spot_img

GP Βραζιλίας: Απίθανη νίκη Hamilton

Ο Lewis Hamilton ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής του GP Βραζιλίας για το 2021 παίρνοντας μια τρομερή νίκη, κι έμεινε ζωντανός στο παιχνίδι του Πρωταθλήματος.

Ο Lewis Hamilton οδήγησε σε εκπληκτικό επίπεδο στο GP Βραζιλίας, κάνοντας μία εκπληκτική ανατροπή από τη 10η θέση, όπου εκκινούσε. Πήρε τη νίκη στην πίστα Interlagos και μείωσε στους 14 πόντους τη διαφορά στο πρωτάθλημα οδηγών. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Verstappen και Bottas.

Ο Lewis Hamilton (Mercedes) έκανε εξαιρετικό αγώνα, προσπέρασε τον Max Verstappen εντός πίστας και πήρε μια υπερπολύτιμη νίκη στο GP Βραζιλίας. Η διαφορά του από τον Max Verstappen στο πρωτάθλημα οδηγών μειώθηκε στους 14 πόντους και κάνει το φινάλε της σεζόν ακόμα πιο συναρπαστικό. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull δεν μπόρεσε να σταματήσει τη W12 του Βρετανού και αρκέστηκε στη 2η θέση, με τον Valtteri Bottas να τερματίζει στην 3η. Ο Sergio Perez (Red Bull) έμεινε στην 4η θέση και το μόνο που μπόρεσε να καταφέρει ήταν να πάρει τον ταχύτερο γύρο στο φινάλε του αγώνα.

Πολύ σημαντικό ήταν το αποτέλεσμα της Ferrari στο GP Βραζιλίας, με τους Charles Leclerc και Carlos Sainz στις θέσεις 5 και 6 αντίστοιχα. Ο Pierre Gasly βρέθηκε στην 7η θέση, οι Alpine των Ocon και Alonso τερμάτισαν, κατά σειρά, στην 8η και 9η θέση, ενώ ο τελευταίος οδηγός που βαθμολογήθηκε ήταν ο Lando Norris με McLaren στη 10η θέση.

Εκτός πόντων οριακά έμειναν οι Sebastian Vettel (Aston Martin) και Kimi Raikkonen (Alfa Romeo) στις θέσεις 11 και 12 αντίστοιχα. Ο George Russell με Williams κατάφερε να βρεθεί στην 13η θέση, μπροστά από τον Antonio Giovinazzi με Alfa Romeo, ενώ ο Yuki Tsunoda με AlphaTauri περιορίστηκε στη 15η θέση. Την κατάταξη συμπλήρωσαν οι Nicholas Latifi (Williams), καθώς και οι Haas των Schumacher και Mazepin. Οι Daniel Ricciardo (McLaren) και Lance Stroll (Aston Martin) εγκατέλειψαν λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με την ανάλυση του GP Μεξικού.

Ο Αγώνας

Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος στην πίστα, με τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 53 βαθμούς Κελσίου και την αντίστοιχη του αέρα στους 22 βαθμούς Κελσίου. Όλοι οι οδηγοί εκκινούσαν με τα medium ελαστικά, με μοναδική εξαίρεση τον Yuki Tsunoda που είχε soft γόμα.

Στην εκκίνηση οι δύο Red Bull κινήθηκαν πολύ γρηγορότερα από τον Bottas και ο Verstappen τέθηκε επικεφαλής της κατάταξης, έχοντας πίσω του τον Perez. Ο Bottas έμεινε στην 3η θέση, ενώ οι δύο Ferrari έδωσαν μάχη μεταξύ τους, με τον Leclerc να διατηρείται μπροστά από τον Sainz. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari είχε μία επαφή με τον Lando Norris στην εκκίνηση, με τη McLaren να έχει κλαταρισμένο ελαστικό και να πέφτει στην τελευταία θέση. 

Ο Lewis Hamilton έκανε πολύ καλή εκκίνηση και βρέθηκε στην 7η θέση στα πρώτα μέτρα. Ο Βρετανός κατάφερε να περάσει τον Sebastian Vettel στο ξεκίνημα του 2ου γύρου, στον επόμενο κατάφερε να περάσει τον Carlos Sainz και στον 4ο τον Charles Leclerc και έφτασε ήδη στην 4η θέση. Στον επόμενο γύρο έγινε το team order ανάμεσα στις δύο Mercedes και ο παγκόσμιος πρωταθλητής βρισκόταν ήδη στην 3η θέση σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Στον 4ο γύρο, ο Tsunoda συγκρούστηκε με τον Stroll στη στροφή 1, έχασε τμήμα από την εμπρός πτέρυγά του και αναγκάστηκε να μπει στα pits για αλλαγή πτέρυγας. Η πίστα γέμισε με θραύσματα και στον 6ο γύρο μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας, ώστε να βοηθήσει την ομαλή απομάκρυνσή τους. Οι διαφορές μηδενίστηκαν και η πρώτη 6αδα είχε κατά σειρά τις Red Bull (Verstappen, Perez), Mercedes (Hamilton, Bottas) και Ferrari (Leclerc, Sainz). Τη δεκάδα συμπλήρωναν οι Vettel, Gasly, Ocon και Ricciardo.

