spot_img

Η Mercedes παραδέχεται πως υστερεί σε απόδοση

Σύμφωνα με τον Επικεφαλής Μηχανικό Πίστας της Mercedes, Andrew Shovlin, η γερμανική ομάδα ελπίζει πως από το ξεκίνημα της ερχόμενης εβδομάδας θα μπορέσει να ξεκινήσει την επίλυση των προβλημάτων που έχει αναδείξει η W13.

Η Mercedes ήταν μία από τις ομάδες που αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα με τις αναπηδήσεις (porpoising) στη διάρκεια των δοκιμών στην πίστα του Μπαχρέιν. Τόσο ο Lewis Hamilton, όσο και ο George Russell, όποτε ανέπτυσσαν μεγάλες ταχύτητες με τη W13 στις ευθείες πήγαιναν «πάνω-κάτω». Το porpoising στοίχισε στη γερμανική ομάδα σε απόδοση, με τον George Russell να σημειώνει χρόνο 1:32.759 με τη C5 γόμα ελαστικών, όντας ένα δευτερόλεπτο μακριά από αυτόν του Max Verstappen στο τελευταίο σκέλος δοκιμών με την ίδια γόμα.

Διαβάστε επίσης: Ο Leclerc αξιολογεί τις χειμερινές δοκιμές της Ferrari

Ο Επικεφαλής Μηχανικός Πίστας της Mercedes, Andrew Shovlin, περιέγραψε την πορεία των δοκιμών της ομάδας στο τελευταίο τεστ πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος:

Είχαμε μία «φορτωμένη» μέρα, όμως πάντα αυτό γίνεται την τελευταία μέρα των δοκιμών. Το πρόγραμμα ήταν παρόμοιο με το χθεσινό (της Παρασκευής), όμως ο Lewis έκανε προσομοιώσεις αγώνα το πρωί και ο George έκανε δοκιμές με λιγότερα καύσιμα και πιο μαλακές γόμες ελαστικών το απόγευμα.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης.

Ο Shovlin έκανε μία αναφορά και στα προβλήματα της Mercedes με το porpoising. Αποκάλυψε, για την ακρίβεια, πως ήδη η γερμανική ομάδα κατάφερε να μειώσει σε μεγάλο βαθμό το φαινόμενο αυτό από τις δοκιμές της Βαρκελώνης:

Και οι δύο περίοδοι (Βαρκελώνη, Μπαχρέιν) ήταν αρκετά διδακτικές. Σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο με τις αναπηδήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους έκαναν πιο ασταθές το μονοθέσιο στο όριο. Αισθάνθηκα, επίσης, πως την τελευταία ημέρα κάναμε ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση με το set-up. Έχουμε ακόμα να βρούμε πάρα πολύ ρυθμό εάν μπορέσουμε να κερδίσουμε ελάχιστα πραγματάκια με τις αναπηδήσεις και να κάνουμε πιο σταθερό το μονοθέσιο. Έχουμε πάρα πολλά θετικά δεδομένα, συνεπώς ελπίζουμε πως μπορούμε να σημειώσουμε μεγαλύτερη πρόοδο στην κατανόηση των προβλημάτων μας στις επόμενες ημέρες.

Photo: Mercedes-AMG

Τέλος, ο Shovlin ανέδειξε ως δυνατό σημείο την αξιοπιστία της W13:

Από την πλευρά της αξιοπιστίας, το σασί και η μονάδα ισχύος δεν είχαν κάποιο ζήτημα, κάτι που είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε και αποτελεί ένδειξη της πάρα πολύ καλής δουλειάς στο Brackley, αλλά και το Brixworth. Το να κρίνουμε το μονοθέσιο από την πλευρά της απόδοσης είναι λιγότερο εύκολο. Δυσκολευτήκαμε να βγάλουμε τους πρώτους γύρους με τα σκληρότερα ελαστικά, όμως με τις πιο μαλακές γόμες ήταν πιο εύκολα τα πράγματα και φάνηκε να είμαστε σε καλύτερη κατάσταση. Νιώθω πως χρειάζεται να βρούμε λίγο ακόμα σε ρυθμό εάν θέλουμε να μονομαχήσουμε για τη νίκη στον πρώτο αγώνα. Ωστόσο, μαθαίνουμε κι εξελισσόμαστε σε καλό ρυθμό, συνεπώς απλά θα εστιάσουμε σε αυτά τα ζητήματα και θα δούμε πού βρισκόμαστε σε 7 ημέρες.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Η Mercedes φαίνεται να μειονεκτεί σε πρώτη φάση, συγκριτικά με τις Red Bull και Ferrari. Ωστόσο, όπως απέδειξε και την περσινή σεζόν, είναι ένας οργανισμός που μπορεί να βρει τις κατάλληλες λύσεις και να πλησιάσει την κορυφή, όταν δε βρίσκεται σε αυτή.

Μην χάσετε απόψε στις 21:00 τον εναρκτήριο αγώνα του Formula G της F1aXion.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles