O Binotto δίνει εξηγήσεις για τη στρατηγική της Ferrari

Ο Mattia Binotto θέλησε να εξηγήσει τι ακριβώς έγινε κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας στο Silverstone και γιατί δεν μπήκε για αλλαγή ελαστικών ο Charles Leclerc.

Στη Scuderia Ferrari αιτιολόγησαν την επιλογή τους στο Grand Prix Μ. Βρετανίας να μην μπουν ταυτόχρονα και οι δυο οδηγοί στα pit για αλλαγή ελαστικών με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Παρά την παρθενική νίκη του Carlos Sainz στην πίστα του Silverstone η Ferrari αναγκάστηκε να πάρει σημαντικές αποφάσεις, οι οποίες αποδείχθηκαν καθοριστικές για τον αγώνα του Charles Lelcerc. Στον 37ο γύρο με την εγκατάλειψη του Esteban Ocon ο αγώνας τέθηκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και οι υπόλοιποι οδηγοί μπήκαν στα pit για αλλαγή σε μαλακό σετ ελαστικών.

Μην χάσετε την Τρίτη 5/7 στις 21:00 την εκπομπή Slipstream όπου θα αναλύσουμε το GP Καναδά. Βρείτε το Link εδώ.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δικαιολόγησε την επιλογή τους να κρατήσουν το Μονεγάσκο έξω από τα pit. 

«Εννοείται είναι απογοητευτικό για τον Charles με το αυτοκίνητο ασφαλείας στο τέλος και την εγκατάλειψη του Ocon στην μέση της πίστας. Νομίζω είχε χρόνο και θα μπορούσε να είχε σταματήσει κάπου αλλού. Δεν καλέσαμε τον Leclerc στα pit γιατί ήταν πρωτοπόρος του αγώνα και δεν θέλαμε να χάσουμε την θέση. Πιστεύαμε πως τα δυο μονοθέσια μας είχαν πολύ μικρή διαφορά για να μπουν ταυτόχρονα και τα δυο μέσα. Ο δεύτερος που θα έμπαινε στα pit θα έχανε πολύ χρόνο και θέσεις. Έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση, γιατί ήμασταν οι μόνοι που είχαν και τους δυο οδηγούς να μάχονται μπροστά. Ο Leclerc είχε πιο φρέσκα ελαστικά και σε καλύτερη κατάσταση. Βάλαμε τον Carlos στα pit για αλλαγή καθώς με την σκληρή γόμα δεν θα μπορούσε να αμυνθεί στις πρώτες στροφές για να κρατήσουμε την θέση. Επιπλέον, ελπίζαμε πως τα μαλακά ελαστικά θα είχαν μεγαλύτερη φθορά πιο γρήγορα που θα ωφελούσε τον Charles προς το τέλος».  

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση του GP Καναδά.

Τέλος, ο Binotto δήλωσε χαρούμενος για τον Sainz όχι μόνο για την νίκη του αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε την πίεση και τις εντολές της ομάδας. 

«Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την συμπεριφορά του, ίσα ίσα που είμαι πολύ χαρούμενος που ανταποκρίθηκε έτσι. Όταν του είπαμε να αλλάξει θέση με τον Charles το έκανε αμέσως χωρίς καμία κουβέντα. Πιο μετά όμως όταν του είπαμε να αφήσει χώρο στο Charles μπροστά με το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν είπε απλά ότι δεν θέλει να το κάνει, αλλά ότι όσοι τον ακολουθούν θα είναι πολύ επιθετικοί και δεν θα έχει χρόνο να αμυνθεί. Κατάλαβε αμέσως ποια ήταν η πρόθεση και μας ζήτησε να το αφήσουμε πάνω του. Είμαι πολύ ικανοποιημένος».

Δείτε το GP Κίνας για το ελληνικό πρωτάθλημα Formula G. 

Related Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -

Latest Articles

F1: Εγκρίθηκαν οι αεροδυναμικές αλλαγές του 2023

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ενέκρινε τις αλλαγές στην F1 , τόσο για το 2022 όσο και για το 2023, στους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε...

F1: Η FIA ενέκρινε τους κανονισμούς κινητήρων του 2026

Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί σχετικά με τις μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη F1 από το 2026 εγκρίθηκαν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού...

O Ricciardo θέλει αποζημίωση για να φύγει από τη McLaren

Ο Daniel Ricciardo προσπαθεί να διεκδικήσει χρηματική αποζημίωση για να αποχωρήσει πρόωρα από τη McLaren, καθώς έχει συμβόλαιο με τη βρετανική ομάδα. Η McLaren απέκτησε...

Πως ο Vettel έστρεψε τη Ferrari εναντίων του

Ο πρώην υπεύθυνος τύπου της Ferrari, Alberto Antonini, εξήγησε το πως ο Sebastian Vettel όταν ήταν οδηγός της, κατάφερε με τις συνήθειές του να...

H Aston Martin θέλει να ανέβει επίπεδο το 2023

Με μια απογοητευτική σεζόν να μην παίρνει διαφορετική εξέλιξη προς το καλύτερο, στην Aston Martin έχουν ήδη επικεντρωθεί στο 2023 με στόχο να επιστρέψουν...