Η Scuderia Ferrari μίλησε δημόσια για μία νέα τεχνολογία που λάνσαρε η Red Bull Racing στη Formula 1 και της έδωσε αγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το 2023 ήταν αναμφίβολα η σεζόν της Red Bull Racing. Η αυστριακή ομάδα έχτισε πάνω στους τίτλους του 2022 και παρουσιάστηκα ακόμα πιο δυνατή – πήρε 21 νίκες σε 22 Grand Prix, σε μία σεζόν που όμοιά της είχαμε να δούμε από το 1988.
Η μοναδική ομάδα που νίκησε τους «ταύρους» ήταν η Scuderia Ferrari με τον Carlos Sainz στο Grand Prix Σιγκαπούρης. Η ιταλική ομάδα έκανε άλματα σε απόδοση στο δεύτερο μισό της σεζόν και λίγο έλλειψε να κερδίσει και στο Λας Βέγκας. Ωστόσο αυτές ήταν εξαιρέσεις στον κανόνα και σε σταθερή βάση, καμία ομάδα δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τη Red Bull Racing. Ποιο ήταν όμως το μυστικό της RB19;
Στη Scuderia Ferrari έχουν ανακαλύψει πως στο μονοθέσιο της RBR υιοθετήθηκε μια νέα τεχνολογία, η οποία δεν χρησιμοποιείται από άλλη ομάδα. Ο τεχνικός διευθυντής των «κόκκινων», Enrico Cardile, εξήγησε το… μυστικό της αυστριακής ομάδας το AMuS.
«Τα καλύμματα των φρένων είναι μια περιοχή αρκετά ανοικτή από τους κανονισμούς. Δεν πιστεύω πως κάποια ομάδα έχει μικρότερα καλύμματα φρένων από εμάς. Αν κάποια κάνει την οποιαδήποτε αλλαγή, τότε πρέπει να μοιραστούν τα σχέδιά τους με τις υπόλοιπες ομάδες. Μπορούμε να δούμε τα πάντα. Φυσικά μπορούμε να εξετάζουμε και φωτογραφίες. Η Red Bull υιοθέτησε μια νέα τεχνολογία που διαφέρει πολύ από τη δική μας και της Mercedes, τεχνολογία χρησιμοποιούμε εδώ και χρόνια. Είναι πιθανό η νέα τεχνολογία της Red Bull να της δίνει πλεονέκτημα βάρους. Πρέπει να το δούμε πολύ προσεκτικά. Αν η διάμετρος διαφέρει κατά ένα χιλιοστό, δεν παίζει ρόλο».
Ακούστε την εκπομπή μας για τη Formula 1 με προβλέψεις για τη σεζόν του 2024 και συζήτηση των “hot topics” της F1.
Επιπλέον εξέφρασε την επιθυμία της ομάδας του να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο με δυνατότητες ανάλογες εκείνου της Red Bull Racing. Ο Cardile εξηγεί.
«Η Red Bull είναι το καλύτερο παράδειγμα μονοθεσίου που λειτουργεί εξαιρετικά σε όλες τις πίστες και σε όλες τις συνθήκες. Πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και να έχουμε τους σωστούς στόχους».
H Ferrari τερμάτισε στην 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών της Formula 1 το 2023.