spot_img

Η Aston Martin τρέχει να σώσει τη χρονιά

Η Aston Martin θέλει να βελτιώσει την απόδοσή της στους επόμενους αγώνες, μετά από ένα κακό ξεκίνημα στην χρονιά.

Το θρυλικό brand επέστρεψε στην F1, με την Racing Point να μεταμορφώνεται στο θρυλικό British Racing Green. H βρετανική ομάδα μπήκε στο 2021 με υψηλές βλέψεις, έχοντας στις τάξεις της έναν τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή.

Διαβάστε επίσης: Σαν σήμερα, 9 Απριλίου στην F1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Οι χειμερινές δοκιμές όμως δεν πήγαν όπως τις προγραμμάτιζαν, με τα προβλήματα αξιοπιστίας να μην τους δίνουν την ευκαιρία να δουν τη δυναμική τους. Στον πρώτο αγώνα της σεζόν, η ομάδα έφυγε από το Μπαχρέιν με έναν βαθμό χάρη στην 10η θέση του Lance Stroll. O ρυθμός του Καναδού ήταν καλός στο πρώτο μισό, όμως στο τελευταίο stint έχασε πολύ έδαφος και θέσεις.

Τώρα ο CEO της ομάδας, Otmar Szafnauer, εξηγεί πως οι αλλαγές στους κανονισμούς έφεραν την Aston Martin με το ένα πόδι πίσω. Επιπλέον, τονίζει πως έρχονται μεγάλες βελτιώσεις στους επερχόμενους αγώνες.

Έχουμε βρει ορισμένα πράγματα στην αεροδυναμική σήραγγα και στο CFD. Έχουμε νέα κομμάτια τα οποία έρχονται. Δεν πρόκειται να παραδώσουμε τα όπλα φέτος. Θα φέρουν αναβαθμίσεις σύντομα. Πρέπει να πάρουμε πίσω το μειονέκτημα που μας επέβαλε η FiA από την αλλαγή στους κανονισμούς που έκανε για λόγους ασφαλείας. Μιλώντας με άλλες ομάδες, κατανόησα πως έχουν εξαλείψει το μειονέκτημα τους κι εμείς όχι. Αυτό συμβαίνει λόγω της διαφορετικής μας φιλοσοφίας. Οπότε θα δουλέψουμε σκληρά για να τα καταφέρουμε στους επόμενους αγώνες.

Δείτε το GP Μονακό της Κατηγορίας Pro για το Ελληνικό Πρωτάθλημα F1. 

Ο Szafnauer τώρα εξηγεί τον τομέα τον οποίο πρέπει να εστιάσει η ομάδα του. Οι αλλαγές έχουν γίνει στο πίσω μέρος των μονοθεσίων, με την AMR01 να υστερεί στο σημείο αυτό.

Οι αλλαγές που έγιναν είναι στο πίσω μέρος των μονοθεσίων και στη περιοχή μπροστά από τα πίσω ελαστικά. Εκεί πρέπει να ψάξουμε να βρούμε κάθετη δύναμη σε εκείνο το σημείο. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε καλύτερη ισορροπία και το μονοθέσιο θα λειτουργεί καλύτερα. Μετά τις κατατακτήριες στο Μπαχρέιν, αναλύοντας τα δεδομένα είχαμε πως τα μονοθέσια με χαμηλό rake χαντακώθηκαν περισσότερο. Πρώτη φορά στη καριέρα μου στα 24 χρόνια που είμαι στο σπορ βλέπω να ομολογκάρεται η πίσω ανάρτηση λόγω των κανονισμών COVID. Ακόμα κι αν θέλαμε να σηκώσουμε το πίσω μέρος δεν μπορούμε γιατί έπρεπε να ξοδέψουμε tοken εξέλιξης στο σημείο αυτό.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Θα μπορέσει η Aston Martin να γυρίσει τούμπα τη χρονιά της και να είναι όσο ανταγωνιστική την είδαμε στο 2020;

Ακούστε την εκπομπή “Slipstream” με ειδικό θέμα την αεροδυναμική της F1.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles