spot_img

Ο Quartararo χρίζει φαβορί τη Honda

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo, πιστεύει πως η Honda είχε αλματώδη εξέλιξη στη διάρκεια του χειμώνα, λέγοντας πως ο ρυθμός τηςς στις δοκιμές ήταν πολύ καλός.

Οι δοκιμές του MotoGP ολοκληρώθηκαν και απομένουν λίγες ώρες, πλέον, για την έναρξη του Πρωταθλήματος με το GP Κατάρ. Το τελευταίο τεστ διεξήχθη στη νέα πίστα Mandalika στην Ινδονησία, χωρίς, ωστόσο, να λείψουν τα προβλήματα. Το οδόστρωμα ήταν αρκετά «βρώμικο» και αυτό έκανε ακόμα πιο δύσκολες τις όποιες προβλέψεις.

Σε ό,τι αφορά τους χρόνους, οι νέες μοτοσικλέτες της Honda, οι RC213V, βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων με τον Pol Espargaro να είναι ο ταχύτερος, αλλά είχαν και πολύ καλό ρυθμό αγώνα. Αρκετά κοντά ήταν και οι αναβάτες της LCR, Takaaki Nakagami και Alex Marquez, αν και δεν έκαναν χρόνους με τις ίδιες γόμες ελαστικών και όχι την ίδια ώρα.

Οι αναβάτες που βρίσκονταν στην πίστα για τις δοκιμές μπόρεσαν να εξάγουν κάποια συμπεράσματα. Ένας από αυτούς ήταν ο Fabio Quartararo, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021. Ο Γάλλος ανέδειξε τον πολύ καλό ρυθμό που είχαν οι αναβάτες της Honda:

Εάν ελέγξεις όλους τους αναβάτες της Honda, ο ρυθμός τους ήταν καταπληκτικός. Κοιτάζεις τον Pol (Espargaro), για εμένα είναι ο γρηγορότερος, ή αρκετά κοντά σε αυτό. Ο Marc (Marquez) είναι απίστευτα γρήγορος, ο Alex (Marquez) επίσης, ενώ και ο Taka (Nakagami) έκανε πολύ καλή προσομοίωση αγώνα. Συνεπώς, οι 4 Honda είναι πραγματικά γρήγορες. Και μπορείς να διακρίνεις πως η μοτοσικλέτα τους δουλεύει με διαφορετικό τρόπο. Έπειτα, σχετικά με τους οδηγούς, με μια εξωτερική ματιά φαίνεται αρκετά καλή.

Ακούστε την εκπομπή Slipstream με την ανάλυση των χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης.

Ο Quartararo πρόσθεσε τα εξής για τις μοτοσικλέτες της Honda:

Δεν έχω οδηγήσει αυτή τη μοτοσικλέτα, όμως σίγουρα το φρενάρισμα εντός στροφής που έχει είναι πολύ καλό, είδα τον Marc (Marquez) να φρενάρει πολύ δυνατά πάνω στη στροφή. Και, για εμένα, τα χαρακτηριστικά του κινητήρα είναι διαφορετικά. Όταν «πλαγιάζουμε» η μοτοσικλέτα μας δεν σταματά ούτε στρίβει, ενώ η δική τους (Honda), όταν «πλαγιάζει», μπορούν ακόμα να στρίβουν. Δεν είναι κάτι που εμείς χάνουμε, απλά είναι χαρακτηριστικό της μοτοσικλέτας τους.

Photo: Yamaha

Ένα από τα βασικά μειονεκτήματα της Yamaha είναι η τελική ταχύτητα στις ευθείες. Ο Fabio Quartararo δεν περιμένει κάποια μεγάλη ανατροπή της κατάστασης, αλλά δεν παραβλέπει τους χρόνους τους στις δοκιμές στην Ινδονησία:

Για να είμαι ειλικρινής, όχι, καθώς σε 3 μήνες δεν έχουμε λάβει κάτι ξεχωριστό. Σε δύο εβδομάδες, δεν περιμένω κάτι καταπληκτικό. Με χρησιμοποιημένα ελαστικά, μπορούσα να είμαι πολύ γρήγορος. Με 28 γύρους στο εμπρός και 20 στο πίσω (ελαστικά), έκανα 32.4, 32.5 (χρόνοι). Συνεπώς, ένοιωθα αρκετά ανταγωνιστικός και, από την πλευρά μου, είμαι 100% έτοιμος.

  • Κάντε μας like στο facebook
  • Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
  • Μπείτε στον server μας στο Discord

Το Πρωτάθλημα του 2022 ξεκινά σε λίγα 24ωρα και ο Fabio Quartararo συμμετέχει προσπαθώντας να υπερασπιστεί τον Τίτλο που κατέκτησε το 2021.

Related Articles

Stay Connected

5,762ΥποστηρικτέςΚάντε Like
52ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img

Latest Articles