GP Μπαχρέιν QP: Άπιαστος Hamilton στην 98η pole

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Μπαχρέιν, κατακτώντας ακόμα μια pole στη καριέρα του.

Ο Βρετανός ήταν άπιαστος στο Sakhir και συνέχισε από εκεί που είχε μείνει. Στην Τουρκία μπορεί να μην πήγαν όπως ήθελε τα πράγματα, αλλά εδώ ήταν πέρα για πέρα ανίκητος. Με ένα νέο ρεκόρ πίστας, έγραψε το 1:27.264 και πανηγύρισε την 98η pole position της καριέρας του. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Valtteri Bottas, στο 11ο lockout της Mercedes στο 2020. Ο Φινλανδός που δυσκολεύτηκε μέχρι το FP3, βρήκε ταχύτητα, μένοντας μόλις 0.289s πίσω από τον Hamilton. O Max Verstappen έμοιαζε πως θα μπορούσε να χαλάσει το party των Mercedes. Όμως, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη συνηθισμένη 3η θέση. Η απόδοση του ήταν εξαιρετική στις κατατακτήριες και από τη καθαρή μεριά της πίστας μπορεί να απειλήσει τις W11.

O Alex Albon μπορεί να ήταν 4ος αλλά δεν λέει κάτι αυτό. Ο Ταϊλανδός ήταν 0.6s μακριά από τον Verstappen και έμοιαζε με επιτυχία που δεν τον ξεπέρασε άλλος. Ο Sergio Perez πήρε το 100% από το μονοθέσιο του και έφερε την Racing Point στην 5η θέση. Ο Μεξικανός ήταν 0.048s πίσω από τον Albon. Πολύ σημαντικό πως οι Renault ακολούθησαν, με τον Daniel Ricciardo ταχύτερο. Ο Pierre Gasly επιβεβαίωσε τη ταχύτητα της Alpha Tauri, με τους Lando Norris και Daniil Kvyat να κλείνουν τη 10άδα.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 28 Νοεμβρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Απογοήτευση για την Ferrari, με τους Sebastian Vettel και Charles Leclerc να μένουν εκτός 10άδας. Επιπλέον, όλοι οι οδηγοί που πέρασαν στο  Q3 ήταν με τη medium. Εντυπωσιακός και πάλι το Σάββατο ο George Russell που πέρασε στο Q2 με την Williams στο GP Μπαχρέιν. O Carlos Sainz αντιμετώπισε πρόβλημα στο Q2 και θα ξεκινήσει στη καλύτερη περίπτωση 15ος

Q1

Έπρεπε να περάσουν πέντε λεπτά, ώστε να δούμε τον πρώτο χρονομετρημένο γύρο στη πίστα. Ο Verstappen ήταν αυτός που σημείωσε με τη soft γόμα το 1:28.885. Εκείνη τη στιγμή βγήκαν όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί για να γράψουν τη δική τους προσπάθεια. Οι Mercedes ήρθαν και πήραν το 1-2, με τον Hamilton στο 1:28.343 και 0.4s μπροστά από τον Bottas.

Οι Gasly και Sainz είχαν κάνει έναν εξαιρετικό χρόνο, με τους Perez, Ocon και Albon πίσω τους. Οι Ferrari είχαν πολύ δύσκολη διαδικασία, με τον Leclerc μόλις 15ο. Οι Russell, Raikkonen, Grosjean, Magnussen και Latifi ήταν στη ζώνη αποκλεισμού. Ο Stroll ήταν ο μοναδικός με medium γόμα και ήταν 15ος.

Ο Russell έκανε τον 8ο χρόνο με έναν φοβερό γύρο. Πίσω του οι Ferrari τον ξεπέρασαν και έκαναν το 6-7 στη διαδικασία. Αρκετοί οδηγοί βελτίωναν το χρόνο τους, με τους Stroll και Albon να παίρνουν τις θέσεις 2-3. Οι Alfa Romeo όμως δεν ήταν τυχερές.

Από το Q1 αποκλείστηκαν οι Giovinazzi, Raikkonen, Magnussen, Grosjean και Latifi.

Ακούστε την εκπομπή για την F1, “Slipstream”, με το preview μας για το GP Μπαχρέιν.

Q2

Και στο Q2 είδαμε τις ομάδες να αργούν να βγάλουν τους οδηγούς τους για να κάνουν χρόνους. Οι οδηγοί που θα περάσουν στο Q3, θα ξεκινήσουν τον αγώνα με τη γόμα που έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο τους στη διαδικασία αυτή.

Όλοι οι οδηγοί βγήκαν για να γράψουν χρονομετρημένες προσπάθειες. Όλοι εκτός από τις δύο Alpha Tauri ήταν με τη medium γόμα. Όμως με 9 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα να απομένουν, βγήκε η κόκκινη σημαία. Ο Sainz στα φρένα για τη στροφή 1, είδε τον πίσω άξονα να κλειδώνει. Δεν κατάφερε ποτέ να βρει ταχύτητα έπειτα.

