O Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος οδηγός και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Τοσκάνης, με την Mercedes να κάνει το 1-2.
Ο Φινλανδός μπήκε στη διαδικασία με βελτιωμένη αυτοπεποίθηση και παρέμεινε από εκεί που ήταν στη πρωινή περίοδο, δηλαδή στη κορυφή της κατάταξης. Οι χρόνοι κατέβηκαν σημαντικά επίσης και με τη soft γόμα στη πρώτη προσομοίωση κατατακτηρίων, έραψε το 1:16.989 και ήταν ο μοναδικός οδηγός που κατέβηκε το 1:17. Η επίδοση αυτή ήταν αρκετή για να κρατήσει πίσω του τον Lewis Hamilton για 0.2s. Ο Βρετανός από το πρωί ήταν αρκετά πιο αργός στα δύο πρώτα κομμάτια και κέρδιζε αρκετά στο τελευταίο και μένει να δούμε αν μπορεί να γυρίσει τη κατάσταση αύριο. Στην 3η θέση και 0.246s πίσω από τον Bottas βρέθηκε ο Max Verstappen, δείχνοντας τη δυναμική της Red Bull και το γεγονός πως αύριο μπορεί να αποτελέσει απειλή για τα «Μαύρα Βέλη».
Ο Alex Albon ήταν στην 4η θέση αλλά και πάλι 0.7s πίσω από τον teammate του, μια απογοητευτικά μεγάλη διαφορά και σίγουρα θέλει να βελτιωθεί. Πίσω του βρέθηκαν οι δύο Renault, όντας και τα μονοθέσια που ήταν πλέον ένα δευτερόλεπτο πίσω από τις Mercedes. O Daniel Ricciardo ήταν στην 5η θέση και ο Esteban Ocon στην 6η θέση, με τον Sergio Perez να φέρνει την Racing Point στην 7η θέση.
Ο Pierre Gasly πήρε την 8η θέση μπροστά από τον Kimi Raikkonen που ήταν στην 9η. Ο Φινλανδός είχε έξοδο στο τελευταίο ημίωρο, με τον Perez Να βγαίνει εκείνη την ώρα από το pit-lane και να τον ακουμπά στα φρένα για τη πρώτη στροφή. Το συμβάν αυτό προκάλεσε τη μία από τις δύο κόκκινες σημαίες που είχαμε στη διαδικασία. Την 10άδα έκλεισε ο Charles Leclerc με την Ferrari 1.4s μακριά από την Mercedes, χάνοντας πολύ χρόνο σε σύγκριση με το FP1.
Στην 11η θέση ήταν ο Lance Stroll με τον Sebastian Vettel να ακολουθεί στην 12η, μπροστά από τις δύο McLaren. O Γερμανός στο τέλος της διαδικασίας αντιμετώπισε κάποιου είδους πρόβλημα και σταμάτησε σε νεκρό χρόνο στη πίστα. O Carlos Sainz ήταν μόλις στην 13η θέση δίχως να κάνει καλό χρόνο με την soft γόμα, σε μια πολύ μέτρια Παρασκευή για την ομάδα, που συνηθίζει να μην πιέζει σε FP1 και FP2. Από την άλλη, ο Lando Norris στη πρώτη του προσπάθεια με την soft γόμα έκανε λάθος στο πρώτο κομμάτι, πάτησε ελάχιστα εκτός πίστας και είχε επαφή με τον τοίχο. Ο Βρετανός έσπασε την εμπρός αεροτομή του, δεν συνέχισε και προκάλεσε τη πρώτη κόκκινη σημαία.
Πολύ καλή εμφάνιση από τον George Russell που πήρε την 16η θέση και ήταν μπροστά από τον Antonio Giovinazzi και τις δύο Haas. H διαφορά του από τον Bottas ήταν στο 1.8s και από τον Kevin Magnussen 0.3s, κάτι που δίνει ελπίδες στην ομάδα του Grove.
Τα συμπεράσματα ήταν ανάμεικτα για τις ομάδες, με τις κόκκινες σημαίες να επηρεάζουν τα προγράμματά τους. Η διαφορά ανάμεσα στις γόμες ελαστικών είναι αρκετά μεγάλη, με τη πιθανότητα των δύο pit-stop να είναι αρκετά μεγάλη. Τα αριστερά ελαστικά ελαστικά θα έχουν τη μεγαλύτερη καταπόνηση, λόγω της φύσης της πίστας. H χρήση της σωστής χαρτογράφησης θα παίξει μεγάλο ρόλο τόσο στις κατατακτήριες, αλλά και στον αγώνα, με τα προσπεράσματα να αναμένονται δύσκολα.
Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με όλες τις τελευταίες εξελίξεις από τον κόσμο της Formula 1.