Στην επανεκκίνηση, ο Charles Leclerc βούτηξε από την εξωτερική της στροφής 1, κάνοντας και έντονο μπλοκάρισμα στον εμπρός αριστερό τροχό του, όμως δεν κατάφερε να περάσει τον Valtteri Bottas. Ο Verstappen, στην ολοκλήρωση του 10ου γύρου, ήταν ήδη στο 1,3s από τον Perez. Πιο πίσω, υπήρχε σύγκρουση ανάμεσα στους Schumacher και Raikkonen, η πίστα γέμισε εκ νέου με θραύσματα από την εμπρός πτέρυγα της Haas και βγήκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο αγώνας επανήλθε στην κανονική ροή του στον 14ο γύρο, με τον Verstappen ν’ απομακρύνεται εκ νέου στα 1,7s από τον Perez, που κρατούσε, για την ώρα, τον Hamilton πίσω του. Ο Μεξικανός ζητούσε από την ενδοεπικοινωνία από τη Red Bull, αν ήταν εφικτό, να μείνει κοντά του ο Verstappen ώστε να πάρει και αυτός DRS στην υπεράσπιση της 2ης θέσης. Αυτό δεν έγινε, έτσι ο Lewis Hamilton τον πέρασε προσωρινά στο ξεκίνημα του 18ου γύρου, όμως ο Perez πήρε πίσω τη θέση του στη στροφή 4. Ο Βρετανός τα κατάφερε ξανά στον επόμενο γύρο και διατήρησε τη θέση του, με τη μάχη των δύο διεκδικητών του πρωταθλήματος οδηγών να είναι, πλέον, “στα ίσα”.

Στις πίσω θέσεις, ο Gasly πέρασε τον Vettel και πήρε την 7η θέση, ενώ ο Γερμανός έδινε μάχη με τον Ricciardo για την 8η. Τελικά, η McLaren ανέβηκε στην 8η θέση, με τον Vettel να πέφτει στην 9η. Ο Verstappen έδειχνε να έχει καλύτερο ρυθμό και απομακρύνθηκε στα 3,5s στην ολοκλήρωση του 23ου γύρου.

Ο πρώτος οδηγός της δεκάδας που μπήκε για αλλαγή ελαστικών ήταν ο Pierre Gasly στον 25ο γύρο. Ο Γάλλος έβαλε, όπως αναμενόταν, τα hard ελαστικά, με τον Hamilton και τον Sainz ν’ ακολουθούν στον επόμενο γύρο. Η Mercedes έβαλε και αυτή hard γόμα, ενώ ο Sainz έβαλε εκ νέου medium, κάνοντας ξεκάθαρο ότι θα πάει για 2 pit stops. Στον 27ο γύρο μπήκαν για αλλαγή και ο Verstappen με τον Leclerc. Ο Ολλανδός έβαλε και αυτός hard ελαστικά, με τον Leclerc να βάζει και αυτός νέο σετ medium ελαστικών.

Βγαίνοντας από τα pits, ο Hamilton μείωσε σημαντικά την απόσταση από τον Verstappen, ενώ έκανε και ταχύτερο χρόνο στον 29ο γύρο και βρισκόταν, πλέον, στα 1,3s. Οι Ferrari διατηρήθηκαν μπροστά από τον Gasly, με τον Sainz να δίνει μάχη και να διατηρείται μπροστά από τον Lando Norris. Ο Gasly λίγο μετά, στον 30ό γύρο, πέρασε τον Βρετανό και ανέβηκε στη 10η θέση.

Για λίγα δευτερόλεπτα στον 31ο γύρο βγήκε πάλι εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς έφυγαν κομμάτια από την Aston Martin του Lance Stroll στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στους Bottas, Ricciardo και Ocon να χάσουν λιγότερο χρόνο κάνοντας pit stop και να βάλουν hard ελαστικά. Ο Alonso έμεινε στην πίστα στην 5η θέση, με τον Leclerc να τον προσπερνά εύκολα λίγο αργότερα. Ο Bottas, με αυτή τη συγκυρία, κατάφερε να περάσει τον Perez και να βρεθεί στην 3η θέση.

