aston Martin. Στη μάχη της κορυφής, οι Mαξ Φερστάπεν, Σέρχιο Πέρεζ, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ έχουν από δύο φρέσκα σετ της σκληρής, δύο της μέσης και κανένα της μαλακής γόμας ελαστικών. Μόνο ο Λιούις Χάμιλτον από τους κορυφαίους συνδυασμούς έχει ένα φρέσκο σετ της μαλακής γόμας.
Από πλευράς στρατηγικής, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, Pirelli, δίνει ως ιδανική στρατηγική το ένα pit-stop. H καλύτερη λύση είναι η εκκίνηση με τη μέση γόμα ελαστικών, με τα μοναδική αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 24 και 32. Η αλλαγή που προτείνει είναι στη σκληρή γόμα ελαστικών.
Η δεύτερη ταχύτερη στρατηγική είναι επίσης ενός pit-stop, όμως η Pirelli προτείνει τη χρήση της σκληρής γόμας για το πρώτο stint, με την αλλαγή να γίνεται μεταξύ των γύρων 38 και 45 στη μέση γόμα. Τεράστια σημασία θα έχει το αν θα δούμε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, καθώς μπορεί να ανακατέψει τις στρατηγικές.
O αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 16:00 ώρα Ελλάδος.
Δείτε το GP Κίνας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G.
Πηγή: Gazzetta.gr