GP Καναδά FP3: O Vettel είναι εδώ και η Ferrari στο 1-2

Ο Sebastian Vettel έκανε τον ταχύτερο χρόνο και στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και είναι έτοιμος για την pole position.

O Γερμανός οδηγός της Ferrari έγραψε το 1:12.572 λίγο πριν το 50ο λεπτό της διαδικασίας και δεν μπόρεσε κανένας να πλησιάσει τον ρυθμό του. Στην 2η θέση βρέθηκε ο  Kimi Raikkonen σχεδόν 0.3s πίσω από τον teammate του, με τον Φιλανδό να δείχνει διαφορετικό πρόσωπο σε σχέση με χθες.

Στην 3η θέση βρέθηκε ο Lewis Hamilton, με τον βρετανό να είναι 0.354 πίσω από τις Ferrari, όμως φαίνεται πως δεν πιέζει η Mercedes όσο θα μπορούσε. Στην 4η θέση ολοκλήρωσε ο Max Verstappen φέρνοντας χαμόγελα στην Red Bull, ενώ ο Bottas έκλεισε την πρώτη 5άδα.

Εξαιρετικός ο Nico Hulkenberg στην 6η θέση, ενώ 7ος ήταν ο Felipe Massa.

Με την έναρξη του FP3, οι δύο Ferrari βγήκαν στη πίστα με τη μαλακή γόμα για τους πρώτους αναγνωριστικούς τους γύρους. Η πίστα ήταν αρκετά βρώμικη ακόμα και μετά την Παρασκευή, οπότε οι ομάδες ήταν συγκρατημένες για το πότε θα έβγαιναν στη πίστα.

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένη προσπάθειές. Ο Αυστραλός, ήταν με την ultra-soft γόμα ελαστικών και σημείωσε το 1:15.278. Πίσω του ακολουθούσε ο Jolyon Palmer με την super-soft.

O Sebastian Vettel, ξαναμπήκε στην πίστα μαζί με τον Sergio Perez, με τον Γερμανό να γράφει το 1:14.533 και ανέβηκε 1ος. Αμέσως βελτίωσε τον χρόνο του στο 1:13.766, ενώ ο Raikkonen δεν ολοκλήρωσε τον γρήγορο πρώτο γύρο του.

Ενώ όλοι σιγά σιγά έκαναν την εμφάνιση τους στη πίστα, η πρόσφυση γινόταν ολοένα και καλύτερη. Οι χρόνοι κατέβαιναν συνεχώς και οι οδηγοί έβρισκαν σιγά σιγά την αυτοπεποίθηση, τα σημεία φρεναρίσματος και τις γραμμές για να επιτεθούν στη συνέχεια της ημέρας.

Οι δύο Mercedes βγήκαν στη πίστα με την super-soft γόμα ελαστικών, ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική από την Ferrari.

Ενώ ο Vettel είχε κατεβάσει τον χρόνο στο 1:13.015, ο Hamilton με πιο αργή γόμα ήταν 0.599s πιο αργός, με τον Bottas 0.3s πιο πίσω, ενώ ο Ricciardo ήταν στη 4η θέση μπροστά από τον Raikkonen που έδειχνε να δυσκολεύεται.

Στην πίστα βγήκαν και οι δύο McLaren, με τον Fernando Alonso και τον Stoffel Vandoorne να είναι στη πίστα με την ultra-soft γόμα ελαστικών. Ο Ισπανός έκανε 9ο χρόνο, ενώ ο Βέλγος έκανε 12ο χρόνο λίγο πιο πίσω από τον teammate του. Φαίνεται πως η Βρετανική ομάδα έχει ρυθμό να παλέψει, όμως ερωτηματικό είναι πάντα η αξιοπιστία.

Παρά τις όποιες ανησυχίες όμως, ο Alonso ανέβηκε στην 6η θέση με χρόνο 1:14.018, μόλις 1s πίσω από εκείνον του Vettel. O Verstappen ήταν επίσης σε εξαιρετικό ρυθμό, κάνοντας χρόνο 0.512s πιο αργό από την Ferrari, με την super-soft γόμα και όχι με την ultra-soft. Και ενώ είχαμε μπει στο τελευταίο ημίωρο, ο Raikkonen ανέβηκε στην 2η θέση, ενώ ο Vettel βελτίωσε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:12.704, ενώ ο teammate του βελτίωσε και πάλι.

Ο Γερμανός βελτίωσε και πάλι και έριξε τα χρονόμετρα στο 1:12.572 και έδειξε πως έχει τον ρυθμό για να πάρει ακόμα μια pole position. Εκεί ήρθε η σειρά της Mercedes να μπει στο παιχνίδι και να κάνει χρόνο με την ultra-soft. H W08 χρειάζεται έναν επιπλέον γύρο ώστε να φέρει τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας.

Ο Hamilton ήταν στον ταχύτερο γύρο του 0.354s πιο αργός, όμως δεν πίεσε καθόλου στο τελευταίο κομμάτι, πράγμα που δημιουργεί ερωτηματικά. Ο Bottas από την άλλη, ήταν πιο αργός, κάνοντας λάθη στις προσπάθειές του.

Η Red Bull από τη μεριά της είχε καλό ρυθμό και ήταν λιγότερο από 1s πίσω από την Ferrari. Ο Hulkenberg έκανε 6ο χρόνο όταν έβαλε την ultra-soft και ήταν και πάλι αιώνες μπροστά από τον teammate του. Άλλος ένας εντυπωσιακός γύρος ήταν εκείνος του Fernando Alonso, ο οποίος ήταν στα 1.3s πίσω από την κορυφή, στη πολύ κλειστή μάχη για στο μέσον του grid. O Felipe Massa ήταν αυτός που ξεχώρισε στο τέλος, ανεβαίνοντας στην 7η θέση.

Related Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Η Mercedes στέλνει μήνυμα ενόψει 2023

Στη Mercedes-AMG επικρατεί αισιοδοξία πως το 2023 θα είναι σε θέση να παλέψουν για το πρωτάθλημα σε αντίθεση με το κακό 2022, τη χειρότερη...

H Red Bull «βλέπει» τη Mercedes ως βασικό της αντίπαλο το 2023

Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως η Mercedes-AMG θα είναι η βασική τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα της F1 το 2023 και όχι η Scuderia...

Ο Elkann δεν πίστεψε ποτέ στον Binotto

Σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, η διοίκηση της Ferrari δεν εμπιστεύθηκε ποτέ τον επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, και τον απομάκρυνε με την πρώτη...

Δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ έχει βάλει στόχο τη Formula 1

Ο δισεκατομμυριούχος από το Χονγκ Κονγκ, Calvin Lo, εξέφρασε τον ζήλο του να εισέλθει στη Formula 1 ως βασικός επενδυτής και πιθανός με μια...

Η προειδοποίηση του Norris προς τη McLaren

O Lando Norris παρά το γεγονός πως παραμένει ιδιαίτερα πιστός στη McLaren, θέλει να έχει σύντομα στα χέρια του ένα μονοθέσιο που θα του...