Στον 34ο γύρο, ήταν η σειρά του Alonso να κάνει pit stop και να βάλει hard ελαστικά. Η κατάταξη στη βαθμολογούμενη δεκάδα ήταν: Verstappen, Hamilton, Bottas, Perez, Leclerc, Sainz, Gasly, Ricciardo, Norris, Tsunoda. Στον 36ο γύρο ο Ocon πέρασε τον Ιάπωνα και βρέθηκε αυτός στη 10η θέση. Ο Lando Norris μπήκε στον 36ο γύρο στα pits, έβαλε hard ελαστικά, λογικά στο τελευταίο του pit stop. Τα φθαρμένα ελαστικά κόστισαν ακόμα περισσότερο στον Tsunoda, που δέχτηκε λίγο μετά προσπέρασμα από τους Vettel και Alonso στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Ο Ισπανός προσπέρασε την Aston Martin ένα γύρο αργότερα για να πάρει αυτός τη 10η θέση.

Η Red Bull στον 40ό γύρο έβαλε ξανά τον Verstappen στα pits για νέο σετ hard ελαστικών. Η Mercedes έκανε την ίδια κίνηση 1 γύρο αργότερα με τον Valtteri Bottas, όμως ο Φινλανδός βγήκε πίσω από τον Charles Leclerc στην 5η θέση. Ο Perez ακολούθησε στον 42ο γύρο, βγαίνοντας πίσω από τους Bottas και Leclerc, με τον Φινλανδό να περνάει τη Ferrari. Ο Hamilton μπήκε και αυτός στον 43ο γύρο, βγήκε πίσω από τον Verstappen με τη διαφορά τους να είναι στα 2,6s. Παρ’ όλα αυτά, ο Βρετανός μείωσε σύντομα στο 1,1s, κάνοντας ταχύτερο γύρο στο 1:12.135.

Στον 46ο γύρο, ο Hamilton είχε ήδη μπει σε ζώνη DRS και πίεζε ασφυκτικά τη Red Bull του Verstappen. Στον 48ο γύρο, ο Βρετανός επιχείρησε να προσπεράσει στην πίσω ευθεία, αμφότεροι βγήκαν εκτός πίστας, όμως ο Verstappen διατήρησε τη θέση του και έθεσε εκτός ζώνης DRS τη Mercedes. Ο Lance Stroll ήταν η πρώτη εγκατάλειψη του αγώνα (48ος γύρος), με τον Καναδό να εισέρχεται στα pits. Στον 49ο γύρο, ο Daniel Ricciardo μπήκε και αυτός στα pits για να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Στον 51ο γύρο, ο Pierre Gasly μπήκε στα pits για 2η αλλαγή ελαστικών (hard), κάτι που έδωσε το περιθώριο στις Ferrari να διατηρηθούν στις θέσεις 5 και 6 μετά τη δική τους αλλαγή. Ο Leclerc μπήκε στον 52ο γύρο και ο Sainz ένα γύρο αργότερα. Στην κορυφή ο Hamilton ξαναμπήκε σε ζώνη DRS οριακά, όμως δεν επιχείρησε ακόμα προσπέρασμα. Μετά από φοβερή μάχη για 2-3 γύρους, ο Hamilton έκανε ένα κομβικό προσπέρασμα στη μάχη του πρωταθλήματος οδηγών στην πίσω ευθεία, διατηρήθηκε μπροστά στην στροφή 4 και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Στον 61ο γύρο, ο Pierre Gasly έκανε προσπέρασμα στον Esteban Ocon και ανέβηκε στην 8η θέση, έχοντας, πλέον, μπροστά του τον Fernando Alonso. Οι Alpine είχαν επιλέξει στρατηγική ενός pit stop και ήταν πιο αργές. Ο Γάλλος πέρασε και τον Fernando Alonso στον 62ο γύρο και ανέβηκε εκ νέου στην 7η θέση. Η τελευταία αξιοσημείωτη ενέργεια του αγώνα ήταν από τη Red Bull, η οποία έβαλε τον Perez στα pits για να πάρει ο Μεξικανός τον ταχύτερο γύρο με τη soft γόμα. Πράγματι, ο “Checo” σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:11.010.

Η τελική κατάταξη του αγώνα, λοιπόν βρήκε μεγάλο νικητή τον Lewis Hamilton, με τους Max Verstappen και Valtteri Bottas να συμπληρώνουν το podium. Ο Sergio Perez τερμάτισε στην 4η θέση, παίρνοντας στο τέλος τον ταχύτερο γύρο. Η Ferrari τερμάτισε με ευκολία στις θέσεις 5 και 6, με τον Leclerc μπροστά από τον Sainz. Ο Pierre Gasly ήταν στην 7η θέση, με τις Alpine των Ocon και Alonso στις θέσεις 8 και 9, ενώ ο Lando Norris συμπλήρωσε τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Ο Sebastian Vettel ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 11η θέση, μπροστά από τους Raikkonen, Russell και Giovinazzi. Την κατάταξη έκλεισαν οι Yuki Tsunoda, Nicholas Latifi, Mazepin και Schumacher.

Αποτελέσματα GP Βραζιλίας

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles