H Peugeot θα αγωνιστεί στο WEC με Le Mans Hypercar

H επιστροφή της Peugeot Sport στους αγώνες αντοχής πλησιάζει ολοένα και περισσότερο, με τη γαλλική φίρμα να επέλεξε τη μορφή του αγωνιστικού της. Το πρόγραμμα είχε πάρει το πράσινο φως, όμως πηγές του Automotonews.gr πιστεύουν πως θα κατασκευάσει Le Mans Hypercar.

To WEC αλλάζει σελίδα το 2021 με τα LM-Hypercars να κάνουν την εμφάνισή τους στις πίστες, αντικαθιστώντας τα LMP1. H Toyota βρίσκεται στα τελικά στάδια σχεδιασμού του πρωτοτύπου της, ενώ η Scuderia Cameron Glickenhaus και ενδεχομένως η ByKolles θα τη πλαισιώσουν την ερχόμενη σεζόν.

Από τη μεριά της, η Peugeot είχε αρχικά ανακοινώσει την είσοδο της το 2023, όμως στη συνέχεια μετέφερε το χρονοδιάγραμμα για το 2022 και η αλλαγή σε ένα ημερολογιακό έτος, δεν αποκλείεται να παίζει τον ρόλο της. Για να πάρει ζωή αυτό το πρόγραμμα έπρεπε να γίνουν ορισμένες θυσίες στο PSA Group, όπως η εμπλοκή της Peugeot στο WRX και της Citroen στο WRC. Επιπλέον, οι κανονισμοί που έρχονται στοχεύουν στην διατήρηση των προϋπολογισμών σε χαμηλά επίπεδα και όχι στα 9-ψήφια budget που βλέπαμε με τις Audi, Porsche και Toyota τα προηγούμενα χρόνια.

Στο Automotonews, είναι κατανοητό πως οι υπογραφές που έπεσαν για budget στην Peugeot είναι για Le Mans Hypercar και τις τελευταίες εβδομάδες φαίνεται πως δεν άλλαξε γνώμη η εταιρία. Το πρόγραμμα της Peugeot είδε ήδη την Oreca να λήγει τη συνεργασία τους για να επικεντρωθεί στην LMDh και την Rebellion Racing να ανακοινώνει την αποχώρησή της από τους αγώνες.

Ορισμένα ειδησεογραφικά σάιτ, κυρίως από τις Η.Π.Α. είχαν οργιάσει να θέσουν την Peugeot στην LMDh, όμως η επιλογή για Le Mans Hypercar στέλνει ένα μήνυμα και σε υπόλοιπους κατασκευαστές πως είναι πιο φιλικό από άποψης τεχνολογίας και μάρκετινγκ. To ντεμπούτο της Peugeot θα γίνει το 2022 και οι Γάλλοι όπως όλα δείχνουν θα μας αποκαλύψουν σύντομα περισσότερες πληροφορίες για το νέο τους αγωνιστικό/

Τα LM-Hypercar και τα LMDh θα αποτελέσουν μια κατηγορία από το 2022, με τα LMDh να είναι η δεύτερη γενιά των DPi και θα έχουν τα σασί των νέων LMP2.

Related Articles

24H Le Mans: Η Toyota έγραψε ιστορία

H Toyota Gazoo Racing πήρε τη μεγάλη νίκη στην 88η έκδοση των 24H του Le Mans, σε έναν ακόμα άκρως δραματικό αγώνα με πολλές...

GP Εμίλια-Ρομάνα Race: Επιτέλους νίκη ο Vinales

O Maverick Vinales ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Εμίλια-Ρομάνα στη πίστα του Misano, κατακτώντας μια νίκη που κυνηγούσε εδώ και τόσο καιρό. Ο Ισπανός...

Rally Τουρκίας: Ανατροπή στην τελευταία μέρα με Evans

Ο Elfyn Evans ήταν ο νικητής στο ανατρεπτικό Rally Τουρκίας, με το πρωτάθλημα πλέον να αποκτά νέο ενδιαφέρον, σε οδηγούς και κατασκευαστές...

Stay Connected

5,178ΥποστηρικτέςΚάντε Like
51ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

24H Le Mans: Η Toyota έγραψε ιστορία

H Toyota Gazoo Racing πήρε τη μεγάλη νίκη στην 88η έκδοση των 24H του Le Mans, σε έναν ακόμα άκρως δραματικό αγώνα με πολλές...

GP Εμίλια-Ρομάνα Race: Επιτέλους νίκη ο Vinales

O Maverick Vinales ήταν ο μεγάλος νικητής του GP Εμίλια-Ρομάνα στη πίστα του Misano, κατακτώντας μια νίκη που κυνηγούσε εδώ και τόσο καιρό. Ο Ισπανός...

Rally Τουρκίας: Ανατροπή στην τελευταία μέρα με Evans

Ο Elfyn Evans ήταν ο νικητής στο ανατρεπτικό Rally Τουρκίας, με το πρωτάθλημα πλέον να αποκτά νέο ενδιαφέρον, σε οδηγούς και κατασκευαστές...

24H Le Mans H19-22: Άνετο προβάδισμα της Toyota

H Toyota βρίσκεται πολύ κοντά στην τρίτη συνεχόμενη νίκη της στις 24H του Le Mans, με τις μάχες να ξεκαθαρίζουν στις υπόλοιπες κατηγορίες. Η βροχή...

Έρχεται μια «φοβερή εποχή για την F1»

O CEO της McLaren, Zak Brown, μίλησε για τους κανονισμούς της F1 του 2022 και το γεγονός πως όλες οι ομάδες θα είναι ανταγωνιστικές. Το...