Όταν βγήκε η πράσινη σημαία, όλοι βγήκαν με τη medium γόμα και πάλι. Ο Verstappen έγραψε έναν πολύ καλό χρόνο στο 1:28.0, αλλά ο Hamilton ήταν αλλού. Ο Βρετανός έγραψε το 1:27.586 με τη medium και έκανε νέο ρεκόρ πίστας. Ο Bottas δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 3η θέση για την ώρα.

Ο Norris έγραψε έναν καλό χρόνο στην 5η θέση, μπροστά από τους Perez και Ocon. Λίγο πριν το τέλος ακολούθησαν οι Alpha Tauri και οι Ferrari.

Oι Kvyat και Gasly ήταν στις θέσεις 9 και 10, με δύο καλά περάσματα. Ο Vettel ακολούθησε αλλά έμεινε για 0.1s εκτός 10δας και ταχύτερος του Leclerc. Οι πρώτοι 10 πέρασαν στο Q3 με τη medium γόμα.

Από το  Q2 αποκλείστηκαν οι Vettel, Leclerc, Stroll, Russell και Sainz.

Q3

Οι οδηγοί βγήκαν σχεδόν αμέσως για τα πρώτα τους περάσματα. Όλοι ήταν με τη soft γόμα και όλοι θα έκαναν από δύο προσπάθειες.

Ο Hamilton ήταν και πάλι εντυπωσιακός κάνοντας το 1:27.677, όμως ήταν πιο αργός από το Q2. O Verstappen ήταν πίσω του μόλις 0.146s και ο Bottas στην 3η θέση. Σχεδόν όλες οι ομάδες είδαν να χάνουν χρόνο, με την McLaren του Norris στην 8η θέση, και οι Perez-Gasly στο 4-5.

Με κάτι λιγότερο από 4 λεπτά να απομένουν, όλοι ήταν στη πίστα, με τον Hamilton μπροστά. O Βρετανός ήταν πάρα πολύ γρήγορος και με νέο ρεκόρ πίστας έγραψε το 1:27.264. Ο Bottas Πήρε προσωρινά την 2η θέση, με τον Verstappen να μην μπορεί να τον ξεπεράσει.

Ο Albon βελτίωσε στην 4η θέση, μπροστά από τις δύο Renault. Όμως ο Perez είχε διαφορετική άποψη και τους ξεπέρασε για να πάρει την 5η θέση.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Αποτελέσματα QP GP Μπαχρέιν

GP ΜπαχρέινΔείτε τα GP Ουγγαρίας και Κίνας για το eSports Πρωτάθλημα του automotonews.gr, F1 Greek Mini Series.

Related Articles

Σαν σήμερα, 25 Φεβρουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Επίσημο: Η Ferrari στο WEC με Le Mans Hypercar

Όπως σας είχε ενημερώσει έγκυρα το Automotonews.gr, η Ferrari ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει πρόγραμμα Le Mans Hypercar για το 2023.

Το ατύχημα του Grosjean προμηνύει αλλαγές στα μονοθέσια της F1

Τα πορίσματα γύρω από το ατύχημα του Romain Grosjean θα αξιοποιηθούν για την εφαρμογή νέων λύσεων ασφάλειας στα μελλοντικά μονοθέσια της F1.

Stay Connected

5,591ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

Σαν σήμερα, 25 Φεβρουαρίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Στον κόσμο της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε ημέρα αποτελεί αφορμή να θυμηθούμε και να μάθουμε τι έγινε σαν σήμερα.

Επίσημο: Η Ferrari στο WEC με Le Mans Hypercar

Όπως σας είχε ενημερώσει έγκυρα το Automotonews.gr, η Ferrari ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει πρόγραμμα Le Mans Hypercar για το 2023.

Το ατύχημα του Grosjean προμηνύει αλλαγές στα μονοθέσια της F1

Τα πορίσματα γύρω από το ατύχημα του Romain Grosjean θα αξιοποιηθούν για την εφαρμογή νέων λύσεων ασφάλειας στα μελλοντικά μονοθέσια της F1.

Τεχνική Ανάλυση: Red Bull RB16B

Η τέταρτη Τεχνική μας Ανάλυση για το 2021 θα είναι για την Red Bull RB16B, το μονοθέσιο με το οποίο οι «ταύροι» θέλουν να πρωταγωνιστήσουν.

Chaparral Cars: Μια εταιρεία «διαφωτιστής» των σύγχρονων αγώνων

Το πρώτο μας εκτενές αφιέρωμα στο 2021 εστιάζει στον Jim Hall, την Chaparral και την τεχνολογική εξέλιξη των αγώνων ταχύτητας που επέφεραν.