spot_img

O Νικόλας Τομπάζης εξηγεί τις αλλαγές στην F1 το 2026

Ποιος καλύτερος από τον δικό μας, Νικόλα Τομπάζης της FIA, για να εξηγήσει τις αλλαγές στην F1 που θα εφαρμοστούν από τη σεζόν του 2026.

Το 2026 η Formula 1 μπαίνει σε μία νέα εποχή. Οι κανονισμοί των μονάδων ισχύος θα αλλάξουν σημαντικά και ήδη τα εργοστάσια βρίσκονται σε διαδικασία εξέλιξης των νέων υβριδικών κινητήριων συνόλων. Στόχος ήταν η προσέλκυση νέων κατασκευαστών και αυτό επετεύχθη με την Audi να εξαγοράζει τη Sauber Motorsport.

Πέρα από τα μηχανικά μέρη, αναμένεται να δούμε πολύ μεγάλες αλλαγές στα μονοθέσια. Τα τελευταία χρόνια ένα μεγάλο παράπονο των οδηγών είναι η συνεχής αύξηση στο βάρος των μονοθεσίων. Συγκριτικά με την αρχή της υβριδικής εποχής της Formula 1 το 2014, τα σημερινά μονοθέσια είναι 107 κιλά βαρύτερα.

Η FIA έχει ήδη επιβεβαιώσει πως το 2026 οι διαστάσεις των μονοθεσίων θα μικρύνουν. Μιλώντας στο motorsport.com, o Διευθυντής Formula 1 της παγκόσμιας ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Νικόλας Τομπάζης, αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες για τις μεγάλες αλλαγές που έρχονται.

«Στοχεύουμε να μειώσουμε το όριο βάρους. Εξετάζουμε τη μείωση κατά 40 με 50 κιλά στα μονοθέσια του 2026. Ο τρόπος με τον οποίο θέλουμε να το πετύχουμε αυτό είναι μέσω της φιλοσοφίας του “ευκίνητου μονοθεσίου”. Ο λόγος που θέλουμε να το κάνουμε αυτό είναι επειδή τα τελευταία χρόνια τα μονοθέσια έχουν “φουσκώσει” και έχουν γίνει πολύ βαριά. Αρκετά εξαρτήματα όπως οι μικρότερες αναρτήσεις θα επιτρέψουν τη μείωση του βάρους. Στοχεύουμε να έχουμε τροχούς με ζάντες 16 ιντσών. Οι διαστάσεις θα είναι μικρότερες τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω τροχούς. Όλα τα παραπάνω θα οδηγήσουν στη δημιουργία μονοθεσίων με μικρότερο βάρος».

Ακούστε παρακάτω την εκπομπή μας για τη Formula 1, Slipstream #131, με την ανάλυση του GP Άμπου Ντάμπι και τo mini-review της σεζόν. 

 

Επιπλέον μίλησε για το μεγάλο εχθρό της Formula 1 στη σύγχρονη εποχή της, τον ακάθαρτο αέρα. Ο Τομπάζης παραδέχθηκε πως οι κλειστές μάχες μεταξύ μονοθεσίων έγιναν δυσκολότερες, ωστόσο οι λύσεις θα αργήσουν να εφαρμοστούν.

«Στο 2023 έγινε δυσκολότερο για τα μονοθέσια να ακολουθούν το ένα το άλλο [σ.σ. λόγω των μεγαλύτερων επιπέδων ακάθαρτου αέρα]. Πιστεύουμε πως έχουμε κατανοήσει το λόγο που συμβαίνει αυτό, πώς συμβαίνει και τι πρέπει να κάνουμε για να το αντιμετωπίσουμε. Πιστεύουμε πως στους επόμενους κανονισμούς θα πετύχουμε καλύτερα τις κλειστές μάχες ανάμεσα στα μονοθέσια».

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Ακούστε τις εκπομπές μας στο Spotify
  • Μπείτε στον server μας στο Discord
Πηγή: gazzetta.gr

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles