Ο Max Verstappen ήταν εκείνος που πάτησε γκάζι στη τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών, με τη μάχη να είναι μεγάλη στις κατατακτήριες.
Ο Ολλανδός ήταν πολύ γρήγορος στην απογευματινή περίοδο και με το 1:41.829 ήταν ο ταχύτερος όλων. Ο Verstappen δείχνει δυνατός για τις κατατακτήριες, όμως στο τέλος αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο. Στην 2η θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel με την Ferrari, δείχνοντας πως η SF70-H έχει την ταχύτητα που χρειάζεται. Στην 3η θέση ολοκλήρωσε ο Lewis Hamilton, ο οποίος ήταν μόλις 0.142s πίσω από τον οδηγό της Red Bull.
Τρομερή εμφάνιση από τις δύο McLaren στις θέσεις 4 και 5, με τα πορτοκαλί μονοθέσια να έχουν το καλύτερο τριήμερο της χρονιάς. Κακή η απόδοση των Bottas και Raikkonen στην 8η και 9η θέση, ενώ ο Hulkenberg έβαλε και πάλι την Renault στη 10άδα.
Όταν ξεκίνησε η διαδικασία, λίγοι ήταν οι οδηγοί που βγήκαν ώστε να γράψουν χρόνους στην αρχή του 60λεπτου. Οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές, με τη πίστα να έχει ακόμα αρκετή σκόνη και η πρόσφυση ήταν λίγη.
Οι δύο Mercedes και οι δύο Ferrari βγήκαν από νωρίς για να γράψουν χρόνους, φυσικά με την ultra-soft γόμα ελαστικών. Ο Vettel έγραψε το 1:43.237 που ήταν ο ταχύτερος χρόνος εκείνη τη στιγμή και κανένας δεν μπόρεσε να φτάσει αρκετά κοντά του.
Ο teammate του ήταν αρκετά πιο αργός, μόλις 0.9s πίσω του, ενώ οι Hamilton & Bottas έδειξαν να δυσκολεύονται πολύ, τουλάχιστον στη πρώτη γρήγορη προσπάθειά τους. Οι δύο Force India κατάφεραν μάλιστα να ξεπεράσουν τα ασημί μονοθέσια.
Όλο και περισσότεροι οδηγοί έκανα τα πρώτα περάσματά τους, με τις δύο Red Bull να κάνουν επιτέλους την εμφάνισή τους.
Ο Verstappen ήταν ταχύτατος και κατέβασε τον ταχύτερο χρόνο στο 1:42.249, με τον Ricciardo να μην κάνει αρχικά καλό πέρασμα. Όμως, ο Αυστραλός βελτίωσε στο δεύτερο πέρασμα και ανέβηκε στην 2η θέση. Ο Vettel δεν είχε βελτιώσει, αλλά ήταν 0.9s πίσω, με τον Bottas να σκαρφαλώνει στην 4η θέση και τον Hulkenberg στην 5η.
Όμως, στην αρχή του δεύτερου ημιώρου, ο Ericsson έχασε το πίσω μέρος της Sauber στη στροφή 19 και έπεσε στον τοίχο, αφήνοντας πολλά κομμάτια της πίσω αεροτομής του. Ως αποτέλεσμα, η κόκκινη σημαία, σταματώντας όλη τη δράση.
H πράσινη σημαία βγήκε με 18 λεπτά να απομένουν στο ρολόι, με πολλούς οδηγούς να βγαίνουν στη πίστα. Οι Ferrari και οι Mercedes βγήκαν αμέσως, ώστε με φρέσκο σετ ελαστικών να κάνουν τις προσομοιώσεις αγώνα που ήθελαν.
Ο Vettel ήταν ταχύτατος και έγραψε νέο ταχύτερο γύρο στη διαδικασία με χρόνο 1:41.901. Ο Bottas ήταν η πρώτη Mercedes που σημείωσε χρόνο στη 4η θέση, με τον Hamilton να είναι μόλις στη 5η. Εξαιρετικός ο Fernando Alonso που στη πρώτη του προσπάθεια, ήταν μπροστά από τα ασημί μονοθέσια.
Ο Raikkonen έκανε γρήγορη προσπάθεια, όμως ήταν 0.8s πίσω από τον teammate του, ενώ ο Hamilton βελτίωσε και ανέβηκε στην 3η θέση, 0.5s πίσω από τον Γερμανό οδηγό της Ferrari. Φανταστικός ήταν και ο Hulkenberg, όπου με ταχύτερο τελευταίο κομμάτι, ανέβηκε στην 5η θέση.
Η τελευταία προσπάθεια των Red Bull ήταν κι εκείνη που θα έκρινε και τη τελική κατάταξη της διαδικασίας. Ο Verstappen ήταν πολύ γρήγορος και πάλι και με το 1:41.829 ανέβηκε στην 1η θέση. Ο Hamilton πίεσε και πάλι και με νέο προσωπικό ταχύτερο πέρασμα, ανέβηκε στην 3η θέση, με τη μάχη της pole να αναμένεται με αγωνία.
Απίστευτη επίδοση από τις δύο McLaren, με τον Alonso στην 4η θέση και τον Vandoorne στην 5η.
Ο Verstappen βγήκε στο τέλος για νέα προσπάθεια, όμως δεν κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του, ενώ ο Ricciardo δεν έκανε γρήγορη προσπάθεια στο τέλος, μιας και ακούμπησε στον τοίχο.
Αποτελέσματα FP3