Η Honda πιστεύει πως και μετά το GP της Μ. Βρετανίας, η διαφορά από τις Mercedes, Ferrari και Renault έχει μειωθεί.
Η McLaren είχε μία σχετικά καλή εμφάνιση (για τα φετινά της δεδομένα) στο Silverstone. O Stoffel Vandoorne τερμάτισε στην 11η θέση, ενώ ο Fernando Alonso παρά τα νέα κομμάτια που έβαλε στο κινητήριο σύνολο, εγκατέλειψε τον αγώνα.
Τώρα, ο Yusuke Hasegawa πιστεύει πως η ψαλίδα έχει αρχίσει να κλείνει σε σχέση με τους άλλους τρεις κατασκευαστές κινητήρων.
Ενθουσιάζομαι όταν φέρνουμε μια αναβάθμιση, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερες προσδοκίες ή κάτι τέτοιο. Αλλά χρειαζόμαστε ακόμα περισσότερα από τις άλλες μας αναβαθμίσεις για να φτάσουμε στο επίπεδο των Mercedes και Ferrari. Είμαι απόλυτα αισιόδοξος πως κλείνουμε τη διαφορά από τους αντιπάλους μας, οπότε η ταχύτητα της εξέλιξής μας είναι καλή.
Μπορεί ο Hasegawa να κάνει λόγο για εξέλιξη, όμως οι αριθμοί λένε ακριβώς το αντίθετο. Στην Αυστραλία, ο Vandoorne ήταν 15 χλμ/ώρα πιο αργός στο speed trap, στην Ισπανία ήταν 12 χλμ/ώρα πίσω, στον Καναδά και το Αζερμπαϊτζάν ήταν 14 χλμ/ώρα πίσω, αλλά στο Silverstone ήταν 30 χλμ/ώρα πίσω σε σχέση με την κορυφαία τελική.
Η McLaren ήταν αρκετά αισιόδοξη για τον Spec-3 κινητήρα και σύμφωνα με τα όσα λέγονται στα paddock, η αναβάθμιση αυτή δεν απέδωσε τα αναμενόμενα (για ακόμα μία φορά).